Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

michello

Nee klopt, bedoelde kampioenschap voorjaar en kampioensduel daaropvolgend.

Lore

Citaat van: michello op mei 10, 2026, 08:26:23
Je kunt die jongens die ook gewoon volledig bij het eerste elftal zaten niet zo?n reisje door de neus boren? Daar kijken ze reikhalzend naar uit op die leeftijd.

Promotie kan natuurlijk nog steeds, 2 keer winst kan voldoende zijn. De uitslagen zijn nogal grillig.

Dan moet je het anders plannen. Maar Cambuur is een betaald voetbalclub. Die zou een cultuur moeten ontwikkelen dat je altijd wilt winnen. Dit geeft voor mij een ander signaal af.

denistel

o 19 1-3 gewonnen bij de Graafschap 2x topschutter Wessel vd Goot en
ook weer 1 van D Look

denistel

#1263
willen2 o 21 verloren als Cambuur wint van de Graafschap dat nu
wordt gespeeld zijn ze weer koploper 4e min 0-1 achter en na 6 min
al 0-2 wordt zeer lastig .2-2 nu vd heide en nap

michello


denistel


Arno A

Citaat van: denistel op mei 16, 2026, 14:50:41
o 19 1-3 gewonnen bij de Graafschap 2x topschutter Wessel vd Goot en
ook weer 1 van D Look

Belangrijke overwinning in de strijd tegen degradatie. Dinsdag Twente uit en 30 mei Groningen uit. Twente 12-17; Go Ahead en Willem II 13-17 en Cambuur 12-16 . E?n van deze vier ploegen degradeert ( naast Groningen)


Arno A

Citaat van: denistel op mei 16, 2026, 20:35:38
helaas 2-3 verloren

Dus helaas geen kampioen. Graafschap nu favoriet voor de titel.


denistel

#1269
o 21 gewoon weer en mooi seizoen gedraaid spelers bij het 1e
hun debuut gemaakt dus dat is de doelstelling,

  0 14 veilig gespeeld gister door 2-0 te winnen
van koploper Groningen.

Hirsch

Citaat van: denistel op mei 31, 2026, 18:00:14
o 21 gewoon weer en mooi seizoen gedraaid spelers bij het 1e
hun debuut gemaakt dus dat os de doelstelling,

o 19 en 0 14 veilig gespeeld gister o 14 door 2-0 te winnen
van koploper Groningen.

Ik las ook ergens dat O-19 met gelijkspel was gedegradeerd?

Bankzitter

Erg knap hoe de jeugdopleiding draait. Het zal best een uitdaging zijn om alle elftallen op niveau te houden bij doorstroom naar het eerste. Dat moet dan toch vanuit lagere elftallen worden opgevangen. Wiebe vd Heide en Danyello Look een contract verdiend.

Nu de uitdaging om spelers ook naar de eredivisie door te laten stromen de komende jaren. Mogelijk vaker verhuren om niemand tussen wal en schip te laten vallen.

Johan-12

Citaat van: denistel op mei 31, 2026, 18:00:14
o 21 gewoon weer en mooi seizoen gedraaid spelers bij het 1e
hun debuut gemaakt dus dat os de doelstelling,

o 19 en 0 14 veilig gespeeld gister o 14 door 2-0 te winnen
van koploper Groningen.
Cambuur geeft zelf aan dat o19 zich niet veilig heeft gespeeld.

Arno A

Citaat van: Johan-12 op juni 01, 2026, 11:31:39
Cambuur geeft zelf aan dat o19 zich niet veilig heeft gespeeld.

Ja O 19 gedegradeerd op doelsaldo.

denistel

Citaat van: Arno A op juni 01, 2026, 11:53:52
Ja O 19 gedegradeerd op doelsaldo.

ok dan haf ik het niet goed begrepen lreeg de uitslagen door.helaas