Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Bedankt Grijskijkert voor de info.

Noordcambuur

Ruststand o21 tegen Feijenoord o21 3-0 voor Feijenoord.

denistel

Feyenoord o 21 - Cambuur o 21 5-0

Cambuur o 14 - CSV Apeldoorn o 14  9-3

Cambuur o 12  - Groningen o 12  11-7

Bankzitter

Dan O21 als 3e ge?indigd in de competitie. Dat is best knap.

denistel

voor de liefhebbers morgen vanaf 10.45 in het stadion o 10
toernooi van onze amateurpartners Be Quick Dokkum FVC
BLWit Beetgum Stiens Leovardia en Franeker.

denistel

#590
zaterdag vanaf 11.00 uur bij Leovardia 3 luik Cambuur o 13 Groningen o13 en Ajax o13.

helaas ajax heeft zich afgemeld...nu 4 x 25 min tegen groningen

Galdiano

Citaat van: denistel op juni 17, 2024, 17:41:22
zaterdag vanaf 11.00 uur bij Leovardia 3 luik Cambuur o 13 Groningen o13 en Ajax o13.

Zaterdag schitteren er veel grotere talenten op de velden bij de Lions!  |:)
Cambuur Culture Cup!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op juni 17, 2024, 18:00:55
Zaterdag schitteren er veel grotere talenten op de velden bij de Lions!  |:)
Cambuur Culture Cup!

heel mooi maar ik ga lekker bij de jeugd kijken |:)

SCC

Wordt veel geoefend tegen Emmen, valt me op. Afgelopen zaterdag de o19 en o15
Komende woensdag de o11 ook tegen Emmen.

Afgelopen zaterdag is de o13 verdienstelijk 2de geworden bij een toernooi in Drente.
Winst tegen GA Eagles, Helmond Sport en Emmen.
Finale verloren tegen PEC Zwolle.

Noordcambuur

O19 een prachtig resultaat geboekt tegen Feijenoord na 90 minuten 1-1 en de strafschoppen gingen voor de Cambuur spelers er beter in .
Dus naar de volgende ronde :thumbsup gefeliciteerd mannen  :thumbsup

denistel

voor de lief hebbers om 10.30 beker Frisia o 13 - Cambuur o13

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 31, 2024, 08:30:37
voor de lief hebbers om 10.30 beker Frisia o 13 - Cambuur o13
bedankt denistel  :thumbsup

Noordcambuur

Ik ga vanmiddag naar het Cambuur stadion o21 tegen NAC

denistel

uitslagen

Cambuur o 21 - NAC o 21 0-0

WSV o 17 - Cambuur o 17 1-3

G Eagles 0 15   - Cambuur o 15 1-3

Frisia 0 13   - Cambuur o 13  0-5

Cambuur o 11- Feyenoord o 11  14- 25


Noordcambuur

Ben vandaag even een kijkje gaan nemen o21.
Puntendeling was wel terecht maar de echte grote kansen waren toch wel voor Cambuur.