Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Lore op mei 02, 2020, 12:12:10
Omdat de jeugd van Cambuur niet op het juiste niveau speelt. Helaas, maar waar.
Ja inderdaad erg jammer, maar voor Insta natuurlijk een mooie sportieve ontwikkeling met de wetenschap dat hij daar sneller kan doorgroeien bij die prachtige club AZ.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 02, 2020, 12:29:11
Ja inderdaad erg jammer, maar voor Insta natuurlijk een mooie sportieve ontwikkeling met de wetenschap dat hij daar sneller kan doorgroeien bij die prachtige club AZ.

:_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Naastismis

Dan wordt AZ alweer zijn 5de club, en dan ben je nog maar 15 jaar....

scc-aaron

Citaat van: Naastismis op mei 03, 2020, 08:54:12
Dan wordt AZ alweer zijn 5de club, en dan ben je nog maar 15 jaar....

Ik was dit feitje aan het checken en toen zag ik dat er een transfersom is betaald voor Krasniqi van 42dzd euro, dat is mij totaal ontgaan.
https://www.transfermarkt.nl/erald-krasniqi/profil/spieler/738515

denistel

Citaat van: scc-aaron op juni 25, 2020, 11:04:48
Ik was dit feitje aan het checken en toen zag ik dat er een transfersom is betaald voor Krasniqi van 42dzd euro, dat is mij totaal ontgaan.
https://www.transfermarkt.nl/erald-krasniqi/profil/spieler/738515

opleidings vergoeding he en ja die jongen kon naar az dat misschien op
dit moment wel de beste jeugdopleiding heeft dus die keuze was niet lastig

denistel

Eindelijk gister na vele weer een speler uit de eigen jeugdopleiding
die zijn debuut in het 1e maakte al vanaf de voetbalschool zit hij bij
Cambuur en afkomstig van Zwaluwen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op september 06, 2020, 20:51:36
Eindelijk gister na vele weer een speler uit de eigen jeugdopleiding
die zijn debuut in het 1e maakte al vanaf de voetbalschool zit hij bij
Cambuur en afkomstig van Zwaluwen

Echt mooi, had nog nooit van hem gehoord
Henk, held, bedankt

denistel

stimulans voor ons allen van de jeugdopleiding en mooi dat de trainer
aan geeft meer eigen jeugd te willen gebruiken.

D.H.Skolten

Citaat van: scc-aaron op juni 25, 2020, 11:04:48
Ik was dit feitje aan het checken en toen zag ik dat er een transfersom is betaald voor Krasniqi van 42dzd euro, dat is mij totaal ontgaan.
https://www.transfermarkt.nl/erald-krasniqi/profil/spieler/738515
Wat heeft zo'n jeugdopleiding dan voor zin dat als je een keer een topper hebt hij voor een schijntje verkocht wordt?

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op september 06, 2020, 23:25:13
stimulans voor ons allen van de jeugdopleiding en mooi dat de trainer
aan geeft meer eigen jeugd te willen gebruiken.
Wat heb je daaraan, als je een keer een goeie hebt wordt ie door een groningen ,AZ dkv of Utrecht weggekaapt. Wij mogen de spelers houden die niemand anders wil.

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op september 07, 2020, 01:02:34
Wat heb je daaraan, als je een keer een goeie hebt wordt ie door een groningen ,AZ dkv of Utrecht weggekaapt. Wij mogen de spelers houden die niemand anders wil.

spelers zijn soms niet te behouden he .maar zo houden we goede contacten met az
wat ons ook al jacobs em hoedemakers heeft opgeleverd en bij verkoop van erald
krijgt cambuur ook weer geld dus jij mag het niks vinden maar zo is het dus niet.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 07, 2020, 13:22:33
spelers zijn soms niet te behouden he .maar zo houden we goede contacten met az
wat ons ook al jacobs em hoedemakers heeft opgeleverd en bij verkoop van erald
krijgt cambuur ook weer geld dus jij mag het niks vinden maar zo is het dus niet.
klopt denistel en misschien kunnen wij wat spelers van Az krijgen  :y
Wat je ook zegt ik hoop ook dat andere jeugdspelers hun best gaan doen om in de eerste selectie te komen.

D.H.Skolten

#207
Citaat van: denistel op september 07, 2020, 13:22:33
spelers zijn soms niet te behouden he .maar zo houden we goede contacten met az
wat ons ook al jacobs em hoedemakers heeft opgeleverd en bij verkoop van erald
krijgt cambuur ook weer geld dus jij mag het niks vinden maar zo is het dus niet.
Ja? Zou dat zo in zijn werk gaan?Je zal daar wel meer verstand van hebben als mij. Ik hoop het. Maar mijn gevoel zegt dat we er meer mee verliezen dan dat we er mee winnen. Ik vind het een beetje Calimero gedrag van Cambuur, laten wij eens een keer een echte topper opleiden en daar de vruchten van plukken ipv van een AZ.

denistel

beste Skolten wij spelen geen ere divisie en de jeugdopleiding os goed
bezig maar speelt ook nog niet op het hoogste niveau en die jong zit
bij oranje dus als ie nog beter wil worden is dit een logische stap

SCC

Citaat van: denistel op september 06, 2020, 20:51:36
Eindelijk gister na vele weer een speler uit de eigen jeugdopleiding
die zijn debuut in het 1e maakte al vanaf de voetbalschool zit hij bij
Cambuur en afkomstig van Zwaluwen
Jhondly van der Meer is inderdaad al vanaf z'n 8ste aan Cambuur "verbonden". Top dat hij als eerste van de eigen jeugdspelers z'n debuut heeft weten te maken. Dat is een stimulans voor de regionale talentjes (aanwas/ aantrekken), de huidige jeugdspelers van Cambuur (extra stimulans/ motivatie) maar ook alle betrokkenen (jeugdtrainers, leiders, scouts en ouders/ familieleden). Dit komt de uitstraling van Cambuur ten goede!!

Over Jhondly: benieuwd wat hij kan brengen. Zijn pech is dat Cambuur nu net bovenin KKD speelt, dus het gaat om het echie. Even een tussenjaar waarin je zo'n jongen de kans geeft op extra minuten wordt nu lastiger. Anderzijds is het qua niveau natuurlijk een stroomversnelling qua ontwikkeling om hieraan mee te doen (beleving, trainingsniveau en ook tijdens de minuten die hij kan/ mag maken).
Hij schijnt zowel als CV als RB te kunnen spelen (verdediging), maar ook als middenvelder. Hij zit nog maar in z'n examenjaar van de Havo, dus net 18 jaar geworden. Dan is het al veelbelovend dat hij al zijn debuut heeft weten te maken en ik begreep dat Henk ook wel van hem gecharmeerd is.