Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Het kan ook zijn dat Cambuur ruimte gaat maken voor de aanstormende talenten?

De Gast

Citaat van: Vlampiep op april 05, 2024, 08:40:21
Ik krijg het idee dat er club meer ziet in spelers die in het dames voetbal niet zouden misstaan. Spelers die zich niet laten piepelen lijken hier minder kans te hebben.

Altijd maar weer dat negatieve..  :zweep

Maar ben het met dei eens. Deze jongen zou een soort Bram van Polen kunnen worden hier. We smachten naar een speler die het elftal een smoel geeft. Een cultuurbewaker in het veld.

denistel

Citaat van: PePe op april 05, 2024, 11:12:28
Het kan ook zijn dat Cambuur ruimte gaat maken voor de aanstormende talenten?

dat zo wie zo maar Breij kan je er zeker bij hebben lijkt me ook wel een goeie
om de jeugd verder te helpen binnen en buiten de lijnen,

Verder in elke linie 1 halen die bepalend zijn en het team sturen en op
scherp zetten elke keer.

ik denk als smit boven de 20 maakt die zo wie zo verkocht gaat worden.

sunderland

Citaat van: De Gast op april 05, 2024, 12:50:20
Altijd maar weer dat negatieve..  :zweep

Maar ben het met dei eens. Deze jongen zou een soort Bram van Polen kunnen worden hier. We smachten naar een speler die het elftal een smoel geeft. Een cultuurbewaker in het veld.
en als deze jongen zijn maat ( Paulissen) het heel erg naar de zin heeft in het buitenland en 2x zoveel verdient?..

Grijskijkert

Andor Faber
@Andor_F
Soms is het als club handiger om contracten op te zeggen, omdat spelers anders een veelvoud gaan verdienen als je het contract niet opzegt. Dat heeft Cambuur gedaan. Zelfde geldt voor Uldrikis en Tol.

Bij de club gaat men er vanuit dat Breij (naar het buitenland) vertrekt.
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: sunderland op april 05, 2024, 14:05:29
en als deze jongen zijn maat ( Paulissen) het heel erg naar de zin heeft in het buitenland en 2x zoveel verdient?..

Miskien het ie wel last van heimwee.

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op april 05, 2024, 15:09:09
Andor Faber
@Andor_F
Soms is het als club handiger om contracten op te zeggen, omdat spelers anders een veelvoud gaan verdienen als je het contract niet opzegt. Dat heeft Cambuur gedaan. Zelfde geldt voor Uldrikis en Tol.

Bij de club gaat men er vanuit dat Breij (naar het buitenland) vertrekt.

Die kende ik niet trouwens.. een contract loopt af en als je als club niks doet ga je plots een veelvoud verdienen  :?

sunderland

Citaat van: De Gast op april 05, 2024, 16:04:57
Miskien het ie wel last van heimwee.
miskien het ie wel een ?..

denistel

Citaat van: De Gast op april 05, 2024, 16:05:47
Die kende ik niet trouwens.. een contract loopt af en als je als club niks doet ga je plots een veelvoud verdienen  :?

idd contract zal dan niet meer zijn dan dat ie had of dat moet zijn afgesproken maar
dat lijkt mij niet

papier

Citaat van: denistel op april 05, 2024, 17:33:08
idd contract zal dan niet meer zijn dan dat ie had of dat moet zijn afgesproken maar
dat lijkt mij niet

Als er in het contract staat dat je jaarlijks 10% (noem maar wat) gaat verdienen, dan is dat wel te overzien op het moment dat je een contract afsluit. Maar het kan best zijn dat je na bv. 5 contractjaren je denkt, oke dit is wel zat. We indexeren nog maar niet meer dan dat. In dat geval is het handig om op te zeggen en een nieuw contract af te sluiten. Dat kan best tegen hetzelfde bedrag zijn, maar dan niet met een 10% verhoging.

Inferno-058

Ook de nieuwe TD laat hem gaan, enorm jammer

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op mei 09, 2024, 20:31:17
Ook de nieuwe TD laat hem gaan, enorm jammer
Hij wil zelf niet blijven, wat jammer is....
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Hopelijk komt er vooral weer wat karakter in de ploeg.

Straks alleen Balk nog en mischien Caschili en Ottesen...

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op mei 09, 2024, 20:33:36
Hij wil zelf niet blijven, wat jammer is....
Hij wou gewoon blijven toch zei die een tijdje terug, maar volgens mij willen ze bij de club bezuinigen dus hij zou er financieel op achteruit gaan.

Grijskijkert

#314
Citaat van: Inferno-058 op mei 09, 2024, 20:46:41
Hij wou gewoon blijven toch zei die een tijdje terug, maar volgens mij willen ze bij de club bezuinigen dus hij zou er financieel op achteruit gaan.
Hij wou vorig jaar zomer al weg en gaat nu Paulissen achterna. Bezuinigen? Spelersbegroting gaat van 2,1 miljoen naar 3,4 miljoen....
IN HENK WE TRUST!!!