Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur


Noordcambuur

Hoppa 3-0 winnen van dat grote Feijenoord  w:)

Noordcambuur

En wat een supporters langs de kant?..top hoor.

Gasgeve

Weet iemand wat de opstelling was?

denistel

Citaat van: Gasgeve op oktober 21, 2025, 19:23:18
Weet iemand wat de opstelling was?

Kalisvaart-Kooistra-Priem-Jonker-Schrot-Bakkati-Nap-vd Heide-Henstra-Bruinsma-v Veen.

sterke teamprestatie met voor mij de uitblinkers Kalisvaart _Jonker en Henstra.

Kooiestra deed het als rechtsback best goed.

rudie

Citaat van: Gasgeve op oktober 21, 2025, 19:23:18
Weet iemand wat de opstelling was?
Geen opstelling, wel opvallend dat Wiebe Kooistra vandaag (weer) als een soort wingback speelde. En bij 2-0 nog voor rust direct rood voor Slory van feyenoord, die tegen het eind van de wedstrijd nog even werd opgezocht door henk de Jong voor een babbeltje

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: rudie op oktober 21, 2025, 19:37:21
werd opgezocht door henk de Jong voor een babbeltje

Beetje reclame maken voor de club :devil
Tegen Jong Psv sprak hij tijdens ?n na de wedstrijd ook een tijdje met Tai Abed.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

anderszchristian

Hoofd Jeugdopleidng Fedrik Houtstra bij Hertenkamp. Aanrader om te luisteren

Galdiano

Citaat van: anderszchristian op oktober 21, 2025, 21:05:49
Hoofd Jeugdopleidng Fedrik Houtstra bij Hertenkamp. Aanrader om te luisteren

Ik weet nog dat een aantal hier (noem geen namen, degenen weten het wel) behoorlijk negatief waren. Vooral in de begin jaren. Maar heeft het heel goed laten groeien en is niet afgeweken van de visie.

Tijdens de opendag ook een lezing van hem gehad, en even nagebabbeld maar wat een vakman die vol passie over het opleiden praat.
Hem nog gezegd dat hij niet snel mag vertrekken. Er is wel al naar hem ge?nformeerd maar als Leeuwarder verlaat hij de club niet zomaar en heeft recent bijgetekend to 2029!  |:)

Mannen als Houtstra als Ruben de Jong maar ook zeker Lambooij moet je proberen zo lang mogelijk aan je te binden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2025, 20:03:15
Beetje reclame maken voor de club :devil
Tegen Jong Psv sprak hij tijdens ?n na de wedstrijd ook een tijdje met Tai Abed.

Die mag hier wel komen.

denistel

Citaat van: rudie op oktober 21, 2025, 19:37:21
Geen opstelling, wel opvallend dat Wiebe Kooistra vandaag (weer) als een soort wingback speelde. En bij 2-0 nog voor rust direct rood voor Slory van feyenoord, die tegen het eind van de wedstrijd nog even werd opgezocht door henk de Jong voor een babbeltje

denk dat ie daar vaker gaat spelen want concurrentie op de buiten is groot,

Gasgeve

Citaat van: denistel op oktober 21, 2025, 19:35:52
Kalisvaart-Kooistra-Priem-Jonker-Schrot-Bakkati-Nap-vd Heide-Henstra-Bruinsma-v Veen.

sterke teamprestatie met voor mij de uitblinkers Kalisvaart _Jonker en Henstra.

Kooiestra deed het als rechtsback best goed.
Dankje!

denistel

Citaat van: Galdiano op oktober 21, 2025, 21:52:34
Ik weet nog dat een aantal hier (noem geen namen, degenen weten het wel) behoorlijk negatief waren. Vooral in de begin jaren. Maar heeft het heel goed laten groeien en is niet afgeweken van de visie.

Tijdens de opendag ook een lezing van hem gehad, en even nagebabbeld maar wat een vakman die vol passie over het opleiden praat.
Hem nog gezegd dat hij niet snel mag vertrekken. Er is wel al naar hem ge?nformeerd maar als Leeuwarder verlaat hij de club niet zomaar en heeft recent bijgetekend to 2029!  |:)

Mannen als Houtstra als Ruben de Jong maar ook zeker Lambooij moet je proberen zo lang mogelijk aan je te binden.

Fedrik heeft net als de hele opleiding stappen gemaakt en dat is super mooi.ik zit er zelf ook midden in
en mooi om te zien hoe alles steeds wat beter wordt,steeds meer scouts bij de jeugd zelfs ook in N Holland
ook actief.hopelijk gaat dit ons maken tot een stabiele ere divisie club

Johan-12

Citaat van: denistel op oktober 22, 2025, 13:18:25
Fedrik heeft net als de hele opleiding stappen gemaakt en dat is super mooi.ik zit er zelf ook midden in
en mooi om te zien hoe alles steeds wat beter wordt,steeds meer scouts bij de jeugd zelfs ook in N Holland
ook actief.hopelijk gaat dit ons maken tot een stabiele ere divisie club

En mooi om te zien dat jeugdspelers langzaam steeds meer bijdrage krijgen bij het eerste.

Gasgeve

Citaat van: denistel op oktober 22, 2025, 13:18:25
Fedrik heeft net als de hele opleiding stappen gemaakt en dat is super mooi.ik zit er zelf ook midden in
en mooi om te zien hoe alles steeds wat beter wordt,steeds meer scouts bij de jeugd zelfs ook in N Holland
ook actief.hopelijk gaat dit ons maken tot een stabiele ere divisie club
Hij kan het ook goed uitleggen. Goed en sterk verhaal tijdens de podcast.