Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Corona maatregelen

Gestart door Huizen, september 28, 2020, 14:18:46

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op oktober 12, 2020, 20:32:09
Wat ik gehoord heb tot Januari.
Dan maar zo nu en dan wat doneren om inkomsten tijdena de wedtrijden te compenseren. Heeft iemand nog die link om te doneren?

Lore

Citaat van: speculeter op oktober 12, 2020, 20:32:09
Wat ik gehoord heb tot Januari.

Meest logische conclusie is dat er geen publiek met komt totdat er een vaccin is of er wetenschappelijk bewijs komt dat besmettingen in een stadion te verwaarlozen zijn.

Bankzitter

Het is ook wel heel krom.... in maart liever stoppen dan zonder publiek uitspelen (waar ons clubje slachtoffer van werd).
En dan nu zich in nu in alle bochten moeten wringen om dan toch zonder publiek door te kunnen spelen.
En door die draai totaal ongeloofwaardig om nog iets in Den Haag te kunnen regelen.




Huizen

Hier de routekaart: https://www.volkskrant.nl/kijkverder/Documenten/routekaart_coronamaatregelen_1310.pdf

Enige lichtpuntje:
Sporters (volwassen en jeugd) met een A-status opaangewezen topsportlocaties en voetbal(Eredivisie en Eerste Divisie) incl. overig personeelin "bubbel"

(top)Voetbal is net als een trouwerij en begravenis nu een algemene uitzondering.  :) _O_


PePe

KNVB sluit knuffelverbod voor profs niet uit!! (Straks ook nog mondkapjes dragen?)


speculeter

Elke keer testen voor je de wedstrijd mag zien?
Nou nee dank je wel.

Bankzitter

Ook een stukje competitievervalsing als N.E.C. en Almere met thuispubliek spelen en de rest zonder... .
Maar goed, ik hoop dat wij voetballend en mentaal zo sterk zijn dat we er toch wel bovenuit steken en dat niet veel uitmaakt.

Lore

Citaat van: Bankzitter op november 13, 2020, 17:22:39
Ook een stukje competitievervalsing als N.E.C. en Almere met thuispubliek spelen en de rest zonder... .
Maar goed, ik hoop dat wij voetballend en mentaal zo sterk zijn dat we er toch wel bovenuit steken en dat niet veel uitmaakt.

Ach voordat ze dit in de praktijk gingen brengen moest het niveau "waakzaam" zijn in de regio. Dat wordt het pas weer als er een vaccin is.

Bankzitter

Ontwikkelen van het vaccin gaat nu snel. Natuurlijk afwachten hoe snel we weer terug naar  "normaal" kunnen.
Als  je op reis naar het verre oosten gaat, dan neem je ook wat prikjes. Zo heel veel anders is dit niet maar er zullen nog aardig wat dwarsliggers zijn.

Lore

Citaat van: Bankzitter op november 22, 2020, 16:55:54
Ontwikkelen van het vaccin gaat nu snel. Natuurlijk afwachten hoe snel we weer terug naar  "normaal" kunnen.
Als  je op reis naar het verre oosten gaat, dan neem je ook wat prikjes. Zo heel veel anders is dit niet maar er zullen nog aardig wat dwarsliggers zijn.

Er zijn in Nederland ongeveer 3,5 mensen boven de 65 jaar. Volgens de verwachtingen kunnen deze allemaal worden ingeënt in Q1 van 2021. Dat zou betekenen dat dan echt de grootste problemen opgelost kunnen zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op november 24, 2020, 09:37:31
Er zijn in Nederland ongeveer 3,5 mensen boven de 65 jaar.

Dan heeft Corona wel echt hard toegeslagen  :proost
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 24, 2020, 13:08:28
Dan heeft Corona wel echt hard toegeslagen  :proost

Goed voor mijn pensioen!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore