Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 24, 2025, 19:45:44
Wanneer en waar is de finale wedstrijd? In Kooi stadion? Mooi doel on dat nog een keer uitverkocht te krijgen, 14.000 x 7,50 is weer een ton erbij :)
ik zou 5,00 doen.
|:)

Arno A

Zal wel het oude stadion worden? Kunstgras voordeel voor ons?

En dan echt de allerlaatste wedstrijd daar..... als je die dan winnend zou kunnen afsluiten mooi script toch?

Cambuur Groningen

Citaat van: Arno A op mei 25, 2025, 08:58:32
Zal wel het oude stadion worden? Kunstgras voordeel voor ons?

En dan echt de allerlaatste wedstrijd daar..... als je die dan winnend zou kunnen afsluiten mooi script toch?
Ik zou het vanuit commercieel oogpunt altijd in nieuwe stadion doen. Promotiecampagne er tegenaan gooien, stadion zo vol mogelijk voor de inkomsten. Resultaat van de wedstrijd is ondergeschikt. We willen toch niet promoveren dus geld zou ik belangrijker vinden.

Arno A

Jong Sparta zou eigenlijk prom/degr wedstr moeten spelen. Maar kan schijnbaar niet degraderen naar de Derde Divisie. Alleen door evt. winst tegen Feyenoord in de TD kunnen blijven of degraderen naar de Jeugdcompetitie.

Maar Noordwijk moet nu wel ( ten onrechte vind ik) spelen om in de TD te blijven. Sparta en Feyenoord zouden dus dan pas half juni de p/d wedstrijden ( dus na de p/d wedstr van Sparta  tegen een Derde Klasser) kunnen spelen. Wat een verschrikkelijk slechting planning van onze knvb.

Niemand is hier blij denk ik . Met zo'n korte zomerstop belachelijk! Snapt u het nog?  8P 8P


Galdiano

Citaat van: Arno A op mei 25, 2025, 10:25:15
Snapt u het nog?  8P 8P

De berichtgeving van jou snap ik over het algemeen niet. Dus snappen doe ik het zeer zeker niet.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Arno A op mei 25, 2025, 10:25:15
Jong Sparta zou eigenlijk prom/degr wedstr moeten spelen. Maar kan schijnbaar niet degraderen naar de Derde Divisie. Alleen door evt. winst tegen Feyenoord in de TD kunnen blijven of degraderen naar de Jeugdcompetitie.
Maar Noordwijk moet nu wel ( ten onrechte vind ik) spelen om in de TD te blijven. Sparta en Feyenoord zouden dus dan pas half juni de p/d wedstrijden ( dus na de p/d wedstr van Sparta  tegen een Derde Klasser) kunnen spelen. Wat een verschrikkelijk slechting planning van onze knvb.
Niemand is hier blij denk ik . Met zo'n korte zomerstop belachelijk! Snapt u het nog?  8P 8P
Het is ook niet te snappen, want de KNVB is onnavolgbaar met hun besluiten want  alles is doorweekt met belangenverstrengeling.

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 25, 2025, 09:37:32
Ik zou het vanuit commercieel oogpunt altijd in nieuwe stadion doen. Promotiecampagne er tegenaan gooien, stadion zo vol mogelijk voor de inkomsten. Resultaat van de wedstrijd is ondergeschikt. We willen toch niet promoveren dus geld zou ik belangrijker vinden.

nieuwe stadion brengt ook meer kosten met zich mee voor de mensen die
dan moeten werken enz.

Lore

Citaat van: denistel op mei 25, 2025, 14:39:50
nieuwe stadion brengt ook meer kosten met zich mee voor de mensen die
dan moeten werken enz.

Persoonlijk zou ik het oude stadion fantastisch vinden. Nog 1 keer een echte wedstrijd in het stadion!

Arno A

Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 15:52:18
Persoonlijk zou ik het oude stadion fantastisch vinden. Nog 1 keer een echte wedstrijd in het stadion!

Er staan op dit moment geen thuiswedstrijden op het programma. ( info Kooi Stadion vandaag) Hoe laat ???? Welk stadion?????

En voor de rest ? Feyenoord wil graag in de Kuip spelen tegen een vergoeding . Zouden ze 'm knijpen?

