Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

michello

Judas niet hoor, dat was eerder een mol voor DKV  8P

sunderland

Sandor wist van niks zegt ie. Nooit eerder een gesprek gehad.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op november 10, 2015, 15:32:35
De verkeerde man gaat weg. Sandor tactisch klasse beter dan die schijnheilige dweil.

wie bedoelst?

666

Citaat van: sunderland op november 10, 2015, 17:16:42
Sandor wist van niks zegt ie. Nooit eerder een gesprek gehad.

Misschien bedoelt hij dat hij nooit een gesprek heeft gehad waaruit blijkt dat hij het niet goed doet. Iig hoe hij aan de kant wordt geschoven is op zijn zachts gezegd niet netjes van de heren. Waarom niet een gesprek aan gaan en een andere assistent er bij. Beetje jammer hoe er met echte clubmensen wordt omgegaan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Nightmarelwd

Er wordt in meerdere media aangegeven dat er wordt gezocht naar een nieuwe assistent.

MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Beweerde laatst niet ergens iemamd dat Mario Been om cambuurplein was gesignaleerd  :P

Nightmarelwd

Ik geloof Sandor op zijn woord. Dat er niet eerder aanmerkingen zijn geweest op zijn functioneren.

Voor de wedstrijd tegen dkv is er vanuit het bestuur aangegeven aan de Jong dat hij zijn opstelling moest aanpassen.  Als dat zo is dan is er iets goed mis.

Maar goed ik heb het sws al niet op bepaalde heren in het bestuur van de club. Zij vinden zichzelf namelijk belangrijker dan de club en vooral belangrijker dan supporters die al jaren bij de club komen.

Volgende stap plaats mensen in het bestuur die verstand hebben zaken, maar zeker ook van voetbal.

Hoop dat Sandor geen rare dingen gaat zeggen want dan krijgt hij bezoek van ST en YS.  SV voor een paar maanden.

MI-Sider for Life

R-member

Sinds vd Belt weg is, gebeuren er volgens mij rare dingen binnen de club en is de rust weg!
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

pvanbuijtene

En dat vind ik ook heel gevaarlijk.. er zijn meerdere supporters die liever mensen in bestuur kwijt willen en daarom maar ff wat leugens de wereld in brengen om onrust te stoken en die mensen zwart te maken..
Denk dat we moeten uitkijken met wat voor verhalen we allemaal de wereld in brengen zonder dat er bewijzen zijn. Doet de club ook geen goed..
(Ik beticht jou er niet van M. , maar meer in het algemeen.

Joop

Niet te geloven dit. Wat is dit nu voor een rare beslissing. Rust moeten we hebben en vertrouwen in de technische staf. Op deze manier creeƫr je alleen maar onnodige onrust. Als je dan toch iemand weg wilt sturen, dan stuur je altijd nog de verantwoordelijke weg, niet de assistent. Net of Sandor er wat aan kan doen dat we momenteel maar 4 fitte verdedigers hebben welke amper samengespeeld hebben en nog maar net of nog niet het Jupiler League niveau ontgroeid zijn. Lijkt me ook een warm welkom voor een nieuwe assistent op deze manier. Ik ben bang dat als Henk ook maar enigszins principieel is, de kans groot is dat hij vertrekt. Volgens mij ontbreekt het bij de directie aan de broodnodige mensenkennis.

michello

We maken het zelf groter dan het is. Natuurlijk is het klote voor Sandor en krijgt hij een beste dauw. De manier waarop dit gegaan is lijkt ook niet echt netjes te zijn gegaan, en zal gewoon met ieder aan tafel nogmaals besproken moeten worden. Henk heeft iig al aangegeven gewoon te blijven en gaat er vanuit dat Slot erbij komt en dat er nog naar een ander wordt gezocht.

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op november 10, 2015, 17:38:08
En dat vind ik ook heel gevaarlijk.. er zijn meerdere supporters die liever mensen in bestuur kwijt willen en daarom maar ff wat leugens de wereld in brengen om onrust te stoken en die mensen zwart te maken..
Denk dat we moeten uitkijken met wat voor verhalen we allemaal de wereld in brengen zonder dat er bewijzen zijn. Doet de club ook geen goed..
(Ik beticht jou er niet van M. , maar meer in het algemeen.
De aanstelling van Vd Vegt is nog niet echt succesvol te noemen.

Nightmarelwd

Citaat van: pvanbuijtene op november 10, 2015, 17:38:08
En dat vind ik ook heel gevaarlijk.. er zijn meerdere supporters die liever mensen in bestuur kwijt willen en daarom maar ff wat leugens de wereld in brengen om onrust te stoken en die mensen zwart te maken..
Denk dat we moeten uitkijken met wat voor verhalen we allemaal de wereld in brengen zonder dat er bewijzen zijn. Doet de club ook geen goed..
(Ik beticht jou er niet van M. , maar meer in het algemeen.

Misschien ligt dit ook aan de houding van de bestuursleden.

MI-Sider for Life

Vlampiep

We kenne fan alles roepe en krieve, mar dit bestuur liekt het de zelfde mankementen as ut foormalige DKV bestuur, namelijk geen foetbalvestant en skijt an clubiconen.
Niet su vestandig omdat sien konden hoe ut daar aflopen is.

michello

Citaat van: picoberghuis op november 10, 2015, 18:01:09
Op de korte termijn moest er iets gebeuren om tijdig binnen de lijnen iets te veranderen, even de bom laten barsten is dan een optie als je geen rooie rot cent te besteden is en de selectie er kwalitatief kwantitatief zo aan toe is als nu.

Van der Vegt eruit is iets wat (op de korte termijn) binnen de lijnen niets uithaalt. Met na Ajax de cruciale fase voor de boeg, waarin het buigen of barsten is voor de rest van het seizoen.

Voor de mens Sandor is het een vervelende keuze, maar we spelen wel ere-divisie en degradatie dit seizoen kon weleens de meest verstrekkende gevolgen denkbaar hebben voor de toekomst van de club.

Henk en Sandor denken met 1 brein en spreken met 1 mond, een beetje weerstand en onderling sparren is daardoor minder aanwezig als nu misschien wenselijk is. Hoe vervelend ook voor Sandor (persoonlijk) is dit wel een zet die iets teweeg brengt en daarmee veranderd.

De nieuwe man kan Henk middels sparren misschien tot andere inzichten brengen, en misschien komt er ook wat meer vuur in de selectie als ze boos zijn en zich achter Sandor scharen.

Henk de Jong (motivator, positiviteit en denkende doener), assistent Jan Bruin (rustige factor) en Arne Slot (tacticus) staan d'r straks. Daarnaast mag wel een karakter, een sterke persoonlijkheid die niet op zijn mondje gevallen is en vuur over kan brengen. Dat zou zelfs een trainer uit het amateurvoetbal kunnen zijn, Douwe Zondervan, Johan Grootte of Andre Onclin als voorbeelden.

Zuur is het, positief in de media ook niet. Maar niet doen veranderd ook niets. Laten we nu gewoon de rust bewaren en kijken hoe dit uitpakt. Vorm daarna pas je definitieve mening over deze keuze.

_O_ _O_ _O_


En welkom :koffie