Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


michello

#736
Jong Cambuur 0-2 voor bij rust tegen FcG en op weg naar de voorjaarstitel (Al moeten er nog wel aardig wat wedstrijden gespeeld worden)

Noordcambuur

Citaat van: michello op maart 15, 2025, 15:10:14
Jong Cambuur 0-2 voor bij rust tegen FcG en op weg naar de voorjaarstitel (Al moeten er nog wel aardig wat wedstrijden gespeeld worden)
knap hoor van onze jeugdige spelers dikke pluim kan onze eerste elftal voorbeeld nemen.

Noordcambuur

Uitslagen jeugdelftallen,

O21 wint van Groningen met 0-2 blijft koploper  :thumbsup
O19 verliest met 2-3 tegen Helmond sport. ;(
O17 verliest met 10-0 tegen Vitesse  ;(
O15 verliest met 2-0 tegen Twente/Heracles  ;(
O13 wint 3-2 tegen Waterwijk :thumbsup
MO17 verliest met 2-5 tegen Waterpoort Boys  ;(

denistel

vanavond oefende de o 21 in en tegen Hoogeveen
eindstand 0-5

Arno A

Waar kan je de verslagen van O21 wedstrijden terugvinden? Ik ben wel benieuwd wie daar de doelpunten maken.

Gasgeve

Is de onder 17 zo'n slechte lichting of is Vitesse zo goed?

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op maart 19, 2025, 11:47:32
Is de onder 17 zo'n slechte lichting of is Vitesse zo goed?
o17 is wel goed hoor alleen tegen Vitesse was het niet best.

denistel

Citaat van: Arno A op maart 19, 2025, 10:51:49
Waar kan je de verslagen van O21 wedstrijden terugvinden? Ik ben wel benieuwd wie daar de doelpunten maken.

zal ze voortaan vermelden ik krijg ze door omdat ik zelf actief ben binnen de opleiding

gister door Harmen Boelsma 2x Dammy Bernadina 2x en Sven Dijkstra

Bernadina is nog een o 19 speler

Arno A

Hartelijk dank! Benieuwd wie er doorstroomt /doorstromen van de jeugd.

denistel

Citaat van: Arno A op maart 19, 2025, 18:18:23
Hartelijk dank! Benieuwd wie er doorstroomt /doorstromen van de jeugd.

elke lichting zitten leuke spelers en ook bij de VBS is het elke vrijdagmiddag
genieten.als ik er tijd voor heb meld ik op zaterdag in de avond de uitslagen
en doelpunter makers van alle teams


SCC

Citaat van: denistel op maart 19, 2025, 18:26:48
elke lichting zitten leuke spelers en ook bij de VBS is het elke vrijdagmiddag
genieten.als ik er tijd voor heb meld ik op zaterdag in de avond de uitslagen
en doelpunter makers van alle teams

Denistel, oprechte vraag: waarom wordt juist altijd doelpuntenmakers vermeld? Ik vind dat oprecht bij jeugdwedstrijden redelijk kwalijk, omdat je dan imo de nadruk legt op het belang van de doelpuntenmakers en zo direct al binnen een team een soort van hi?rarchie bepaalt. Doelpuntenmakers staan in de belangstelling en posten dat op hun eigen instagram, snapchat en die andere socials. Zeker bij de jongste jeugd en ook op de voetbalschool vind ik het beter om jusit te rouleren in posities en zo iedereeen breed op te leiden en vooral de arbeid, passing etc te benadrukken. Aanvallers zijn van nature al egoistischer en staan meer in de belangstelling, door op de cambuur socials en op de website altijd enkel de doelpuntenmakers te noemen, maak je die gasjtes nog eigenzinniger en onnodig belangrijk, terwijl het een teamsport is en je hiermee wel in de hand wekt dat er onderlinge ergenissen komen.

denistel

Citaat van: SCC op maart 20, 2025, 09:33:59
Denistel, oprechte vraag: waarom wordt juist altijd doelpuntenmakers vermeld? Ik vind dat oprecht bij jeugdwedstrijden redelijk kwalijk, omdat je dan imo de nadruk legt op het belang van de doelpuntenmakers en zo direct al binnen een team een soort van hi?rarchie bepaalt. Doelpuntenmakers staan in de belangstelling en posten dat op hun eigen instagram, snapchat en die andere socials. Zeker bij de jongste jeugd en ook op de voetbalschool vind ik het beter om jusit te rouleren in posities en zo iedereeen breed op te leiden en vooral de arbeid, passing etc te benadrukken. Aanvallers zijn van nature al egoistischer en staan meer in de belangstelling, door op de cambuur socials en op de website altijd enkel de doelpuntenmakers te noemen, maak je die gasjtes nog eigenzinniger en onnodig belangrijk, terwijl het een teamsport is en je hiermee wel in de hand wekt dat er onderlinge ergenissen komen.

Rouleren gebeurd toch ook wel zeker tot 12 jaar en ja er worden standen vermeld met doelpunten
makers en de assist ik denk niet dat die jongens er spelciaal op uit zijn om inde belangstelling te staan
het team belamg staat altijd voor op, er werd hoer gevraagd naar de doelpunten makers van 0 21
en daa rlaat ik het dan ook wel bij.

denistel


G Eagels o 19 - Cambuur o 19  0-1

Cambuur o 17 - Almere o 17 1-6

Cambuur o15  - Groningen o 15 0-0

Groningen o 13 - Cambuur o 13  1-3


Arno A

Dinsdag 1 april 14.30 uur topper voor O21 thuis tegen Feyenoord O21.