Qua veiligheid "supporters" rellen etc. kan niet en mag niet van de Burrie. Dus dan in De Kooi. 900 feyenoord en de rest BleuJaune.

Maar organisatie duurt weer veel te lang. Het is al weken ( met potlood) bekend dat Cambuur thuis zou spelen.

Gewoon dan maar weer papieren kaartjes verkopen rond het Cambuurplein en andere sigarenboeren in de stad.  Vol is vol en op is op . Wel misschien krtn reserveren voor mensen die geen geld hebben voor een sz krt. Of geen vervoer etc. Van iedereen voor iedereen was het toch de slogan?

Wij zijn Cambuur!!!!  :scc |:) |:) :scc



Vlampiep

Citaat van: Arno A op mei 26, 2025, 08:00:51
Er staan op dit moment geen thuiswedstrijden op het programma. ( info Kooi Stadion vandaag) Hoe laat ???? Welk stadion?????
En voor de rest ? Feyenoord wil graag in de Kuip spelen tegen een vergoeding . Zouden ze 'm knijpen?
Qua veiligheid "supporters" rellen etc. kan niet en mag niet van de Burrie. Dus dan in De Kooi. 900 feyenoord en de rest BleuJaune.
Maar organisatie duurt weer veel te lang. Het is al weken ( met potlood) bekend dat Cambuur thuis zou spelen.
Gewoon dan maar weer papieren kaartjes verkopen rond het Cambuurplein en andere sigarenboeren in de stad.  Vol is vol en op is op . Wel misschien krtn reserveren voor mensen die geen geld hebben voor een sz krt. Of geen vervoer etc. Van iedereen voor iedereen was het toch de slogan?
Wij zijn Cambuur!!!!  :scc |:) |:) :scc
Sposoren lopen niet warm voor wedstrijden van O21. Dus doet de club er gewoon geen zak aan om er een spektakel van te maken.

SCC

Citaat van: Lore op mei 25, 2025, 15:52:18
Persoonlijk zou ik het oude stadion fantastisch vinden. Nog 1 keer een echte wedstrijd in het stadion!
Morgenavond speelt Cambuur o13 daar haar laatste competitiewedstrijd (tegen kampioen PEC Zwolle).

denistel

wordt gespeeld op Varkenoord zaterdag na aanleiding van zaterdag
werden paar honderd man F.eynoord verwacht en Cambuur zat
daar niet op te wachten ivm stewards politie enz mooi klote maar
wel begrijpelijk


Arno A

Citaat van: denistel op mei 26, 2025, 15:55:49
wordt gespeeld op Varkenoord zaterdag na aanleiding van zaterdag
werden paar honderd man F.eynoord verwacht en Cambuur zat
daar niet op te wachten ivm stewards politie enz mooi klote maar
wel begrijpelijk



tsja Varkenoord kunnen 3000 mensen op veld 1. En ze delen de recette. 5 euro entree . en reiskosten . Dus levert dit ongeveer twintigduizend euro op voor Cambuur . Politie-inzet kost veel meer, en Buma wil geen uit-supporters meer in het oude stadion. En ze kunnen nooit meer een wedstrijd in het Kooi stadion organiseren met 900 Feyenoord-supporters en de rest over het stadion verspreid. Dat loopt snel uit de hand.

Blijft staan een historische prestatie ;finale om het landskampioen O 21. Ik denk wel dat er een paar spelers echt gaan doorbreken (hier of bij clubs in de buurt) Marsman, Henstra en Veldhuis met de meeste wedstrijden en speeltijd, en Henstra heel hoog op de topscorerslijst.

Trots? Zeker!  _O_ _O_ _O_

Stiens

Hadj Moussa, Milambo en Read doen mee met Feyenoord O21

Feyenoord Onder 21 krijgt in de strijd om promotie naar de Tweede Divisie hulp vanuit de A-selectie. Trainer Pascal Bosschaart kan in het kampioensduel met Cambuur beschikken over Anis Hadj Moussa, Antoni Milambo en Plamen Andreev. Ook Givairo Read is toegevoegd aan de selectie. Dit meldt het Algemeen Dagblad.


l8l l0l l8l l0l