Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

#60
Citaat van: SCC-J op november 10, 2015, 17:45:11
De aanstelling van Vd Vegt is nog niet echt succesvol te noemen.
Stonden de aangetrokken spelers niet al op een lijstje en heeft vdvegt daar geen credits van?

Enige echt jammerlijke zaak vind ik is dat ze vertrek reijnen nie hebben kunnen opvangen,  maar dat ligt m ook aan het financiele.. als ze wel Fischer financieel konden aantrekken had t misschien beter gegaan.de vele blessures, met name achterin helpt ook niet

Bankzitter

#61
Hlemaal onverwacht komt deze beslissing voor mij eigenlijk niet.
Ik heb zowel Henk als Sandor hoog zitten en beide hebben veel zinnige dingen te melden over hoe je het spelletje moet spelen.
Maar er zijn dit seizoen ook wat beslissingen (spelwijze, wissels) geweest die van buitenaf vreemd overkwamen.
Het inpassen van nieuwe spelers gaat bijvoorbeeld ook heel moeizaam. Ligt dat altijd aan de kwaliteit en fitheid van die spelers of aan de visie van de TS?
Henk heeft met al zijn enthousiasme en idealisme gewoon af en toe tegengas nodig en met Sandor ontbrak dat. Ik denk dat daar de meesten het toch wel over eens zijn.

Als vd Vegt constateert dat de TS beter zou functioneren in een andere samenstelling,dan is het zijn taak om in te grijpen.
In ieder geval heeft vd Vegt wel het lef om moeilijke beslissingen te nemen als hij dat in het belang can de club nodig acht.
Over de wijze waarop en communicatie kun je wel discusseren.

Als Sandor op het veld wil blijven, lijkt me een ruil met Slot een mooie oplossing.  Het opleiden van spelers voor de eerste selectie is ook een schone taak voor een club die geen spelers kan kopen en hij kent de spelwijze van het eerste als geen ander.

Henk en Sandor zien het waarschijnlijk zelf niet, maar ze hadden veel meer met de inbreng van Slot kunnen doen (en mogelijk was dit dan voorkomen).
Hopelijk wordt het goed opgelost en sluiten de rijen zich weer, want onrust is funest in deze situatie.

Overigens denk ik niet dat je van het aanvallend voetbal af moet stappen. Van de laaste 7 wedstrijden zou een aanvallende ploeg normaal vaker winnen en verliezen ipv al die gelijke spelen. Dan had je per saldo meer punten verwacht. Mogelijk kun je het op het veld wel nog anders invullen en meer rekening houden met de onervarenheid van de defensie. Ook daarin kan iemand met een frisse kijk aan bijdragen.

Tenslotte, ik vind het ook heel zuur voor Sandor vd Heide, cultheld en echte clubman. Hopelijk geldt hetzelfde als bij Nienhuis, in de spiegel kijken en sterker eruit terugkomen.

zeewolde

Citaat van: pvanbuijtene op november 10, 2015, 18:05:54
Stonden de aangetrokken spelers niet al op een lijstje en heeft vdvegt daar geen credits van?

Enige echt jammerlijke zaak vind ik is dat ze vertrek reijnen nie hebben kunnen opvangen,  maar dat ligt m ook aan het financiele.. als ze wel Fischer financieel konden aantrekken had t misschien beter gegaan.de vele blessures, met name achterin helpt ook niet
wat zouden de kosten zijn van damners, vd laan en anderson?

wiekie1969

Citaat van: Ronnie tng op november 10, 2015, 16:16:36
Ik vind het een belachelijke gang van zaken en ben erg benieuwd wie hier precies verantwoordelijk voor is.

Henk en Sandor hebben bij mij uiteraard het nodige credit opgebouwd na de fantastische jaren. Toch werd eind vorig seizoen en dit seizoen helemaal, wel duidelijk dat het systeem niet meer werkt. Doordat tegenstanders het spel door hebben, pech met blessures zit het nu tegen. Er wordt 1 grote fout gemaakt en dat is het altijd vast houden aan de visie. Begrijp me niet verkeerd, normaal sta ik volledig achter een vast visie, maar je moet wel weten wanneer je een plan B moet bedenken. Dat had er veel eerder moeten komen en dat is dus het risico met dezelfde trainers. Dat Er dus door hogerhand wordt in gegrepen is ook wel logisch.

