Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door WouterZz, februari 16, 2013, 12:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Sander Scc

Citaat van: Eewal op augustus 18, 2013, 20:12:35
Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.

(bron; VI via Voetbalzone..)

Hij kan daar wel afbouwen aan het eind van z'n carriere, mooi hier nog even blijven!  :devil

Yellow Army

Citaat van: Eewal op augustus 18, 2013, 20:12:35
SC Cambuur-Leeuwarden moet rekening houden met het vertrek van een verdediger. Martijn van der Laan speelt sinds 2011 voor de Friese club, maar wil op een dag terug naar FC Groningen. "Het feit dat ik daar nooit ben doorgebroken zie ik als een dieptepunt. Ik heb elf jaar bij de club gezeten en vanaf mijn vijftiende trainde ik al mee met het eerste. Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.

(bron; VI via Voetbalzone..)

Ach, voor de juiste prijs is iedereen te koop
Area 58

sunderland

Elftal vd week in telegraaf |:)

Jules058

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2013, 09:37:45
Elftal vd week in telegraaf |:)

Terecht,  deze jonge speelde ook een heerlijke wedstrijd.  Ik ben ook zeker benieuwd naar het vi elftal van de week. :D
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2013, 09:37:45
Elftal vd week in telegraaf |:)

Dik verdiend, speelde een berepartij
Area 58

dit is mien club

Viel absoluut op in positieve zin van het woord
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Synea

Vorige week was Jan van Halst ook al erg gecharmeerd van Martij vd Laan
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

reisbureau

Had die van Halst dat dan ergens opgeschreven want ik kan die vent nooit verstaan!

Synea

Nee was ergens in het na praatje van roda - cambuur
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

ace1974

dijk van een wedstrijd gespeeld    _O_ _O_ _O_

speculeter


De Gast


Yellow Army

Wederom zeer sterk. Deed Locadia ook mee trouwens?
Area 58

Jules058

#43
Mooie plaag geest, locadia kwam er totaal niet aan te pas!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

kgscc

Uitstekend duo gevormd vandaag met Leeuwin. Hij de spits, Leeuwin alles wat er achter valt