Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Stiens op mei 26, 2025, 23:07:20
Hadj Moussa, Milambo en Read doen mee met Feyenoord O21

Feyenoord Onder 21 krijgt in de strijd om promotie naar de Tweede Divisie hulp vanuit de A-selectie. Trainer Pascal Bosschaart kan in het kampioensduel met Cambuur beschikken over Anis Hadj Moussa, Antoni Milambo en Plamen Andreev. Ook Givairo Read is toegevoegd aan de selectie. Dit meldt het Algemeen Dagblad.


l8l l0l l8l l0l

Het grootste compliment wat je kunt krijgen.

Lore

Citaat van: Stiens op mei 26, 2025, 23:07:20
Hadj Moussa, Milambo en Read doen mee met Feyenoord O21

Feyenoord Onder 21 krijgt in de strijd om promotie naar de Tweede Divisie hulp vanuit de A-selectie. Trainer Pascal Bosschaart kan in het kampioensduel met Cambuur beschikken over Anis Hadj Moussa, Antoni Milambo en Plamen Andreev. Ook Givairo Read is toegevoegd aan de selectie. Dit meldt het Algemeen Dagblad.


l8l l0l l8l l0l

Tsjah, ik kan Feyenoord wel voorstellen. Er staat nogal wat voor hen op het spel. Maar het voelt wel heel erg fout. De KNVB zou de regels moeten aanpassen.

oost

Citaat van: Lore op mei 27, 2025, 07:22:56
Tsjah, ik kan Feyenoord wel voorstellen. Er staat nogal wat voor hen op het spel. Maar het voelt wel heel erg fout. De KNVB zou de regels moeten aanpassen.

Dit is precies de reden dat iedereen die belofte ploegen haat. Rijnste competitie vervalsing dit :rodekaart

Noordcambuur

Cambuur kan ook spelers onder 21 bij de selectie nemen??

NRG

Citaat van: Noordcambuur op mei 27, 2025, 09:52:29
Cambuur kan ook spelers onder 21 bij de selectie nemen??

Waarom zouden ze dat doen? Cambuur neemt dit allemaal totaal niet serieus.

Bankzitter

Bij Feijenoord wordt de druk er wel vol op die jonge gasten gelegd :_schater
Gewoon lekker vrijuit gaan voetballen door de jongens die kampioen zijn geworden. Pauwels en wat anderen zou je nog als joker op de bank kunnen meenemen.

Johan-12

Citaat van: NRG op mei 27, 2025, 13:31:50
Waarom zouden ze dat doen? Cambuur neemt dit allemaal totaal niet serieus.
Prachtige wedstrijd om te kijken hoe speler van Jong Cambuur omgaan met bepaalde vijandige sfeer. Lijkt mij juist iets moois voor Cambuur opleiding.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op mei 27, 2025, 09:52:29
Cambuur kan ook spelers onder 21 bij de selectie nemen??

gaan we niet doen alleen maar een mooie test voor deze jongens toch
F.Noord weet dat ze het anders niet gaan winnen.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 27, 2025, 14:14:19
gaan we niet doen alleen maar een mooie test voor deze jongens toch
F.Noord weet dat ze het anders niet gaan winnen.
snap ik denistel is mooie voor de jonge jongens.
En Feijenoord is dit voorjaars seizoen al 2 keer onderuit gegaan tegen Cambuur.

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op mei 27, 2025, 14:58:49
snap ik denistel is mooie voor de jonge jongens.
En Feijenoord is dit voorjaars seizoen al 2 keer onderuit gegaan tegen Cambuur.
Kan je mooi zien welke speler van Cambuur O21 beter gaat spelen door die sfeer, of in eens anders gaat gedragen. Prachtig voor de spelers en de trainers.

Arno A

#925

Informatie over of en onder welke voorwaarden de kaartverkoop voor Cambuur-supporters zal zijn volgt later deze week.

Kaartverkoop per direct gestart ( dit was om half twaalf)

Supporters kunnen de talenten van Feyenoord vanaf de tribunes steunen. De kaartverkoop is inmiddels begonnen via de Offici?le Feyenoord Ticketshop. Tickets kosten ?5,00 per stuk. Kinderen tot en met 11 jaar en supporters van 67 jaar en ouder betalen slechts ?2,50. Per persoon mag een onbeperkt aantal kaarten worden besteld.

Wie niet in de gelegenheid is om aanwezig te zijn op Varkenoord, hoeft niets te missen: de wedstrijd wordt live uitgezonden via Feyenoord ONE.

Ik zou er snel  bij zijn! Ik kon net nog gewoon krt bestellen. Anders ben je te laat vrees ik.

Noordcambuur

En de opbrengst gaat naar Cambuur  :?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano link=topic=1259.msg385360#  date=1748368026
Klopt 50%
:thumbsup