Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op april 06, 2025, 10:10:32
Wat voor speler is Daan Visser? Ik weet dat ze die ondanks een zware blessure wel lang vast hebben gelegd dus blijkbaar zagen ze daar wel toekomst in.
Bankzitter er zit veel talent in de selectie ?

diekhuzen

#781
Van talent naar betaald voetbal is een reuze stap. Ik denk dat we blij mogen zijn als er ??n speler echt doorbreekt en daadwerkelijk versterking is.
Zodra Cambuur weer een potje verliest denkt men meteen dat onze jeugd het even gaat oplossen?

Bankzitter

Het gaat erom dat je jaarlijks de selectie aanvult met 2-4 spelers zodat je meer geld en tijd over houdt voor het halen van echt goede spelers.
Plus dat je meer verdiend aan eigen opgeleide spelers.

Andere clubs kunnen het ook, dus waarom wij niet. O21 doet het beter dan Feijenoord, Groningen en Vitesse nu dus er zit potentie in.



Noordcambuur

Bedankt Arno voor het delen  :thumbsup

denistel

Citaat van: diekhuzen op april 06, 2025, 14:25:17
Van talent naar betaald voetbal is een reuze stap. Ik denk dat we blij mogen zijn als er ??n speler echt doorbreekt en daadwerkelijk versterking is.
Zodra Cambuur weer een potje verliest denkt men meteen dat onze jeugd het even gaat oplossen?

zijn al een paar die in het 1e hebben gespeeld toch en een Jonker en Bakatti zie ik het
1e zeker halen.Die zijn nog niet eens 20 dus vind jou mening wel een beetje negatief,

diekhuzen

Je mag het negatief vinden en ik hoop oprecht dat jeugd doorstroomt en ons versterkt. Maar in de praktijk loopt het vaak anders. Het is mooi dat er twee Leeuwarders momenteel in het eerste spelen en echt kwaliteit leveren. Dat onze jeugd bovenaan staat is knap, maar dat wil nog niet zeggen dat spelers ons echt gaan versterken.

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op april 06, 2025, 14:25:17
Van talent naar betaald voetbal is een reuze stap. Ik denk dat we blij mogen zijn als er ??n speler echt doorbreekt en daadwerkelijk versterking is.
Zodra Cambuur weer een potje verliest denkt men meteen dat onze jeugd het even gaat oplossen?
o21 speelt op hoog niveau en staan op de eerste plaats.
Wij hebben nu met Mercera en Nartey elke week in de basis staan bij eerste selectie.
De stap kun je beter maken van o21 naar KKD i.p.v. naar ED dan is de stap niet zo groot.

Bankzitter

Citaat van: diekhuzen op april 07, 2025, 08:14:21
Je mag het negatief vinden en ik hoop oprecht dat jeugd doorstroomt en ons versterkt. Maar in de praktijk loopt het vaak anders. Het is mooi dat er twee Leeuwarders momenteel in het eerste spelen en echt kwaliteit leveren. Dat onze jeugd bovenaan staat is knap, maar dat wil nog niet zeggen dat spelers ons echt gaan versterken.

Bangura en Smit hebben we goed verkocht uit O21.
Eigenlijk sluiten al langere tijd ieder seizoen structureel wel 2/3 spelers aan, er is alleen wat pech geweest met Pieter Bos(gstopt)  en zware blessures bij Jhondly vd Meer en Marcel Schaapman.

En als je ziet hoeveel spelers er nog aan komen, dan kunnen jaarlijks 1 of spelers de stap wel maken.

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op april 07, 2025, 10:37:38
Bangura en Smit hebben we goed verkocht uit O21.
Eigenlijk sluiten al langere tijd ieder seizoen structureel wel 2/3 spelers aan, er is alleen wat pech geweest met Pieter Bos(gstopt)  en zware blessures bij Jhondly vd Meer en Marcel Schaapman.

En als je ziet hoeveel spelers er nog aan komen, dan kunnen jaarlijks 1 of spelers de stap wel maken.

Bangura en Smit zijn beide niet echt jeugdproducten van ons. Maar je hebt wel gelijk dat er af en toe goede spelers doorstromen. Ik geef alleen aan dat echt het versterken van het eerste elftal een reuze stap is. Schaapman ben ik overigens wel echt fan van!

SCC

Hoe speelde Floris Smand? Ben wel benieuwd hoe hij dan speelt met een jong team. Hij is weliswaar inmiddels behoorlijk ervaren, maar nog steeds relatief jong.
Zie je dan bij hem ook verschil met een (als groot talent aangeschreven) Jonker? En is hij ook een positief coachende CV in zo'n wedstrijd?

denistel

Citaat van: SCC op april 07, 2025, 12:05:17
Hoe speelde Floris Smand? Ben wel benieuwd hoe hij dan speelt met een jong team. Hij is weliswaar inmiddels behoorlijk ervaren, maar nog steeds relatief jong.
Zie je dan bij hem ook verschil met een (als groot talent aangeschreven) Jonker? En is hij ook een positief coachende CV in zo'n wedstrijd?

ik vind Jonker veel beter dab Smand en jonger ook nog,

de  o 13 vandaag met 3-4 gewonnen bij koploper FC Bussum

Arno A

Citaat van: denistel op april 12, 2025, 13:28:58
ik vind Jonker veel beter dab Smand en jonger ook nog,

de  o 13 vandaag met 3-4 gewonnen bij koploper FC Bussum

Bent u in ook in Zwolle vandaag ? Tussenstand Gro o 21 - Fey o 21   2=1


Arno A

Eindstand Gro O 21 - Fey O21 3=1

En wij?

michello

0-1 winst op PEC. Kampioenschap kan al een feit zijn over 2 weken. Wat een bizar grote voorsprong op de nummer 2