Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

okkele

welkom bij de beste van het noorden.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Chielvak19

Had gedacht dat het om een huurtransfer zou gaan maar dat is dus niet het geval. Welkom!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Stiens

FC Groningen doet zaken met SC Cambuur. Michael Breij, die tweede viool speelde in het Hitachy Capital Mobility Stadion, verhuist per 1 januari 2020 naar Leeuwarden.

Dat bevestigen beide club vrijdagochtend via de officiƫle kanalen. Groningen behoudt een deel van de transferrechten op Breij, wiens contract bij de Trots van het Noorden na dit seizoen afloopt. De 22-jarige aanvaller kwam niet verder dan dertien wedstrijden in het eerste elftal van Groningen. Bij Cambuur tekent hij voor anderhalf seizoen, met een optie op een extra jaar.

"Michael stond al langer bij ons op de radar omdat hij met zijn diepgang en scorend vermogen goed past bij onze manier van spelen", reageert technisch manager Foeke Booy. "Hij kan bovendien als aanvallende middenvelder uit de voeten, maar is ook gevaarlijk vanaf de zijkanten. We zijn al met al blij dat we hem met zijn specifieke kwaliteiten aan onze selectie kunnen toevoegen."

hobbes

Anderhalf seizoen plus optie, dat doen ze weer prima.

YellowBlue


justremco

Welkom kerel, laat het maar zien!!

Dokkumer

Welkom |:)
Multifunctioneel, dus lijkt me een prima aanwinst

Scc4-ever

Welkom en veel succes!  |:)

denistel

goede aanwinst weer hoor op naar de volgende

Destroyer

Welkom, en wat voor stadion hebben ze daar in Groningen????? :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Hoppa goed nieuws welkom kerel en heel veel succes.

De Gast

Welkom!

Alvast vooruitlopend op een eventueel vertrek van iemand? Anders kan ik deze aankoop niet plaatsen.

Bankzitter

We hebben niet echt een goede vervanger voor Jacobs waardoor we dan te moeilijk scoren (zie j Ajax). Dus dat is de belangrijkste reden om Breij te halen.

We hoeven niet te verkopen, er is weinig schuld en we maken winst. Maar als er een belachelijk bedrag voor Kallon of Jacobs op tafel komt dan zullen ze daar best over nadenken. Eind van het seizoen natuurlijk wel kans dat er ondanks doorlopende contracten wat spelers niet te houden zijn, dan is dit wel een mooie . Kallon zal sowieso wel weg zijn dan (aflopend contract).

Wederom een slimme deal dit.

speculeter

De voorkeur van Ts is dat ze snelle jongens op de vleugels willen hebben.
Mocht Kallon weggaan dan zal er een snelle jongen voor terug moeten komen.

Bankzitter

Korte en Antonia zullen toch wel eindelijk fit zijn na de winter? En daarbij speelt Paulissen nu ook prima, ondanks dat die niet echt snel is. Met Ragnar en Breij zijn dat 5 spelers voor 2 posities.