Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door WouterZz, februari 16, 2013, 12:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: ace1974 op juni 26, 2013, 12:03:19

lul ik nog steeds uit mijn nek ??  :rodekaart :0=

Hestou een lul ut dien nek hangen juh?
Area 58

pvanbuijtene

Citaat van: ace1974 op juni 26, 2013, 12:03:53
told you sooooooooo   |:) |:) |:)

He martijn, jij ook op het forum?

ace1974


0517

Zoals verwacht, maar nu ook na 3 oefenwedstrijden geconcludeerd dat de Ere-divisie een maatje te groot is voor Martijn. Komt met name qua handelingssnelheid en voetballend vermogen veel te kort. Absolute vereiste dat er een directe versterking voor in het centrum van de verdediging moet worden gehaald!

richard

Citaat van: 0517 op juli 23, 2013, 20:26:04
Zoals verwacht, maar nu ook na 3 oefenwedstrijden geconcludeerd dat de Ere-divisie een maatje te groot is voor Martijn. Komt met name qua handelingssnelheid en voetballend vermogen veel te kort. Absolute vereiste dat er een directe versterking voor in het centrum van de verdediging moet worden gehaald!

_O_ _O_


sunderland

Moet ook even zeggen dat ik Vd Laan vandaag Fantstisch vond spelen .Ook zeker 1 vd besten vh veld [moet zeggen gisteren]

Dokkumer

Ik had mijn twijfels over Martijn, maar gisteravond  :thumbsup Gedurfd gespeeld door veel op te komen waardoor Bakker ook weer dieper kwam te spelen. Groningen wist niet wat ze daarmee aan moesten  _O_

rody rules


martijn was voor mij ook zeker een van de besten gisteravond, stond ook verdedigend zijn mannetje en kwam weer ouderwets lekker op!  |:)

denistel

grote complimenten voor je wedstrijd gister ga lekker zo door kerel

Yellow Army

Wat was ie goed hè gister
Area 58

Delamere

Was nooit zo'n fan van hem, maar heeft gisteravond veel twijfels weggenomen door een bijna foutloze wedstrijd te spelen!

KristCambuur

Hij was erg sterk! Heeft me heel erg positief verrast!
Cambuur till I die!

Eewal

SC Cambuur-Leeuwarden moet rekening houden met het vertrek van een verdediger. Martijn van der Laan speelt sinds 2011 voor de Friese club, maar wil op een dag terug naar FC Groningen. "Het feit dat ik daar nooit ben doorgebroken zie ik als een dieptepunt. Ik heb elf jaar bij de club gezeten en vanaf mijn vijftiende trainde ik al mee met het eerste. Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.

(bron; VI via Voetbalzone..)

Collingwood

Citaat van: Eewal op augustus 18, 2013, 20:12:35
SC Cambuur-Leeuwarden moet rekening houden met het vertrek van een verdediger. Martijn van der Laan speelt sinds 2011 voor de Friese club, maar wil op een dag terug naar FC Groningen. "Het feit dat ik daar nooit ben doorgebroken zie ik als een dieptepunt. Ik heb elf jaar bij de club gezeten en vanaf mijn vijftiende trainde ik al mee met het eerste. Ik hoop ooit terug te keren en ik denk dat ik dat niveau ook aankan", zegt hij.

(bron; VI via Voetbalzone..)

Dat zei hij in de rubriek 'Persoonlijk' in de laatste VI. Het is niet zo dat er sprake is van een overgang op korte termijn, hoor.
Kalmte alleen kan u redden.