Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

RG

Jonker heeft volgens mij nog geen contract hoor al neem ik aan dat ze die binnen afzienbare tijd wel een contract aan gaan bieden

Noordcambuur

Morgen weer bij onze talenten kijken dan geniet meer dan onze 1e selectie.

Noordcambuur

Hoppa o21 gewonnen van Groningen met 0-1  :thumbsup
Hoppa o14 gewonnen van vvog met 5-1  :thumbsup

denistel

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2024, 16:30:59
Hoppa o21 gewonnen van Groningen met 0-1  :thumbsup
Hoppa o14 gewonnen van vvog met 5-1  :thumbsup

mooie zege,s helaas ook 2 nederlagen

Buitenveldert o 16 - Cambuur o16  3-1

Cambuur o18  - Twente Heracles o 18 0-2

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 16, 2024, 17:12:56
mooie zege,s helaas ook 2 nederlagen

Buitenveldert o 16 - Cambuur o16  3-1

Cambuur o18  - Twente Heracles o 18 0-2
jaaa klopt o16 tegen de koploper verloren.
En o18 komen dit seizoen tekort en gaan denk ik degraderen.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2024, 17:56:26
jaaa klopt o16 tegen de koploper verloren.
En o18 komen dit seizoen tekort en gaan denk ik degraderen.

ja klopt maar je ziet als o 21 een beetje compleet is ze moeilijk
zijn te verslaan.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op maart 16, 2024, 18:29:39
ja klopt maar je ziet als o 21 een beetje compleet is ze moeilijk
zijn te verslaan.
klopt denistel Smand heeft vandaag ook mee gedaan.

Mike SCC

Leuk om te zien de jeugd. Mooie winst van O21  |:)

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2024, 17:56:26
jaaa klopt o16 tegen de koploper verloren.
En o18 komen dit seizoen tekort en gaan denk ik degraderen.

Komt dat ook niet omdat best veel speler \O18 en hebben overgeslagen en al bij O21 of soms bij het eerste zitten?

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 17, 2024, 10:23:49
Komt dat ook niet omdat best veel speler \O18 en hebben overgeslagen en al bij O21 of soms bij het eerste zitten?
dat weet ik maar dan moet je de consequenties ook in zien dat o18 gaat degraderen.
Voor de spelers die nog geen 18 zijn en nu al o21 spelen is het alleen maar goed voor hun ontwikkeling.

denistel

uitslag zondag

Cambuur o 12 - Graafschap o 12 15- 16

SCC

Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2024, 12:22:29
dat weet ik maar dan moet je de consequenties ook in zien dat o18 gaat degraderen.
Voor de spelers die nog geen 18 zijn en nu al o21 spelen is het alleen maar goed voor hun ontwikkeling.
Klopt, schuift veel door nu. Dus veel o18 bij de o21.

SCC

Citaat van: denistel op maart 17, 2024, 13:38:36
uitslag zondag

Cambuur o 12 - Graafschap o 12 15- 16

Ben ik ook even geweest. Veel energie, vond het een leuke ploeg (onze o12). Cambuur eigenlijk de bovenliggende partij.

denistel

Citaat van: SCC op maart 18, 2024, 12:06:17
Ben ik ook even geweest. Veel energie, vond het een leuke ploeg (onze o12). Cambuur eigenlijk de bovenliggende partij.

mooi he zitten wel leuke spelertjes bij

denistel

oefenwedstrijd DZOH 1 - Cambuur o21 1-3