Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Arno A op april 01, 2025, 19:10:47
de verdediging krijgt ook de credits ;

https://onefootball.com/es/noticias/pijnlijke-nederlaag-voor-feyenoord-onder-21-in-slotfase-tegen-cambuur-40911966


Misschien toch maar verlengen met Schaapman. En Jonker is een centrale verdediger toch?

ja zeker sterk in de duels en staat zijn mannetje en nog jong.

Noordcambuur

Ze komen straks wel op het punt om spelers o21 een kontrakt aan te bieden.
Er zijn al een paar die een kontrakt hebben maar er lopen nog wel een paar rond denk ik nou die kun je er wel bij hebben in de 1e selectie.

Arno A

contract Henstra loopt ook af. Die kun je er volgend seizoen toch wel bij hebben? En misschien Croqu? wel. We kunnen wel wat aanvallende versterking gebruiken. En Visser heeft ook nog een contract tot 2026.

Arno A

O 21 staat bovenaan in de competitie. Met 18 punten uit 7 wedstrijden. Competitie gaat over 14 wedstrijden. Laatste speelronde is op 31 mei. Wanneer O 21 kampioen wordt, en minimaal 33 punten haalt , spelen ze thuis om de titel vs Feyenoord.

Meest waarschijnlijke datum is op zaterdag 7 juni. Inderdaad Stoeltjesophaaldag!

Dus dan moet het wel in het Kooistadion.

Maar goed eerst morgen ( 13.30 u? ) maar eens thuis winnen  vs ADO . Een soort ouverture voor 2 mei.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op april 04, 2025, 12:23:09
O 21 staat bovenaan in de competitie. Met 18 punten uit 7 wedstrijden. Competitie gaat over 14 wedstrijden. Laatste speelronde is op 31 mei. Wanneer O 21 kampioen wordt, en minimaal 33 punten haalt , spelen ze thuis om de titel vs Feyenoord.

Meest waarschijnlijke datum is op zaterdag 7 juni. Inderdaad Stoeltjesophaaldag!

Dus dan moet het wel in het Kooistadion.

Maar goed eerst morgen ( 13.30 u? ) maar eens thuis winnen  vs ADO . Een soort ouverture voor 2 mei.
ik ben van de partij  :thumbsup

denistel

o 21 wint met 5-0 van D Haag gaat heerlijk zo

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 05, 2025, 15:33:44
o 21 wint met 5-0 van D Haag gaat heerlijk zo
ben net thuis van de wedstrijd wat spelen die goed hoor met veel passie en plezier erin?.
Toppertjes hoor gefeliciteerd mannen op naar volgende week tegen zwolle.

Arno A

Gefeliciteerd!  Nog twaalf punten (?) ( uit 6 wedstrijden) en is dan de Lentetitel binnen?

denistel

landstitel niet toch je moet dan nog tegen de winnaar van voor de winter
F Noord volgens mij.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 15:47:15
ben net thuis van de wedstrijd wat spelen die goed hoor met veel passie en plezier erin?.
Toppertjes hoor gefeliciteerd mannen op naar volgende week tegen zwolle.

Kunnen die 11 de competitie niet uitspelen? Ipv die hapsnurkers vam gister?  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 05, 2025, 19:08:19
Kunnen die 11 de competitie niet uitspelen? Ipv die hapsnurkers vam gister?  l8l
haha Galdiano wat een verschil met gisteravond.
Ik kan me geen zwakke schakels bedenken in de selectie zo vrij voetballen en met passie voor elkaar willen knokken voor een goed resultaat??heerlijk om naar te kijken  :thumbsup

michello

Wie hebben er gescoord?

Noordcambuur

Citaat van: michello op april 05, 2025, 19:45:50
Wie hebben er gescoord?
Sybrand Veldhuis 2x,Yoram v/d Veen 1x,Amar Bakkati 1x en een eigen doelpunt volgens mij.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2025, 20:49:23
Sybrand Veldhuis 2x,Yoram v/d Veen 1x,Amar Bakkati 1x en een eigen doelpunt volgens mij.

Klopr |:)

Bankzitter

Wat voor speler is Daan Visser? Ik weet dat ze die ondanks een zware blessure wel lang vast hebben gelegd dus blijkbaar zagen ze daar wel toekomst in.