Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op september 07, 2020, 23:50:27
Ja? Zou dat zo in zijn werk gaan?Je zal daar wel meer verstand van hebben als mij. Ik hoop het. Maar mijn gevoel zegt dat we er meer mee verliezen dan dat we er mee winnen. Ik vind het een beetje Calimero gedrag van Cambuur, laten wij eens een keer een echte topper opleiden en daar de vruchten van plukken ipv van een AZ.

inmiddels 2 jaar verder maar we hebben Gullit mooi binnen gehaald 20 jaar met toekomst.
dus zo zie je maar weer dat et toch wel enige samenwerking is en dat blijft ook zo

Noordcambuur

Wat een mooie uitslagen van onze jeugdelftallen  |:)

denistel

uitslagen van gister

Cambuur o21   -  De Treffers o21  5-0

DWS o18 - Cambuur o18   2-8

Cambuur o16  - AFC o16   2-0

Volendam o12 - Cambuur o 12  16-12  twingames

SCC

Gaat goed met de jeugd. Niveau gaat ook mooi gestaag omhoog, zowel qua weerstand tegenstanders als onderling

Noordcambuur

Citaat van: SCC op oktober 03, 2021, 12:11:02
Gaat goed met de jeugd. Niveau gaat ook mooi gestaag omhoog, zowel qua weerstand tegenstanders als onderling
we spelen nog steeds niet op het hoogste niveau.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2021, 12:42:12
we spelen nog steeds niet op het hoogste niveau.

klopt maar ze zijn wel goed bezig hoor.stapje voor stapje komen we er aan

SCC

jo12 in een gesloten (bvo) competitie, dus dat is én goed voor het niveau én een fantastische ervaring voor de (jongste) jeugd. Gisteren Volendam, en binnenkort ook naar de Toekomst (Ajax). AZ, Utrecht, Twente/ Heracles, H'veen....prachtige competitie.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 03, 2021, 12:53:33
klopt maar ze zijn wel goed bezig hoor.stapje voor stapje komen we er aan
ik hoop het knallen met die hap.

Noordcambuur

Citaat van: SCC op oktober 03, 2021, 13:51:10
jo12 in een gesloten (bvo) competitie, dus dat is én goed voor het niveau én een fantastische ervaring voor de (jongste) jeugd. Gisteren Volendam, en binnenkort ook naar de Toekomst (Ajax). AZ, Utrecht, Twente/ Heracles, H'veen....prachtige competitie.
|:)

el haj

Een tijdje geleden hadden we met Eral Krasniqi een jongen in de jeugd die voor oranje o15 speelde. Krasniqi is naar AZ vertrokken maar er is weer mooi nieuws op dit vlak:

Levi Laros en Wessel van der Goot zijn uitgenodigd voor een selectiewedstrijd met oranje o14! Mochten ze het lezen; gefeliciteerd mannen! Doe je stinkende best en laat zien dat je een plekje in de selectie verdient.

Bij deze ook even een compliment aan de (jeugd-)staf. Voor mijn gevoel worden er de laatste jaren echt grote stappen gezet. Echt geweldig hoe bijvoorbeeld Van der Meer zich manifesteert in nota bene de Eredivisie.  |:)


Noordcambuur


De Gast

Heeft iemand ook een idee waar de jeugduitslagen, standen etc te vinden zijn? Paar jaar niet gevolgd maar ik kan ook nergens iets terugvinden op internet.

Yellow Army

Citaat van: De Gast op oktober 31, 2021, 12:18:49
Heeft iemand ook een idee waar de jeugduitslagen, standen etc te vinden zijn? Paar jaar niet gevolgd maar ik kan ook nergens iets terugvinden op internet.

Voetbal.nl ff een account aanmaken en app downloaden
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op oktober 31, 2021, 12:26:16
Voetbal.nl ff een account aanmaken en app downloaden
klopt en de jeugdelftallen staan bijna allemaal boven aan.

denistel

Citaat van: De Gast op oktober 31, 2021, 12:18:49
Heeft iemand ook een idee waar de jeugduitslagen, standen etc te vinden zijn? Paar jaar niet gevolgd maar ik kan ook nergens iets terugvinden op internet.

op twitter