Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 10 maart

Gestart door Collingwood, maart 05, 2017, 18:28:15

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Lore op maart 11, 2017, 10:11:55
Dit dacht ik ook. Er was eigenlijk niets aan de hand in de eerste helft. Achterin een stomme fout, maar wij creerden wel kansen.

Tweede helft was beneden elk niveau en toch nog twee keer de lat. Ik neem aan dat Cambuur het in de play-offs op kan brengen om wel de noodzakelijke energie in de wedstrijd te stoppen.

energie lopen hard werken  man man,,ze mutte goed voetbal laten zien
dan hoef je er niet zo veel enrgie inte steken maar ze maken het zich zelf
su moeilijk .maar ja ze hebben wel weer 13 en 15 km gelopen inde wedstrijd
alleen krijg je bij voetbal voor lopen geen punten helaas,

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 11, 2017, 12:05:47
energie lopen hard werken  man man,,ze mutte goed voetbal laten zien
dan hoef je er niet zo veel enrgie inte steken maar ze maken het zich zelf
su moeilijk .maar ja ze hebben wel weer 13 en 15 km gelopen inde wedstrijd
alleen krijg je bij voetbal voor lopen geen punten helaas,
Ik denk dat jij Hoefdraad dan wel als beste speler wil gaan aanmerken want die heeft wederom misschien 100 meter gelopen en onnoemelijk vaak kansloos op de vierkante meter geprobeerd 3 spelers te passeren.
En we hebben behalve Schilder geen spelers die met hun goede inzicht en voetbalvermogen weinig te hoeven lopen, dus zal de rest veel moeten compenseren met hard werken.



Nightmarelwd

Er wordt gesproken over een collectieve offday. Dat gebeurd wel eens in een seizoen. Wij hebben er na de winterstop vier gehad.

Tegen De Graafschap, VVV, Fortuna Sittard, Den Bosch.

MI-Sider for Life

Bankzitter

En iedere keer na een korte goede serie van een wedstrijd of drie/vier. Wil je echt de rest achter je laten dan moeten die offdays er uit.
Als je zo'n wedstrijd uit tegen NAC of Roda in de play offs hebt dan maak je dat thuis nooit meer goed.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 11, 2017, 10:11:55
Dit dacht ik ook. Er was eigenlijk niets aan de hand in de eerste helft. Achterin een stomme fout, maar wij creerden wel kansen.

Tweede helft was beneden elk niveau en toch nog twee keer de lat. Ik neem aan dat Cambuur het in de play-offs op kan brengen om wel de noodzakelijke energie in de wedstrijd te stoppen.

Klopt. Eerste helft niets aan een hand. Ze oogden heel erg vermoeid vooral mentaal. Kan natuurlijk nog gevolg van az zijn. Achilles was en speciale wedstrijd met vel aandacht voor het mentale. Gisteren de erste normale wedstrijd. Kan nog pittig worden tegen  oss
Henk, held, bedankt

sunderland

Ik heb het idee dat Gyasi en Lillipaly met exact de zelfde opdracht het veld in zijn gestuurd . Ik denk echt dat ze beide het zelfde papiertje zijn voorgehouden . Ze snapten er beide geen hout van en liepen op elkaars plek. We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen want dat zal de ts nooit toegeven .

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 11, 2017, 12:36:47
Ik denk dat jij Hoefdraad dan wel als beste speler wil gaan aanmerken want die heeft wederom misschien 100 meter gelopen en onnoemelijk vaak kansloos op de vierkante meter geprobeerd 3 spelers te passeren.
En we hebben behalve Schilder geen spelers die met hun goede inzicht en voetbalvermogen weinig te hoeven lopen, dus zal de rest veel moeten compenseren met hard werken.

hoefdraad liep idd het minst en anderen veel meer maar dat leverde ook niks op.
hou het simpel.als je als ts ziet dat die hoefdraad zich tig keer achter alkaar vast loopt
dan heb je maar 1 ding te doen inde rust zeggen ga maar lekker douchen

ChantiSCC

Schilder uitblinker, Monteiro en Zeinstra voldoende en v Deelen een van de gevaarlijkste. El Baad redelijk, en de rest ver, heel ver onder de ondergrens. Dat komt niet door de spelers. Geen offday. Alles te danken aan de TS, je had zo goede zaken kunnen doen maar nee alles moet weer door 't midden wat een drama. Nu weten echt alle clubs het wel en DenBosch heeft goed gekeken naar hoe VVV het hier heeft gedaan lijkt me.

Collingwood

Citaat van: ChantiSCC op maart 11, 2017, 18:37:26
Schilder uitblinker, Monteiro en Zeinstra voldoende en v Deelen een van de gevaarlijkste. El Baad redelijk, en de rest ver, heel ver onder de ondergrens. Dat komt niet door de spelers. Geen offday. Alles te danken aan de TS, je had zo goede zaken kunnen doen maar nee alles moet weer door 't midden wat een drama. Nu weten echt alle clubs het wel en DenBosch heeft goed gekeken naar hoe VVV het hier heeft gedaan lijkt me.

Ik vind dit een beetje overdreven en teveel credits naar Den Bosch. Die mochten namelijk heel blij zijn dat ze met 0-1 de rust hebben gehaald. De tweede helft was inderdaad dramatisch, maar we moeten niet net doen of alles slecht is/was, vind ik.
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: Nightmarelwd op maart 11, 2017, 12:40:57
Er wordt gesproken over een collectieve offday. Dat gebeurd wel eens in een seizoen. Wij hebben er na de winterstop vier gehad.

Tegen De Graafschap, VVV, Fortuna Sittard, Den Bosch.
ze mutte t zuiden oek gewoon afscheide van nederland.
:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: ChantiSCC op maart 11, 2017, 18:37:26
Alles te danken aan de TS,

jou mag oek anskuuve bij t gezellige clubke kenners.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: denistel op maart 11, 2017, 12:05:47
energie lopen hard werken  man man,,ze mutte goed voetbal laten zien
dan hoef je er niet zo veel enrgie inte steken

ik snap dei wel.
maar je ken uut een yoko oek niet tzelfde geluud hale as uut een bose.
tis al mooi dat t grootste deel van de wedstrieden wel resultaat geeft.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stiens

Citaat van: ChantiSCC op maart 11, 2017, 18:37:26
Schilder uitblinker, Monteiro en Zeinstra voldoende en v Deelen een van de gevaarlijkste. El Baad redelijk, en de rest ver, heel ver onder de ondergrens. Dat komt niet door de spelers. Geen offday. Alles te danken aan de TS, je had zo goede zaken kunnen doen maar nee alles moet weer door 't midden wat een drama. Nu weten echt alle clubs het wel en DenBosch heeft goed gekeken naar hoe VVV het hier heeft gedaan lijkt me.

v Deelen de gevaarlijkste? Elke keer als hij in de 1ste helft in balbezit kwam op de rechterflank had hij zeeën van tijd & ruimte, maar hij koos uiteindelijk altijd voor de slechtste oplossing. Zelfs z'n ingooien wist hij geen raad mee...

Keira

Citaat van: Stiens op maart 13, 2017, 09:56:39
v Deelen de gevaarlijkste? Elke keer als hij in de 1ste helft in balbezit kwam op de rechterflank had hij zeeën van tijd & ruimte, maar hij koos uiteindelijk altijd voor de slechtste oplossing. Zelfs z'n ingooien wist hij geen raad mee...

Nee omdat ook niemand zich aanbood..