Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 14, 2024, 19:03:03
En Galdiano wil graag weten hoe de meiden hebben gespeeld :?
ohhh ja verloren met 2-0 sorry Holwerd vergeten  :X

denistel

#616
was gistermiddag bij de voetbalschool van de club wat een talentjes lopen
er rond goed mee werken en in de toekomst zie ik er zeker een paar bij
het 1e komen.

programma vandaag

SC Cambuur O21
Za. 15.00 uur: De Graafschap O21 ? SC Cambuur O21        1-2

SC Cambuur O19
Za. 15.45 uur: Almere City FC O19 ? SC Cambuur O19        1-0

SC Cambuur O17
Za. 15.00 uur: SC Cambuur O17 ? Quick ?20 O17          6-1

SC Cambuur MO17
Za. 12.30 uur: Zeerobben JO15 ? SC Cambuur MO17   3-3

SC Cambuur O15
Za. 11.30 uur: SC Cambuur O15 ? FC Groningen O15     1-2

SC Cambuur O13
Za. 10.30 uur, DVS? 33 O13 ? SC Cambuur O13  0-5

SC Cambuur O11
Za. 12.00 uur, AZ O11 ? SC Cambuur O11 16-1   Cambuur o 11 -  MVV o 11  9-4

Noordcambuur

Ga jij ook naar een wedstrijd denistel  :)

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 21, 2024, 10:02:17
Ga jij ook naar een wedstrijd denistel  :)

nee moest werken en toen de puf er uit


Noordcambuur

#619
Uitslagen jeugdelftallen.

O21 wint bij de Graafschap 1-2 (eerste overwinning)
O19 verliest uit bij Almere met 1-0
O17 wint met 6-1 Quick?20 staan bovenaan
O15 verliest nipt van Groningen 1-2
O13 wint uit bij DVS?33  0-5
O11 nog niks van gehoord
MO17 eerste punt bij Zeerobben 3-3

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 21, 2024, 19:42:11
Uitslagen jeugdelftallen.

O21 wint bij de Graafschap 1-2 (eerste overwinning)
O19 verliest uit bij Almere met 1-0
O17 wint met 6-1 Quick?20 staan bovenaan
O15 verliest nipt van Groningen 1-2
O13 wint uit bij DVS?33  0-5
O11 nog niks van gehoord
MO17 eerste punt bij Zeerobben 3-3

zie paar posten hier boven

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 21, 2024, 20:52:12
zie paar posten hier boven
bedankt denistel   :thumbsup Ben niet scherp genoeg  8P

SCC

Citaat van: denistel op september 21, 2024, 03:53:36
was gistermiddag bij de voetbalschool van de club wat een talentjes lopen
er rond goed mee werken en in de toekomst zie ik er zeker een paar bij
het 1e komen.

programma vandaag

SC Cambuur O21
Za. 15.00 uur: De Graafschap O21 ? SC Cambuur O21        1-2

SC Cambuur O19
Za. 15.45 uur: Almere City FC O19 ? SC Cambuur O19        1-0

SC Cambuur O17
Za. 15.00 uur: SC Cambuur O17 ? Quick ?20 O17          6-1

SC Cambuur MO17
Za. 12.30 uur: Zeerobben JO15 ? SC Cambuur MO17   3-3

SC Cambuur O15
Za. 11.30 uur: SC Cambuur O15 ? FC Groningen O15     1-2

SC Cambuur O13
Za. 10.30 uur, DVS? 33 O13 ? SC Cambuur O13  0-5

SC Cambuur O11
Za. 12.00 uur, AZ O11 ? SC Cambuur O11 16-1   Cambuur o 11 -  MVV o 11  9-4

Cambuur o11 speelde een vierluik. Verloren tegen AZ inderdaad, winst tegen zowel MVV als de Graafschap.

denistel

#623
Cambuur o 21- Eagels o 21 0-1

Cambuur o 19 - NAC o 19 5-2

Cambuur mo 17 - Heerenveense Boys jo 15 2-1

Buitenboys o 17 - Cambuur o 17 0-6

volendam o 15 - Cambuur o 15  3-4

Canbuur o 13 - ATC o 13   9-1

Cambuur 0 11 - Volendam o 11 5x 20min  10-24



denistel

Groningen O 21 - Cambuur O 21   1-0

Helmond Sport 0 19 - Cambuur o 19  4-3

Cambuur o 17 - Emmen o 17 0-1

Cambuur o 15 - Zeeburgia o 15  5-1

Achilles o 13 - Cambuur o 13  1-3

Emmen o 11 - Cambuur o 11  12-20

O Veste jo 15/2  - Cambuur mo 17 1-9

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 05, 2024, 18:38:28
Groningen O 21 - Cambuur O 21   1-0

Helmond Sport 0 19 - Cambuur o 19  4-3

Cambuur o 17 - Emmen o 17 0-1

Cambuur o 15 - Zeeburgia o 15  5-1

Achilles o 13 - Cambuur o 13  1-3

Emmen o 11 - Cambuur o 11  12-20

O Veste jo 15/2  - Cambuur mo 17 1-9
denistel je kan nu al zien dat 2 ? 3 belangrijke spelers missen bij o21 .
Ze moeten niet degraderen want op hoogste divisie blijven spelen is goed voor ontwikkeling van de jeugdspelers.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 05, 2024, 19:37:44
denistel je kan nu al zien dat 2 ? 3 belangrijke spelers missen bij o21 .
Ze moeten niet degraderen want op hoogste divisie blijven spelen is goed voor ontwikkeling van de jeugdspelers.

pittige competitie idd maar ze moeten er wel inblijven

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 05, 2024, 21:29:52
pittige competitie idd maar ze moeten er wel inblijven
klopt ze moeten er in blijven?.

michello

#628
Geen communicatie van de club tot dusver dus van teletekst moeten halen (848) dat O21 2-1 gewonnen heeft van ADO.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: michello op oktober 12, 2024, 17:13:41
Geen commutatie van de club tot dusver dus van teletekst moeten halen (848) dat O21 2-1 gewonnen heeft van ADO.
Klopt ze zijn ook heel slecht in commutatie  :proost
Henk, held, bedankt