Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart

Gestart door Collingwood, maart 05, 2017, 18:28:15

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Johnson op maart 07, 2017, 20:26:08
Ben toch wel nieuwsgierig aankomende vrijdag tegen Fc Den Bosch. In begin seizoen ging de uitwedstrijd moeizaam. Maar toen was het allemaal maar zo zo. En kijk nu! Wel eens een misser, maar we doen het goed. Ik verwacht een overwinning.
tuurlijk winnen we . Ik denk dat we er overheen walsen als denbosch probeert te voetballen

denistel

kop er bij houden en gewoon lekker voetballen dan hebben we
meer kwaliteiten en dan een paar goals maken.

denistel

Citaat van: Gasgeve op maart 07, 2017, 20:10:37
Mij ook, zeer onrustig en zwak in de afwerking. Hij heeft al veel grote kansen laten liggen. Daarnaast is hij zwak in de duels, vooral tegen Az was dit het geval.

hoefdraad is oek zwak in de afwerking ,1e goal tegen achilles zet op naam
van tissoundalli win zijn duel en zetten barto vrij voor de keeper.

tegen az kwam ie er in terwijl az volop aan drukken was dan heb je
idd minder aan hem.

hij zou juist altijd moeten spelen dan zal het snel beter gaan maar
ja tis nu op de bank in de basis op de bank in de basis.

en wat sunderland zegt hij is een die wat avontuurlijker speelt
nou mooi toch dat wil ik zien acties en ja gaat nooit allemaal goed
maar ja bij wie is dat wel zo.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op maart 07, 2017, 22:46:31
hij wordt niet altijd goed gebruikt . Hij werkt hard en probeert altijd iets waardoor je ook meer fouten maakt . Ik ben wel een grote fan van hem en zie hem liever dan iemand die zich vaak verstopt en dan iemand die iedere x de bal maar weer terugspeelt. Hij is misschien wel de beste die we hebben alleen komt dat er nog niet uit .
Hoe moet je hem dan gebruiken?

Gasgeve

Citaat van: denistel op maart 07, 2017, 23:14:18
hoefdraad is oek zwak in de afwerking ,1e goal tegen achilles zet op naam
van tissoundalli win zijn duel en zetten barto vrij voor de keeper.

tegen az kwam ie er in terwijl az volop aan drukken was dan heb je
idd minder aan hem.

hij zou juist altijd moeten spelen dan zal het snel beter gaan maar
ja tis nu op de bank in de basis op de bank in de basis.

en wat sunderland zegt hij is een die wat avontuurlijker speelt
nou mooi toch dat wil ik zien acties en ja gaat nooit allemaal goed
maar ja bij wie is dat wel zo.
Het gaat hier toch niet over Hoefdraad?
Die 1e goal tegen Achilles zou ik eerder op amateurisme van die Achilles back willen zetten en de rustige en kalme afronding van Barto.

Toch zou ik ook altijd met hem starten. Op dit moment zijn Hoefdraad en hij de buitenspelers die nog iets kunnen forceren. Gyasi is een blaffende hond die nooit bijt.

Bernardo

vd Streek en Hoefdraad terug in de basis.

denistel

#21
en dus tissoudalli weer op de bank en dat bedoel ik krijgt immers nooit het goede gevoel
zo. hij sopeelt wel dus ik hev niks seit :_schater

Bernardo

Tissoudali speelt ook gewoon hoor, volgens HaH.

Zeinstra, Van Deelen, El Baad, Schilder, Peersman, Bakker, Van de Streek, Monteiro, Tissoudali, Barto, Hoefdraad

denistel


Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Snap niet dat lillipaly niet speelt ipv bakker . En ik zou Vd streek eruit halen en boutzamar opstellen

Bernardo

Ja joh, ga heel je team omgooien. Dit is op het moment gewoon de sterkte opstelling, enige wat nog anders zou kunnen eventueel is vd Streek in de spits en Lilipaly op middenveld erbij.

Bascambuur

Citaat van: sunderland op maart 09, 2017, 12:47:49
Snap niet dat lillipaly niet speelt ipv bakker . En ik zou Vd streek eruit halen en boutzamar opstellen
:_schater

denistel

Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 12:50:07
Ja joh, ga heel je team omgooien. Dit is op het moment gewoon de sterkte opstelling, enige wat nog anders zou kunnen eventueel is vd Streek in de spits en Lilipaly op middenveld erbij.

zo zou ik het wel eens willen zien ja

Collingwood

Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 12:50:07
Ja joh, ga heel je team omgooien. Dit is op het moment gewoon de sterkte opstelling, enige wat nog anders zou kunnen eventueel is vd Streek in de spits en Lilipaly op middenveld erbij.

Zo zou ik het uiteindelijk ook graag zien, maar ik vind het volkomen logisch dat Barto er nu niet uit gehaald wordt. Bovendien heeft Lilipaly zelf aangegeven niet helemaal fit te zijn.
Kalmte alleen kan u redden.