Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart

Gestart door Collingwood, maart 05, 2017, 18:28:15

Vorige topic - Volgende topic

Jopie


denistel


denistel

dat is zo maar dan zit er dus 1 op de tribune die wel topfit is dat vind ik vreemd
maar zo zie ik er tegen aan.

Yellow Army

Volgens mij zit er tegenwoordig niemand meer op de tribune nu je 11 of 12 man op de bank mag hebben zitten
Area 58

speculeter

Ik zit gewoon op de tribune vanavond hoor.

Yellow Army

Area 58

sunderland

Citaat van: denistel op maart 10, 2017, 11:43:29
dat is zo maar dan zit er dus 1 op de tribune die wel topfit is dat vind ik vreemd
maar zo zie ik er tegen aan.
je hebt wel gelijk maar hij is half al beter dan de meeste anderen dus ...

okkele

Citaat van: Yellow Army op maart 10, 2017, 12:00:26
Er bovenop? Hou ik je aan!
anders help ik m wel even,hoef ik maar 5 rijen naar achteren te skoppen.

:devil
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel


Dokkumer


speculeter

Zekers topfit.
En veel zin in de wedstrijd vanavond.

denistel


sunderland


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991