Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter


Noordcambuur

O21 wint van de Eagles met 4-1 :thumbsup
Rolke scoorde eerste helft 2x :thumbsup

Noordcambuur

Rolke 3x en van der Veen 1x w:)

Arno A

Doen dus nog volledig mee voor de herfsttitel.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op oktober 26, 2025, 09:32:15
Doen dus nog volledig mee voor de herfsttitel.
jazeker toch weer heel knap dat er veel spelers zijn weggegaan en spelers zijn doorgestroomd naar 1e.

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op oktober 25, 2025, 20:53:42
Rolke 3x en van der Veen 1x w:)
Vinden we dat dan nu ook competitie vervalsing?  :zweep

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op oktober 26, 2025, 09:52:27
Vinden we dat dan nu ook competitie vervalsing?  :zweep
tuurlijk niet :D

denistel

Citaat van: Johan-12 op oktober 26, 2025, 09:52:27
Vinden we dat dan nu ook competitie vervalsing?  :zweep

nee is toegestaan toch

Johan-12

Citaat van: denistel op oktober 26, 2025, 16:30:15
nee is toegestaan toch
Destijds bij Feyenoord mocht dat ook, maar toen vonden de meesten het bij Cambuur soort van competitie vervalsing. En bij de Jong teams vinden we er allemaal ook wat van.

Persoonlijk vind ik het in de beloften competitie ook wat anders dan hoe het in de KKD gaat.

papier

Citaat van: Johan-12 op oktober 26, 2025, 16:38:48
Destijds bij Feyenoord mocht dat ook, maar toen vonden de meesten het bij Cambuur soort van competitie vervalsing. En bij de Jong teams vinden we er allemaal ook wat van.

Persoonlijk vind ik het in de beloften competitie ook wat anders dan hoe het in de KKD gaat.

Bij jong teams gelden er voor hen andere regels dan voor ons. In dit geval niet.

Noordcambuur

Dure nederlaag O21 verliest van Zwolle met 5-4.
Zwolle had nog maar 1x gescoord in 6 wedstrijden en nu in 1 wedstrijden 5x gescoord  :_schater

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op november 01, 2025, 17:44:28
Dure nederlaag O21 verliest van Zwolle met 5-4.
Zwolle had nog maar 1x gescoord in 6 wedstrijden en nu in 1 wedstrijden 5x gescoord  :_schater
Ze gaan ons eerste team achterna :_schater

Oud Cambuur

Dat krijg je als het 1ste dezelfde dag moet scheelt 6 spelers die anders in de basis hadden gestaan

denistel

Citaat van: Oud Cambuur op november 01, 2025, 19:01:47
Dat krijg je als het 1ste dezelfde dag moet scheelt 6 spelers die anders in de basis hadden gestaan

ja klote knvb want 1e had ook gewoon op dinsdag beker kunnen hebben en vrijdags
weer thuis.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 01, 2025, 19:01:47
Dat krijg je als het 1ste dezelfde dag moet scheelt 6 spelers die anders in de basis hadden gestaan
jaaa klopt is wel een hele dure nederlaag O21?.