Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart

Gestart door Collingwood, maart 05, 2017, 18:28:15

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Vanaf volgende week weer een pittig programma met drie wedstrijden in negen dagen (vrijdag tegen Den Bosch, maandag Oss-uit en 19 maart Volendam-uit). De mannen morgen en dinsdag vrij geven is misschien geen slecht idee.

Gewenste opstelling voor vrijdag: Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Tissoudali, Barto, Hoefdraad.

Ben normaal voorstander van Van de Streek in de spits en Lilipaly op het middenveld, maar Barto kun je er nu niet uit halen, naar mijn mening. Lilipaly zou eventueel kunnen spelen voor Tissoudali, maar ik vind hem als buitenspeler toch minder tot zijn recht komen. Toch wel lekker, van die luxeproblemen.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op maart 05, 2017, 18:28:15
Vanaf volgende week weer een pittig programma met drie wedstrijden in zeven dagen (vrijdag tegen Den Bosch, maandag Oss-uit en 17 maart Volendam-uit). De mannen morgen en dinsdag vrij geven is misschien geen slecht idee.

Mee eens, regel jij dat effe
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 05, 2017, 18:35:38
Mee eens, regel jij dat effe

Las net dat Volendam niet op vrijdag 17 maart, maar op zondag 19 maart is. Extra vrij dus niet nodig  :devil.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Deze wedstrijd leeft niet heel erg zo te lezen. Ik vond tegen Den Bosch altijd leuke potjes, zowel uit als thuis.

Maar goed ik ga er van uit dat we de teleurstelling aldaar vrijdag wegspelen   |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

Laten we onze 'beker mannen' goed eren zoals wij kunnen vrijdag!
Ploeg verdient een mooi vol stadion! |:)

Collingwood

We zijn in mijn ogen torenhoog favoriet (gezien de ranglijst, vorm van beide ploegen, wij spelen thuis, etc.). Als we scherp zijn verwacht ik een simpele overwinning, maar dat is tegelijkertijd ook de valkuil. Op dit niveau kun je niet freewheelend een wedstrijd winnen dus van gemakzucht mag geen sprake zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op maart 07, 2017, 15:59:52
We zijn in mijn ogen torenhoog favoriet (gezien de ranglijst, vorm van beide ploegen, wij spelen thuis, etc.). Als we scherp zijn verwacht ik een simpele overwinning, maar dat is tegelijkertijd ook de valkuil. Op dit niveau kun je niet freewheelend een wedstrijd winnen dus van gemakzucht mag geen sprake zijn.

Ik vond de overwinning van zondag anders aardig freewheelend:P

Collingwood

Citaat van: Marc S op maart 07, 2017, 17:58:00
Ik vond de overwinning van zondag anders aardig freewheelend:P

Nou Achilles heeft genoeg kansen gehad hoor. Gelukkig zijn zij het lelijke eendje van de JL en maken ze het niet af, maar met een beetje pech had het wel anders kunnen lopen. Overigens kwam dit natuurlijk niet door gemakzucht (denk ik ten minste) maar als gevolg van de zware (beker)week.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op maart 07, 2017, 18:01:16
Nou Achilles heeft genoeg kansen gehad hoor. Gelukkig zijn zij het lelijke eendje van de JL en maken ze het niet af, maar met een beetje pech had het wel anders kunnen lopen. Overigens kwam dit natuurlijk niet door gemakzucht (denk ik ten minste) maar als gevolg van de zware (beker)week.

En door een heel matig middenveld. We hebben toch wel geluk gehad dat we niet dieper hoefden te gaan
Henk, held, bedankt

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2017, 18:26:55
En door een heel matig middenveld. We hebben toch wel geluk gehad dat we niet dieper hoefden te gaan

Klopt en vond de vleugelspelers eigenlijk ook niet zo denderend, al had Tissoudali natuurlijk wel die prima assist op Barto.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter


Gasgeve

Citaat van: speculeter op maart 07, 2017, 19:06:45
Eerlijk gezegd valt tissoudali me tegen.
Mij ook, zeer onrustig en zwak in de afwerking. Hij heeft al veel grote kansen laten liggen. Daarnaast is hij zwak in de duels, vooral tegen Az was dit het geval.

Johnson

Ben toch wel nieuwsgierig aankomende vrijdag tegen Fc Den Bosch. In begin seizoen ging de uitwedstrijd moeizaam. Maar toen was het allemaal maar zo zo. En kijk nu! Wel eens een misser, maar we doen het goed. Ik verwacht een overwinning.

Yellow Army

Citaat van: speculeter op maart 07, 2017, 19:06:45
Eerlijk gezegd valt tissoudali me tegen.

Klopt, bewijst keer op keer terecht op de bank te zitten
Area 58

sunderland

Citaat van: speculeter op maart 07, 2017, 19:06:45
Eerlijk gezegd valt tissoudali me tegen.
hij wordt niet altijd goed gebruikt . Hij werkt hard en probeert altijd iets waardoor je ook meer fouten maakt . Ik ben wel een grote fan van hem en zie hem liever dan iemand die zich vaak verstopt en dan iemand die iedere x de bal maar weer terugspeelt. Hij is misschien wel de beste die we hebben alleen komt dat er nog niet uit .