Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

#240
Ik zou ze deze week maar even niet opzoeken. Iets met 30-4.  :zucht en het zijn twingames, maar dan is 30-4 nog steeds een afstraffing.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

tegen ajax toch zit een heel groot gat tussen hoor

Noordcambuur

Slecht weekend van de jeugdelftallen uitslagen dan.
Ben ff bij o21 geweest was niet best viel mij zwaar tegen.

michello

Nsingi vertrekt naar Top Oss. Blijkbaar zien ze het toch niet in hem zitten.

papier

Citaat van: michello op januari 10, 2022, 13:16:47
Nsingi vertrekt naar Top Oss. Blijkbaar zien ze het toch niet in hem zitten.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat hier ook over gesproken is irt de transfer van Sylla. Ik zag zijn naam met enige regelmaat terugkomen als doelpuntenmaker geloof ik, de stap van het 2e naar het 1e is al groot maar nu we in de eredivisie zitten nog groter. Ook omdat de punten een stuk duurder zijn in de eredivisie dan in de KKD dus minder ruimte voor een invalbeurt hier en daar. Hopelijk kan hij een volgende stap zetten bij TOP, een ploeg waar minder druk op staat en die vaak wel willen voetballen en aanvallen. Ken ze in ieder geval niet als 'bus' ploeg, hopelijk gaat hij het goed doen daar.

denistel

klopt helemaal wat je zegt voor alle o21 is het veel lastiger dan vorig seizoen
om speel minuten te krijgen vd meer heeft het wel klaar gespeeld maar de
rest zal dat niet snel gaan halen.

Noordcambuur

Gisteren 0-16 kampioen geworden gefeliciteerd mannen. |:)

Noordcambuur

Vandaag 021 gewonnen van mvv met 1-3 en Cambuur is met deze overwinning kampioen geworden.

denistel

gister een bijeenkomst met de scouts van de jeugdopleiding gehad.worden mooie
stappen gemaakt het niveau gaat omhoog en volgend seizoen gaan we dit nog weer
verder zien te verbeteren.
belangrijke stap is bijv dat talent volle spelertjes die zo wel naar dkv als ons
konden nu vaker voor ons gaan kiezen omdat ze zien dat cambuur goed
bezig is.

el haj

Is er ook ergens een overzicht van waar (in welke competitie) de verschillende jeugdteams spelen en hoe ze 't daar doen?
Heb niet zoveel behoefte om een account aan te maken bij voetbal.nl; accounts genoeg tegenwoordig.   :P

SCC

Worden inderdaad goede stappen gezet. Resultaat van het 1e straalt natuurlijk ook uit over de regio.

Nog wel de kanttekening dat er in de voetbalschool nog talenten zitten die bij zowel ons als Heerenveen spelen, waarbij je toch ook regelmatig nog ziet dat spelers w?l kiezen voor hen, omdat ze daar bij de jo11 al kunnen spelen in competitieverband.
Maar het klopt wel dat de geluiden over de sfeer en betrokkenheid bij Cambuur positiever zijn dan bij de buren. Die voelen ook de hete adem van ons en zijn nu wel heel erg actief aan het werven. Te veel spelers uitnodigingen en opnemen op de voetbalschool komt de sfeer niet ten goede. Maar dat toont wel aan dat ze de belangstelling van Cambuur zeker voelen

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 03, 2022, 09:47:45
gister een bijeenkomst met de scouts van de jeugdopleiding gehad.worden mooie
stappen gemaakt het niveau gaat omhoog en volgend seizoen gaan we dit nog weer
verder zien te verbeteren.
belangrijke stap is bijv dat talent volle spelertjes die zo wel naar dkv als ons
konden nu vaker voor ons gaan kiezen omdat ze zien dat cambuur goed
bezig is.
bedankt denistel voor de info.
Ik ben een liefhebber voor jeugd elftallen en als ik straks met pensioen ga ik zeker iets met de jeugdelftallen doen om ze te begeleiden.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op mei 03, 2022, 19:44:49
bedankt denistel voor de info.
Ik ben een liefhebber voor jeugd elftallen en als ik straks met pensioen ga ik zeker iets met de jeugdelftallen doen om ze te begeleiden.

altijd goed en hulp kunnen we altijd gebruiken.

denistel

o 18 kampioen en o 21 3e en helaas niet nog een gepromoveerd
maar hoofddoel was de o18

Noordcambuur

Citaat van: denistel op mei 15, 2022, 09:08:41
o 18 kampioen en o 21 3e en helaas niet nog een gepromoveerd
maar hoofddoel was de o18
klopt kerel trots  :thumbsup