Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Arno A op maart 27, 2025, 09:47:26
Dinsdag 1 april 14.30 uur topper voor O21 thuis tegen Feyenoord O21.

ik ben aanwezig

Arno A

kan je zo naar binnen of moet je betalen en hoeveel?

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op maart 30, 2025, 15:41:15
kan je zo naar binnen of moet je betalen en hoeveel?
gratis

Arno A

mooi. E?n van laatste wedstrijden in het oude stadion.

michello

Ongelofelijk. Weer winst in de laatste minuut.

1-0 tegen Jong Feyenoord, 6 punten los op de nummer twee.

Galdiano

Citaat van: michello op april 01, 2025, 16:30:40
Ongelofelijk. Weer winst in de laatste minuut.

1-0 tegen Jong Feyenoord, 6 punten los op de nummer twee.

Een goede groep met heel veel talent!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: michello op april 01, 2025, 16:30:40
Ongelofelijk. Weer winst in de laatste minuut.

1-0 tegen Jong Feyenoord, 6 punten los op de nummer twee.
prachtig en alweer gewonnen van Feijenoord   :thumbsup
Hier kan ik van genieten?.. :proost

denistel

zeer knappe zege weer er staat een team en zeker talenten die er kunnen komen.

michello

Citaat van: denistel op april 01, 2025, 17:03:25
zeer knappe zege weer er staat een team en zeker talenten die er kunnen komen.

Ze zijn er nog lang niet, maar weet jij Denistel dat als ze de finale halen en winnen de club naar de tweede divisie zou willen overstappen? (Lijkt me niet toch?)

Galdiano

Citaat van: michello op april 01, 2025, 17:05:42
Ze zijn er nog lang niet, maar weet jij Denistel dat als ze de finale halen en winnen de club naar de tweede divisie zou willen overstappen? (Lijkt me niet toch?)
Waarom niet?

Op naar de KKD en wij in de ere.  :insane
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: michello op april 01, 2025, 17:05:42
Ze zijn er nog lang niet, maar weet jij Denistel dat als ze de finale halen en winnen de club naar de tweede divisie zou willen overstappen? (Lijkt me niet toch?)

nee wil cambuur niet

denistel

Citaat van: Galdiano op april 01, 2025, 17:11:14
Waarom niet?

Op naar de KKD en wij in de ere.  :insane

2e divisie is 38 wedstrijden en een hele organisatie daar is Cambuur nog niet
aan toe denk ik.

Arno A

N?? Jong Cambuur kan niet promoveren. Ze hebben geen garantieverklaring voor deelname afgegeven. Als ik het goed heb gelezen;

https://www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb/23549/pd-regeling-beloftenteams-in-1e-en-2e-divisie-en-o21-divisie-2024-25


Kampioen worden kan uiteraard wel wanneer ze de voorjaarscompetitie winnen.  Dan spelen ze tegen Jong Feyenoord om de landstitel.

Zou mooi zijn ( als de locatie nog niet is aangewezen ) als de finale ( in juni) in het Kooi stadion plaatsvindt.

denistel

Schaapman Jonker Henstra sterk vond ik maar hele team maakt
een prima indruk blijven knokken durven acties te maken en spelen
soms erg leuk voetbal.

Arno A

de verdediging krijgt ook de credits ;

https://onefootball.com/es/noticias/pijnlijke-nederlaag-voor-feyenoord-onder-21-in-slotfase-tegen-cambuur-40911966


Misschien toch maar verlengen met Schaapman. En Jonker is een centrale verdediger toch?