Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

komend seizoen weer een eigen jeugdopleiding dus een a1 b1 c1 d1 team
met de naam cambuur.

altijd leuk om bij die teams te kijken en hopelijk komt er weer wat jeugd door.
zit in ieder geval een verassing bij hoorde ik

Vedetski

Ze zijn inderdaad druk bezig met het aantrekken van talentvolle spelers. Hopelijk blijven die spelers nu ook tot aan de beloften, waar dat voorheen anders ging (overstap naar B1 of A1 Groningen of terug naar amateurs).

Met een eigen jeugdopleiding heb je altijd wat achter de hand en het scheelt op termijn enorm in de kosten (zie alleen al wat er bij de traditionele top-3 doorstroomt aan eigen jeugd).
:koffie

NRG

Dkv is momenteel ook erg aan het ronselen bij Leeuwarder clubs. Jongetjes die nu bij Cambuur trainen worden ook benaderd.

denistel

ja dat hou je altijd he en 2 zijn ook al naar groningen gegaan De Koe en de Ron.
die juegdopleiding is ook gewoon beter dan die van want teams spelen op het hoogste
niveau dus meer weerstand en daar wordt je beter van.

Dokkumer

Als er meer bekend is mag ieder jeugdteam een eigen topic krijgen. Dus als er forumgangers zijn die zicht hebben op de selecties en trainers en andere relevante informatie, ga jullie gang

Collingwood

#5
OUD-PROF HUGO ALVES VELAME HOOFDTRAINER SC CAMBUUR A1

Vanaf komend seizoen is oud-profvoetballer Hugo Alves Velame de hoofdtrainer van SC Cambuur A1 (Onder 19). Club en trainer zijn een contract voor één seizoen overeengekomen.

Hugo Alves Velame, kortweg 'Hugo', is vooral bekend van zijn periode als middenvelder bij FC Groningen. Na zijn actieve carrière ging hij bij diezelfde club aan de slag als jeugdtrainer van verschillende teams.  Het afgelopen seizoen liep de ambitieuze trainer, die in het bezit is van een UEFA A Youth licentie, stage bij clubs in Brazilië en de VS om zichzelf verder te ontwikkelen.

Met het aantrekken van Hugo zijn alle jeugdteams van SC Cambuur voorzien van een hoofdtrainer voor het nieuwe seizoen.

Welkom en veel succes bij onze mooie club Hugo!
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

paar keer mee gemaakt als trainer bij de jeugd van fc groningen kwam goed
over en een leuke vent een goeie keus denk ik.

Collingwood

Er is nu ook een officieel twitter account voor de jeugdopleiding: https://twitter.com/CambuurJeugd
Kalmte alleen kan u redden.

Hoekieom

A en B junioren 4e divisie Noord
C junioren 2e disvisie Noord(afgelopen seizoen gepromoveerd)
D junioren 2e divisie Noord(afgelopen seizoen gedegradeerd)

Spelen niet tegen BVO standaardteams.

denistel

Citaat van: Hoekieom op juni 19, 2016, 20:16:23
A en B junioren 4e divisie Noord
C junioren 2e disvisie Noord(afgelopen seizoen gepromoveerd)
D junioren 2e divisie Noord(afgelopen seizoen gedegradeerd)

Spelen niet tegen BVO standaardteams.

das jammer maar daar gaan we wel aan werken natuurlijk.

Noordcambuur

Vandaag Alle jeugdelftallen weer gewonnen en staan bovenaan,hopen dat ze kampioen Kunnen worden en op een hoger niveau kunnen acteren.

denistel

waren belangrijke duels bij en idd ze moeten zo hoog mogelijk gaan spelen
daar kunnen ze alleen maar beter van worden en sneller de stap naar het 1e maken

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 12, 2016, 21:49:49
waren belangrijke duels bij en idd ze moeten zo hoog mogelijk gaan spelen
daar kunnen ze alleen maar beter van worden en sneller de stap naar het 1e maken
zou heel mooi zijn dat alle 4 jeugdelftallen promoveren,gisteravond hebben de jongens van 13-15 een hele goede wedstrijd gospeeld tegen dkv w:)

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op december 13, 2016, 14:09:31
zou heel mooi zijn dat alle 4 jeugdelftallen promoveren,gisteravond hebben de jongens van 13-15 een hele goede wedstrijd gospeeld tegen dkv w:)

De O15 moest tegen blauw wit...
Area 58

Galdiano

Dkv is volop jeugd aan het contracteren uit Leeuwarden.
Die ouders hebben ook een plaat voor hun kop.
Al zou mijn zoon, een dik contract kunnen tekenen hij zou nooit naar die strontboeren gaan!  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets