Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op september 08, 2020, 04:07:01
beste Skolten wij spelen geen ere divisie en de jeugdopleiding os goed
bezig maar speelt ook nog niet op het hoogste niveau en die jong zit
bij oranje dus als ie nog beter wil worden is dit een logische stap
Ok, maar schijnbaar had Cambuur hem onder contract, anders betaald AZ geen geld voor hem. Ik weet alleen niet wat voor contract.  Als hij nog 1 jaar contract had dan snap ik dat ze geld en goodwill bij AZ kweken niet weg wilden gooien. Is het zoiets?  Maar voortaan moet een jeugd speler bij Cambuur dus niet eerder dan op zijn 16de of 17de echt goed worden, daarvoor raken we m dus altijd kwijt? Daar komt het dan eigenlijk op neer toch?

justremco

Ze betalen een opleidingsvergoeding, daar zijn regels voor om de hoogte te bepalen

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op september 10, 2020, 20:55:01
Ok, maar schijnbaar had Cambuur hem onder contract, anders betaald AZ geen geld voor hem. Ik weet alleen niet wat voor contract.  Als hij nog 1 jaar contract had dan snap ik dat ze geld en goodwill bij AZ kweken niet weg wilden gooien. Is het zoiets?  Maar voortaan moet een jeugd speler bij Cambuur dus niet eerder dan op zijn 16de of 17de echt goed worden, daarvoor raken we m dus altijd kwijt? Daar komt het dan eigenlijk op neer toch?

Skolten die jongen is gewoon goed scoorde een paarx in oranje o16 die hou je dan echt niet hoor
en we laten em liever naar AZ gaan dan DKV of Grunnen dat zijn toch meer concurrenten in het
noorden.En zeker opleidings vergoeding en als ie al eens verkocht wordt ook nog een bedrag.

michello

#213
Iemand Franslyn Nsingi al eens zien spelen? Ik zie hem vaak terugkomen bij de doelpuntenmakers en kwam een maand terug al eens in de picture met een prachtig doelpunt. Scoorde gisteren tegen Zwaluwen met O21 een hattrick.

https://elteesoccer.com/player/franslyn-nsingi/

https://congo-united.com/franslyn-nsingi-is-bezig-aan-een-zeer-sterke-reeks/


michello

En weer een hattrick:

Eindstand:

O21 v ASV De Dijk O21 11-0 ( 4-0)
- Franslyn Nsingi 4x
- Micha Metz 3x
- Sil Bos
- Pavel Usakov
- Kuba Brzezowski
- Vali Cesnik

Noordcambuur

Citaat van: michello op oktober 03, 2020, 16:42:28
En weer een hattrick:

Eindstand:

O21 v ASV De Dijk O21 11-0 ( 4-0)
- Franslyn Nsingi 4x
- Micha Metz 3x
- Sil Bos
- Pavel Usakov
- Kuba Brzezowski
- Vali Cesnik
die spelen week op week iedereen van de mat.
Daan zijn ze goed bezig.

denistel

doen het goed maar ze spelen tegen amateurclubs die moet je ook dit verslaan
naar ze hebben een goede trainer en doen het prima.snel op naar wedstrijden
tegen profclubs 0 21

Noordcambuur

Wat gaat het goed met onze toppertjes van de 21 .
Gisteren weer gewonnen van Eindhoven. :thumbsup

Galdiano

Ik miste hem al een tijdje, was toch wel een aardig speler, van horen en zeggen.
Finn Berk per direct naar Duitsland.

https://voetbalinhaarlem.nl/finn-berk-verruilt-cambuur-voor-duitse-greifswalder/
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

tekende hij een tweejarig contract bij Greifswalder, spelend in de derde divisie van Duitsland.

"Waar ik al die jaren keihard voor heb gewerkt wordt nu echt werkelijkheid, ik mag mijzelf officieel een full-time prof gaan noemen."

Het niveau is te vergelijken met Cambuur en dus pakte ik alles redelijk snel op.


Oberliga Nord. 5e niveau ipv 3e divisie..
Dat kan bijna niet een fulltime profcontract opleveren?!

En ik neem aan dat hij met het vergelijkbare niveau hoogstens JONG Cambuur bedoeld... :X


Maar toch succes :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

heerlijk nieuws voor de jeugdopleiding

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
·
1h
✍? Mooi nieuws: O21-spelers ????? ??????? (19), ??????? ??? ??? ???? (19) en ????? ???? (19) hebben hun allereerste profcontract getekend!

Noordcambuur


Gasgeve

Zit er nog een verrassing in ons jong/021 team? Een Monteiro surprise of zit dat er niet in?

Collingwood

Henk is in het interview van vandaag met OF in ieder geval erg enthousiast over Jhondly van der Meer. Kan Bangura achterna gaan zegt hij.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Morgen @OmropSport het bijzondere verhaal van de negentienjarige Jhondly van der Meer, jeugdexponent van #Cambuur.

Hij kreeg deze week een berichtje via Instagram en reist vannacht af naar Bahrein, om daar twee interlands te spelen met het nationale elftal van Haïti.