Dan de manier waarop ingegrepen is, rond uit belachelijk. Een clubicoon op deze manier aan de kant schuiven is belachelijk, zeker gezien het feit dat het als een complete verrassing komt. Er had in een eerder stadium over gesproken moeten worden over het feit dat er een pan B moet komen. Dat er bij uitwedstrijden soms beter iets anders gespeeld kan worden. Mocht er wel degelijk over gesproken zijn, zoals ik her en der wel hoor dan is het nog triester. Triester omdat je dan bang bent voor reactie van supporters met Henk op non actief te zetten, dus doe dan Sandor maar?

Beetje emotionele reactie, maar verwacht nog wel wat toelichting over het op non actief zetten, en vooral waarom op deze manier....

Nogmaals, ik ben erg benieuwd wie hier achter zit. Ype, Ard, Henry?


De directie maakt de fouten maar Sandor is de zondebok.  :zucht ;(

wiekie1969


Gerard

Nu ben ik hier niet vaak meer maar wat een drukte om niks dit allemaal.

Het is nog geen week geleden waar Henk zelf aangeeft dat als er niet snel wat gaat veranderen (lees winnen) dat hij er niet van overtuigd is dat hij aanblijft als hoofdtrainer.
Nu gaat het afgelopen zondag weer niet goed en neemt de directie een besluit.

Fantastisch nieuws vind ik dat.

Doen ze niets loopt iedereen te zeuren over dat er niks gebeurt. Doen ze wel wat loopt iedereen nog steeds te zeuren.

Voor de mens, voetballer en trainer Sandor is dit niet leuk echter zijn we hier niet om het maar leuk te hebben voor iedereen. Het wordt gvd tijd dat er eens een keer punten gehaald gaan worden. De directie kiest voor deze manier waar ik goed mee kan leven. Het had wat mij betreft eerder gemogen.

dizzhead

 :clint zinnige teksten Gerard.

vialli

Ut is wel wat eigenaardig, as voetballer was Sander oek altied wat un dwarsbongel en nauw as hulptrainer is ut oek weer wat apart. Su ut oek niet us wat an um zelf legge kenne.
Ut mut altied wel so gaan as hij ut in't hoofd het hek ut idee.

okkele

krijgt wat mij betreft ook wat teveel krediet(als speler al).
veel geouwehoer om niks dit.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

DayDreamer

Citaat van: vialli op november 10, 2015, 23:09:46
Ut is wel wat eigenaardig, as voetballer was Sander oek altied wat un dwarsbongel en nauw as hulptrainer is ut oek weer wat apart. Su ut oek niet us wat an um zelf legge kenne.
Ut mut altied wel so gaan as hij ut in't hoofd het hek ut idee.

:proost

denistel


klaas

Citaat van: Gerard op november 10, 2015, 22:44:41
Nu ben ik hier niet vaak meer maar wat een drukte om niks dit allemaal.

Het is nog geen week geleden waar Henk zelf aangeeft dat als er niet snel wat gaat veranderen (lees winnen) dat hij er niet van overtuigd is dat hij aanblijft als hoofdtrainer.
Nu gaat het afgelopen zondag weer niet goed en neemt de directie een besluit.

Fantastisch nieuws vind ik dat.

Doen ze niets loopt iedereen te zeuren over dat er niks gebeurt. Doen ze wel wat loopt iedereen nog steeds te zeuren.
------------------
Hier heb je inderdaad een heel goed punt

Voor de mens, voetballer en trainer Sandor is dit niet leuk echter zijn we hier niet om het maar leuk te hebben voor iedereen. Het wordt gvd tijd dat er eens een keer punten gehaald gaan worden. De directie kiest voor deze manier waar ik goed mee kan leven. Het had wat mij betreft eerder gemogen.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

jimny

Zo ga je dus met clubiconen om, SCHANDALIG

Scc01

Wat een stemmingmakerij man. Jullie maken het allemaal weer erger dan het is.