Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

papier

De grootste talenten vertrekken natuurlijk vroegtijdig. Spelers die bij grote clubs buiten de boot vallen sluiten juist bij ons weer aan. Bangura en Smit als goede voorbeelden daarvan.

Galdiano

Een speler als Erald Krasniqi slaagt ook gewoon nergens terwijl hij een zeer groot talent was in Leeuwarden. En stiekem vindt ik dat mooi voor zijn begeleiders (ouders).

Bij jeugd van DKV gespeeld daarna PEC, toen naar Cambuur waar hij echt goed is begeleid en geroeid, toen weer niet voor zichzelf gekozen en vetrokken naar AZ, ook dat beviel weer niet en nu verpietert hij weer bij DKV O21 en is hij een grijze muis in het team.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2024, 19:42:08
Een speler als Erald Krasniqi slaagt ook gewoon nergens terwijl hij een zeer groot talent was in Leeuwarden. En stiekem vindt ik dat mooi voor zijn begeleiders (ouders).

Bij jeugd van DKV gespeeld daarna PEC, toen naar Cambuur waar hij echt goed is begeleid en geroeid, toen weer niet voor zichzelf gekozen en vetrokken naar AZ, ook dat beviel weer niet en nu verpietert hij weer bij DKV O21 en is hij een grijze muis in het team.
en dkv 021 speelt ook nog divisie lager :y

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

kans dat de echte toppers worden weggehaald bestaat altijd al zullen daar wel
vergoedingen tegen over moeten staan en de echt grote talenten krijgen bij
ons nu ook eerder contracten.
het klopt ook dat er afvallers van andere bvo,s onderdak vonden/vinden bij
ons maar het verschil wordt steeds kleiner of is er niet meer.
zijn ook genoeg spelers die graag naar ons willen en zich soms zelf aan bieden
en ook het gebied waar we scouten voor de jeugd wordt wat groter.
En we houden er zeker rekening mee dat de nog jongeren ook mindere tijden
kunnen hebben.

Noordcambuur

En daarom is heel belangrijk om sponsors te vinden om de jeugdspelers aan Cambuur te binden.
En hele goeie jeugdtrainers is belangrijk bij de jeugd en ook elftal begeleiders en ass.scheidsrechters.
Cambuur staat er goed voor bij de jeugd  :thumbsup

Specuveter

Komt in ieder geval groot talent van Ons Sneek bij ons spelen.
Jongen van 18.
Sluit aan bij onder 21 na de zomer.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2024, 09:08:20
Komt in ieder geval groot talent van Ons Sneek bij ons spelen.
Jongen van 18.
Sluit aan bij onder 21 na de zomer.
ok? mooi  :thumbsup

SCC

Citaat van: Specuveter op maart 12, 2024, 09:08:20
Komt in ieder geval groot talent van Ons Sneek bij ons spelen.
Jongen van 18.
Sluit aan bij onder 21 na de zomer.
Bedoel het niet als aanval en misschien word ik een oude man. Maar als je 18 bent ?n een talent, dan hoor je toch al bij de 1e selectie te komen?
Op die niveaus hoor je als je ?cht een talent bent, op je 17de/ 18de in een eerste elftal te spelen (op amateurniveau in ieder geval).

SCC

Citaat van: Noordcambuur op maart 12, 2024, 08:50:48
En daarom is heel belangrijk om sponsors te vinden om de jeugdspelers aan Cambuur te binden.
En hele goeie jeugdtrainers is belangrijk bij de jeugd en ook elftal begeleiders en ass.scheidsrechters.
Cambuur staat er goed voor bij de jeugd  :thumbsup
Om hier gevoel bij te krijgen: Bij de Ajax jeugd hebben ze niet Ziggo als shirtsponsor. Daar hebben ze aparte sponsors voor de jeugdopleiding, met een jaarlijks budget van > 11 miljoen!
Dat is meer dan de hele begroting van Cambuur (alle elftallen incl jeugd).

denistel

Citaat van: SCC op maart 12, 2024, 13:04:52
Om hier gevoel bij te krijgen: Bij de Ajax jeugd hebben ze niet Ziggo als shirtsponsor. Daar hebben ze aparte sponsors voor de jeugdopleiding, met een jaarlijks budget van > 11 miljoen!
Dat is meer dan de hele begroting van Cambuur (alle elftallen incl jeugd).

Uiteraard kunnen wij daar nooit tegen concureren maar vergeet niet dat we nog maar
7 jaar weer op eigen benen staan en er stappen worden gemaakt.de verschillen met
groningen en dkv worden kleiner en we winnen soms zelf van hun teams.en belangrijker
er wordt positief over onze jeugdopleiding gesproken.

Noordcambuur

Citaat van: SCC op maart 12, 2024, 13:04:52
Om hier gevoel bij te krijgen: Bij de Ajax jeugd hebben ze niet Ziggo als shirtsponsor. Daar hebben ze aparte sponsors voor de jeugdopleiding, met een jaarlijks budget van > 11 miljoen!
Dat is meer dan de hele begroting van Cambuur (alle elftallen incl jeugd).
klopt kerel  :thumbsup misschien kunnen we Kooi als sponsor strikken  :D

denistel

Citaat van: SCC op maart 12, 2024, 13:02:54
Bedoel het niet als aanval en misschien word ik een oude man. Maar als je 18 bent ?n een talent, dan hoor je toch al bij de 1e selectie te komen?
Op die niveaus hoor je als je ?cht een talent bent, op je 17de/ 18de in een eerste elftal te spelen (op amateurniveau in ieder geval).

Zou je idd wel zeggen volgens mij zit deze ook al bij de 1e selectie van zijn club.er zijn
veel factoren bijv eerst studie afmaken/thuis situaties enz enz.
Er zijn ook spelers die bij ons of andere bvo,s kunnen komen maar die er nog voor
kiezen om bij hun eigen club te blijven en pas later andere keuze,s maken,

Bankzitter

De grootste talenten van 17-18 hebben een contract dus die worden ook niet zo makkelijk weggehaald (Ik meen Henstra, Jonker. v Veen, Kooistra).

denistel

Citaat van: Bankzitter op maart 12, 2024, 17:24:27
De grootste talenten van 17-18 hebben een contract dus die worden ook niet zo makkelijk weggehaald (Ik meen Henstra, Jonker. v Veen, Kooistra).

klopt helemaal en schaapman ook