Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

Lore


denistel

omdat sandor en henk te veel het zelfde denken neem ik aan,kan goed werken maar kan
ook slecht werken soms heb je meer aan wat tegen gas althans zo denk ik dat het is.

wiekie1969

Onvoorstelbaar dit. Daar gaan we weer............. ;( ;( ;(

wiekie1969

Citaat van: Drumfather SCC op november 10, 2015, 14:30:32
Beter zo.. Kom maar op Arne Slot!

De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

El Ma-kri-niii

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.
Als hij tactisch zo goed, is lijkt het me een goede zet dat hij de video-analyse gaat doen.

John Hiatt

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

Nee Wiekie, de juiste keus om dit te doen. Henk en Sandor denken identiek, er is dus geen ruimte voor een ander geluid. Een andere mening is verfrissend. Arne Slot zsm erbij...

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

man man man, jij hebt de zaag voor de stoelpoten van HdJ al gevonden?

In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

:zucht

scclwd

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 15:36:41
Nee Wiekie, de juiste keus om dit te doen. Henk en Sandor denken identiek, er is dus geen ruimte voor een ander geluid. Een andere mening is verfrissend. Arne Slot zsm erbij...

Ze wisten vantevoren toch al dat ze hetzelfde denken? Wat een achterlijke beslissing. Geen gesprek gehad, niks. Klasse bestuur  :R

Ronnie tng

Ik vind het een belachelijke gang van zaken en ben erg benieuwd wie hier precies verantwoordelijk voor is.

Henk en Sandor hebben bij mij uiteraard het nodige credit opgebouwd na de fantastische jaren. Toch werd eind vorig seizoen en dit seizoen helemaal, wel duidelijk dat het systeem niet meer werkt. Doordat tegenstanders het spel door hebben, pech met blessures zit het nu tegen. Er wordt 1 grote fout gemaakt en dat is het altijd vast houden aan de visie. Begrijp me niet verkeerd, normaal sta ik volledig achter een vast visie, maar je moet wel weten wanneer je een plan B moet bedenken. Dat had er veel eerder moeten komen en dat is dus het risico met dezelfde trainers. Dat Er dus door hogerhand wordt in gegrepen is ook wel logisch.

Dan de manier waarop ingegrepen is, rond uit belachelijk. Een clubicoon op deze manier aan de kant schuiven is belachelijk, zeker gezien het feit dat het als een complete verrassing komt. Er had in een eerder stadium over gesproken moeten worden over het feit dat er een pan B moet komen. Dat er bij uitwedstrijden soms beter iets anders gespeeld kan worden. Mocht er wel degelijk over gesproken zijn, zoals ik her en der wel hoor dan is het nog triester. Triester omdat je dan bang bent voor reactie van supporters met Henk op non actief te zetten, dus doe dan Sandor maar?

Beetje emotionele reactie, maar verwacht nog wel wat toelichting over het op non actief zetten, en vooral waarom op deze manier....

Nogmaals, ik ben erg benieuwd wie hier achter zit. Ype, Ard, Henry?

michello

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

:_schater :_schater

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 15:36:41
Nee Wiekie, de juiste keus om dit te doen. Henk en Sandor denken identiek, er is dus geen ruimte voor een ander geluid. Een andere mening is verfrissend. Arne Slot zsm erbij...

  :O Als er geen ruimte is voor ander geluid, waar ligt dan het probleem bij een assistent of bij de hoofdverantwoordelijke? Bang voor Henk, dus pakken we Sandor maar. Oh ja, we gaan wel opzoek naar 2 anderen....

michello

Sandor van der Heide begrijpt totaal niet waarom SC Cambuur hem op non-actief heeft gezet als assistent-trainer. 'Dit komt voor mij als donderslag bij heldere hemel, maal tien', zegt hij in een reactie.
Van der Heide maakte in 2013 zijn entree in de technische staf van de Leeuwarders, maar kreeg dinsdag te horen dat zijn werkzaamheden als assistent niet meer gewenst zijn. 'Ik moest bij de directie komen. Voorzitter Ype Smid kondigde wijzigingen in de technische staf aan. Prima, dacht ik nog. Maar toen zei hij dat hij mij niet meer op het veld wilde hebben. Ik schrok me kapot', aldus de voormalige middenvelder.

De beslissing om Van der Heide uit de technische staf te verwijderen (hij mag als scout annex wedstrijdanalyticus aanblijven) is ook bij hoofdtrainer De Jong hard aangekomen. 'Henk zit hier niet achter. Ik weet zeker dat Henk het hier niet mee eens is', zegt Van der Heide. 'Van diverse spelers die dit heel jammer vinden heb ik ook al berichtjes gehad.'

Het vertrek van Van der Heide lijkt daarmee veel los te maken in Leeuwarden. Of een schokeffect precies hetgeen is wat de directie van de nummer zeventien van de Eredivisie beoogt, durft Van der Heide niet te zeggen: 'Ik heb echt geen idee wat hier achter zit. Maar ik weet wel dat ik tot de dag van vandaag nóóit een wanklank over mijn werk gehoord heb.'

Als speler kwam Van der Heide verspreid over twee periodes tot meer dan tweehonderd wedstrijden voor Cambuur. Bovendien maakte hij als assistent in 2013 het kampioenschap van de Jupiler League mee. De degradatie tot scout/wedstrijdanalyticus valt hem dan ook zwaar. 'Ik ga alle gebeurtenissen van vandaag eens rustig laten bezinken en daarna ga ik pas over de invulling van mijn nieuwe werkzaamheden nadenken. Maar het is natuurlijk heel logisch dat ik iemand ben die graag op het veld wil staan.'

Vlampiep

Als de reacties van Sandor naar waarheid zijn weergegeven is dit bestuur en technisch directeur incompetentie te verwijten en brengen zij hiermee de club in een positie die niemand wil.
Al hoewel ?
Degradatie zou misschien sommige krachten niet slecht uitkomen.
Voorlopig nog geen nieuw stadion hoeven te bouwen met alle perikelen daar omheen.
Of zou Ype samen met Vd Vegt een nieuwe functie bij DKV ambiëren, ze zouden er waarschijnlijk wel over de competenties beschikken om een club helemaal naar de filistijnen te helpen.
Lekker man even flink op sien liwwaders sjantere.




moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op november 10, 2015, 17:02:04
Als de reacties van Sandor naar waarheid zijn weergegeven is dit bestuur en technisch directeur incompetentie te verwijten en brengen zij hiermee de club in een positie die niemand wil.
Al hoewel ?
Degradatie zou misschien sommige krachten niet slecht uitkomen.
Voorlopig nog geen nieuw stadion hoeven te bouwen met alle perikelen daar omheen.
Of zou Ype samen met Vd Vegt een nieuwe functie bij DKV ambiëren, ze zouden er waarschijnlijk wel over de competenties beschikken om een club helemaal naar de filistijnen te helpen.
Lekker man even flink op sien liwwaders sjantere.

We hebben al verschillende mollen binnen die club geloodst. Eerst Lodeweges, toen Judas en stiekem verdenk ik Robert Veenstra ook van een geel-blauw hart.   :y  Zometeen in alle geledingen cambuurmannen om die hele club naar de jupilerleague te helpen
In Henk en Sandor we trust