Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Corona maatregelen

Gestart door Huizen, september 28, 2020, 14:18:46

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Stel er komt een Avondklok: wat doen ze dan met wedstrijden na 20:00 uur?  8P Alles naar de middag? En blijft voetbal doorgaan?

Grijskijkert

Citaat van: Diemen op januari 18, 2021, 12:35:42
Stel er komt een Avondklok: wat doen ze dan met wedstrijden na 20:00 uur?  8P Alles naar de middag? En blijft voetbal doorgaan?
Zolang er zonder publiek wordt gespeeld is het makkelijk schuiven..
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Diemen op januari 18, 2021, 12:35:42
Stel er komt een Avondklok: wat doen ze dan met wedstrijden na 20:00 uur?  8P Alles naar de middag? En blijft voetbal doorgaan?

Ik hoop dat de redenatie gaat zijn dat mensen toch iets moeten hebben om zich mee te vermaken, maar de redenatie kan net zo makkelijk zijn om dit ook te verbieden/

weestwel

Citaat van: Diemen op januari 18, 2021, 12:35:42
Stel er komt een Avondklok: wat doen ze dan met wedstrijden na 20:00 uur?  8P Alles naar de middag? En blijft voetbal doorgaan?

Kunnen ook gewoon na 20 uur spelen. Middels een werkgeversverklaring kun je gewoon vrijstelling krijgen van de avondklok. Zijn nog genoeg mensen die in de avonduren van en naar werk moeten.

Cambuur Groningen

In Spanje hebben ze ook een avondklok dacht ik, gisteren toch nog Barcelona kunnen kijken

Bankzitter

Als je moet werken, dan zul je wel dispensatie hebben.
Anders zijn er te veel praktische problemen.


Grijskijkert

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/1033125-lege-stadions-zorgen-voor-buikpijn-bij-friese-betaaldvoetbalclubs

De stadions gingen alleen maar dicht i.v.m. de reisbewegingen. Of zijn er besmetting uitbraken geweest door een stadionbezoek? Ik heb daar niets over gehoord! Open gooien dus en uiteraard op een veilige manier, maar dat gebeurde al!
IN HENK WE TRUST!!!

EdsjeSCC

Ik snap dat ook niet hoor.
Dan vooral de traagheid waar alles mee gaat. Die Casper van Eijk wilde samen met virologe Van der Eijk onderzoek doen naar bestemmingen in de buitenlucht (stadions), maar dat moet bij de helsdeuren vandaan worden gehaald.
Je wilt toch zo snel mogelijk informatie verzamelen en ervoor zorgen dat weer dingen kunnen!!

https://www.ad.nl/buitenland/testevenement-succesvol-in-spanje-niemand-raakt-besmet-met-het-coronavirus~a7375a73/
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/onderzoek-nauwelijks-kans-op-besmetting-in-buitenlucht~b28c006b/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

James

#68
Nou begrijp ik de (financiële) buikpijn heel goed, maar wat voor signaal geef je af als je Doodeman haalt terwijl hij over een half jaar transfervrij is. Natuurlijk is het maar een schijntje in verhouding tot de financiële buikpijn en kun je hem al laten wennen aan volgend seizoen, maar het gaat om het signaal wat je hiermee afgeeft. En regeren is ook vooruit zien, maar de selectie is goed genoeg.

Wat ook in het stuk naar voren komt is dat de clubs niet weten of de mensen hun seizoenskaart nog een keer verlengen, ik ga dit zeker doen. Je moet alleen wel aan klantenbinding blijven doen. Dat doe je door goed te voetballen maar ook door tijdens dit seizoen van je te laten horen. Had bv. met kerst een sjaal opgestuurd als bedankje richting de 12e man en zo kun je nog wel veel meer bedenken. Kost ook geld maar zo laat je zien dat je niet alleen je handje ophoudt en komt de liefde niet van 1 kant. Hier had je het geld van Doodeman beter aan kunnen besteden. Ik ben blij met de speler en blijf een trouwe supporter, voor altijd. Ook als de liefde bij wijze van spreke van 1 kant komt. Cambuur laat wat meer van je horen en wacht niet af.

Ps. Een pubquiz is bijvoorbeeld wel een mooi initiatief

Eewal

Citaat van: James op februari 05, 2021, 09:55:31
Nou begrijp ik de (financiële) buikpijn heel goed, maar wat voor signaal geef je af als je Doodeman haalt terwijl hij over een half jaar transfervrij is. Natuurlijk is het maar een schijntje in verhouding tot de financiële buikpijn en kun je hem al laten wennen aan volgend seizoen, maar het gaat om het signaal wat je hiermee geeft. En regeren is ook vooruit zien maar de selectie is goed genoeg.

Wat ook in het stuk naar voren komt is dat de clubs niet weten of de mensen hun seizoenskaart nog een keer verlengen, ik ga dit zeker doen. Je moet alleen wel aan klantenbinding blijven doen. Dat doe je door goed te voetballen maar ook door tijdens dit seizoen van je te laten horen. Had bv. met kerst een sjaal opgestuurd als bedankje richting de 12e man en zo kun je nog wel veel meer bedenken. Kost ook geld maar zo laat je zien dat je niet alleen je handje ophoudt en doe je ook aan klantenbinding. Hier had je het geld van Doodeman beter aan kunnen besteden. Ik ben blij met de speler en blijf een trouwe supporter, voor altijd. Ook als de liefde bij wijze van spreke van 1 kant komt. Cambuur laat wat meer van je horen en wacht niet af...

niet met je eens. prima signaal dat ze doodeman hebben gehaald nu al. alles voor promotie! weet jij hoeveel geld ze hebben overgemaakt aan volendam?

Grijskijkert

Citaat van: Eewal op februari 05, 2021, 10:00:44
niet met je eens. prima signaal dat ze doodeman hebben gehaald nu al. alles voor promotie! weet jij hoeveel geld ze hebben overgemaakt aan volendam?
50k volgens een Volendammer..of het klopt weet ik niet!
IN HENK WE TRUST!!!

James

Nee dat weet ik niet en misschien komt het ook wel uit het spelersfonds waar je geen andere dingen mee mag doen. Ik denk ook best dat dit een hele goede zet is voor dit seizoen, in ieder geval voor volgend seizoen. Het gaat mij er meer om dat je als club op de supporters af moet stappen. Er vanuitgaande dat Cambuur de eredivisie gaat halen komt het met het verlengen wel goed.

Toen Cambuur vorig jaar ernstig benadeeld werd waren er allerlei acties, dit zorgde voor saamhorigheid. Cambuur laat nu niks van zich horen, ja op het veld en dat is het belangrijkste maar je had dit 'er bij willen horen' nog meer uit kunnen bouwen. Niet bewust, maar oprecht. Net als de spontane acties van vorig seizoen. Het gevoel van, ik laat Cambuur niet zakken want ik wil erbij horen. Ik vindt dat Cambuur dit heel anders aan kan pakken.

Treb

Ik kan me niet voorstellen dat mensen volgend jaar hun seizoenkaart niet gaan verlengen.

En ik heb liever de beste rechtsbuiten van de KKD in m'n selectie dan een sjaal thus.

Specuveter

Natuurlijk ga ik hem verlengen!
Problemen met inloggen en nieuwe mail gehad.
Dus geen Speculeter meer maar specuveter :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op februari 05, 2021, 12:45:13
Natuurlijk ga ik hem verlengen!
Problemen met inloggen en nieuwe mail gehad.
Dus geen Speculeter meer maar specuveter :y

Dan ga je lekker zakken op de ranglijst  :_schater
Henk, held, bedankt