Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

O21 vandaag helaas verloren bij een 0-1 bij rust eindstand 2-1 van Groningen.

Noordcambuur

Uitslagen jeugdelftallen

O21 verloren met 2-1 tegen Groningen
O19 gewonnen met 3-1 tegen Telstar
O17 gewonnen met 6-0 tegen Waterwijk
O15 gewonnen met 0-2 tegen Groningen
O14 gewonnen met 3-2 tegen Spakenburg

Mooie uitslagen alleen O21 verloren.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2025, 19:10:31
Uitslagen jeugdelftallen

O21 verloren met 2-1 tegen Groningen
O19 gewonnen met 3-1 tegen Telstar
O17 gewonnen met 6-0 tegen Waterwijk
O15 gewonnen met 0-2 tegen Groningen
O14 gewonnen met 3-2 tegen Spakenburg

Mooie uitslagen alleen O21 verloren.

ja zonde van de o 21 maar Groningen is ook sterk.Verder alleen maar mooie
uitslagen.

Bankzitter

Eigenlijk zou het normaal zijn dat Groningen en Feijenoord betere jeugd dan ons hebben... alleen maar trots dat je zo goed meedraait.

Noordcambuur

Standen van jeugdelftallen

O21 staat 2e 1 punt minder dan Groningen
O19 staat 1e met 3 punten voorsprong en wedstrijd minder gespeeld
O17 staat 1e met 2 punten voorsprong en wedstrijd minder gespeeld
O15 staat 2e met 2 punten minder dan Eagles
O14 staat 7e gisteren eerste overwinning van de competitie staan bijna onderaan

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2025, 12:40:12
Eigenlijk zou het normaal zijn dat Groningen en Feijenoord betere jeugd dan ons hebben... alleen maar trots dat je zo goed meedraait.
klopt er waren nog spelers die vrijdagavond nog ingevallen bij Cambuur 1.
Jonker,Kooistra en Priem en nog paar spelers die op de bank zaten Marsman,Henstra en v/d Veen.
Knap hoor van deze talentvolle spelers.

Dinsdag 21 oktober 14:00 thuis tegen Feijenoord.

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op oktober 05, 2025, 13:01:03
klopt er waren nog spelers die vrijdagavond nog ingevallen bij Cambuur 1.
Jonker,Kooistra en Priem en nog paar spelers die op de bank zaten Marsman,Henstra en v/d Veen.
Knap hoor van deze talentvolle spelers.

Dinsdag 21 oktober 14:00 thuis tegen Feijenoord.
Het grootste verschil met FC Groningen is ook dat daar een x aantal jongens uit de opleiding vaste basisplaats hebben, en echt meerwaarde. Zover zijn we bij Cambuur nog niet. Die stap moet nog worden gemaakt.

denistel

VVV o 19 - Cambuur o 19 1-6

Achilles Enschede o 17 - Cambuur o 17 3-1

Cambuur o 15 - Unicum o 15   4-0

Urecht o 14 2 - Cambuur o 14  5-0

Volendam o 11 - Cambuur o 12 15 - 6


Noordcambuur


Arno A

Dinsdag O 21 thuis tegen Feyenoord O 21 om 14 uur lees ik ergens klopt dit?

Yellow Army

Citaat van: Arno A op oktober 18, 2025, 11:45:44
Dinsdag O 21 thuis tegen Feyenoord O 21 om 14 uur lees ik ergens klopt dit?

Klopt, bij Frisia
Area 58

Bankzitter

#1076
Leuke podcast met Fedrik Houtstra(hoofdjeugd) bij Hertenkamp.
Er is echt structuur en beleid en dan maakt dat de spelers die doorbreken geen toevalstreffers zijn en er meer kan doorstromen in de toekomst.

Noordcambuur

Morgen speelt O21 tegen Feijenoord 14:00 op de magere Weide.

Arno A

2-0 nog ?

goals Jonker en Bruinsma


mindra