Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Mooie doelpunt kerel  :thumbsu wat ben jij belangrijk kerel?..

Specuveter

Als Breij zo doorgaat komt er wel veel belangstelling voor hem van andere clubs.
Hoe lang loopt zijn contract nog?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 02, 2023, 22:26:09
Als Breij zo doorgaat komt er wel veel belangstelling voor hem van andere clubs.
Hoe lang loopt zijn contract nog?
tot 2024 met nog een optie voor een jaar.

De Gast

Kreeg in de ere nooit de voorkeur boven jongens die potentieel zogenaamd meer zouden moeten brengen maar op een korte periode na nooit meer iets brachten. Gemiste kans!

sunderland

Was in de ere 12/13/14 e man en dat was wel terecht omdat hij op zijn tenen liep en vaak niks bracht. Nu is ie in bloedvorm en neemt ie team veelal op sleeptouw

De Gast

Als rechtsbuiten niet nee.

Noordcambuur

Michael die scheidsrechter was gisteren even van het padje   :y  Je had zeker een strafschop moeten hebben.

Gisteren niet gescoord dan maar a.s. Zondag tegen Den Haag.

De Gast

Ben benieuwd of Michael nu aanvoerder blijft. De enige echte aanvoerder in dit veelal veel te tamme team.

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 30, 2024, 09:50:42
Ben benieuwd of Michael nu aanvoerder blijft. De enige echte aanvoerder in dit veelal veel te tamme team.
2 e helft was van kaam toch aanvoerder?

De Gast

Klopt, foutje van mij. Zie het nu pas terug op de beelden.

Aparte situatie.

Trestry

Lachend na zo'n wedstrijd :R Verkopen na dit seizoen

zeewolde

Citaat van: Trestry op februari 27, 2024, 23:02:57
Lachend na zo'n wedstrijd :R Verkopen na dit seizoen
goeie eerste post hier.
Ook wat zinnigs te melden?

Trestry

Citaat van: zeewolde op februari 27, 2024, 23:07:55
goeie eerste post hier.
Ook wat zinnigs te melden?
Bovenstaande niet zinnig genoeg? Wat voor zinnigs heb jij te melden? Je moet er toch helemaal doorheen zitten na zo'n wedstrijd? Beetje voor de camera lachen en melden hoe blij je bent dat je deze wedstrijd hebt gespeeld wil je toch niet van een Cambuur speler horen?

Specuveter


Noordcambuur

Citaat van: Trestry op februari 27, 2024, 23:02:57
Lachend na zo'n wedstrijd :R Verkopen na dit seizoen
goed gesproken rot op kerel.