Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

#1110
 o 21 oefende in en tegen Genemuiden eindstand 0-7 4x K Visser 2x Binder
en Mees Adrichem

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: denistel op november 04, 2025, 20:38:22
o 21 oefent in en tegen Genemuiden stand 0-4 3x K Visser 1x Binder

H?, scorende spitsen  :clint
SC Cambuur Kampioen 2019-2021


Arno A

O 21 3-3 tegen Feyenoord. Na een 3-1 achterstand.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op november 08, 2025, 16:58:10
O 21 3-3 tegen Feyenoord. Na een 3-1 achterstand.
top bedankt  :thumbsup

denistel

Citaat van: Arno A op november 08, 2025, 16:58:10
O 21 3-3 tegen Feyenoord. Na een 3-1 achterstand.

goals van Henstra-Kooistra en Bruinsma

o 17 verliest 2-1 bij Ysselmeervogels

o 19 verliest 2-3 van VVV

i 14 verliest o 2 tegen Utrecht o 14 2

i 15 verliest met 1-0 van Unicum

Noordcambuur

Niet een goed weekend van de jeugdelftallen

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2025, 22:06:32
Niet een goed weekend van de jeugdelftallen

helaas niet.volgende week weer beter hopen we op.gister nog bij de vbs geweest
geweldig om te zien wat daar gebeurd en zien wie daarvan het 1e gaan halen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op november 08, 2025, 22:23:35
helaas niet.volgende week weer beter hopen we op.gister nog bij de vbs geweest
geweldig om te zien wat daar gebeurd en zien wie daarvan het 1e gaan halen.
Wat is vbs
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 08, 2025, 23:15:13
Wat is vbs

voetbalschool cambuur daar trainen de jongste talenten elke vrijdag

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op november 08, 2025, 23:32:55
voetbalschool cambuur daar trainen de jongste talenten elke vrijdag
:thumbsup
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2025, 22:06:32
Niet een goed weekend van de jeugdelftallen

Als er zoveel bij het eerste meegaan, dan zal O21 misschien weer aangevuld moeten worden met de beste spelers van O19 en zo verder.
Dat zou misschien mee spelen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2025, 08:33:12
Als er zoveel bij het eerste meegaan, dan zal O21 misschien weer aangevuld moeten worden met de beste spelers van O19 en zo verder.
Dat zou misschien mee spelen.
dat gebeurt ook al.
Heel mooi dat O21 heel goed doet en dat er veel spelers doorgroeien.

denistel

Citaat van: Bankzitter op november 09, 2025, 08:33:12
Als er zoveel bij het eerste meegaan, dan zal O21 misschien weer aangevuld moeten worden met de beste spelers van O19 en zo verder.
Dat zou misschien mee spelen.

klopt inderdaad worden de meesten alleen nog maar beter van.

Arno A

de topper vanmiddag voor O21. 15.30 u thuis tegen Groningen. Hun beste spelers  zitten in Brabant vandaag. Ben benieuwd.