Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Martijn van der Laan

Gestart door WouterZz, februari 16, 2013, 12:28:44

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Raakt Bakker hem,was het zelfs rood.

TM

Martijn traint weer mee vandaag en is herstelt van z'n buikgriepje.

speculeter

Citaat van: TM op september 19, 2013, 10:42:46
Martijn traint weer mee vandaag en is herstelt van z'n buikgriepje.
Top!

okkele

gelukkig maar,hele belangrijke man dit.
gaat ook in deventer weer zn tegenstander nutteloos maken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dizzhead

Hoe lijkt dat met schorsingen? Als hij 1 wedstrijd geschorst wordt, is die er dan tegen Katwijk niet bij en tegen dkv wel?

scclwd

Citaat van: dizzhead op september 20, 2013, 20:51:41
Hoe lijkt dat met schorsingen? Als hij 1 wedstrijd geschorst wordt, is die er dan tegen Katwijk niet bij en tegen dkv wel?

Hij krijgt minstens 3 wedstrijden.

Bernardo

Citaat van: dizzhead op september 20, 2013, 20:51:41
Hoe lijkt dat met schorsingen? Als hij 1 wedstrijd geschorst wordt, is die er dan tegen Katwijk niet bij en tegen dkv wel?

Dat wel. Maar hij krijgt minimaal 2 wedstrijden.

DayDreamer

Wat een domme kaart, zo ver op hun helft.

de Schoot


dizzhead

Het is een domme overtreding. Niet onbezonnen, ik hou het op 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk

Bernardo

Citaat van: dizzhead op september 20, 2013, 21:02:39
Het is een domme overtreding. Niet onbezonnen, ik hou het op 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk

Als je zag dat die gast van Grunn al 2 wedstrijden kreeg, verwacht ik voor vd laan hetzelfde

Jules058

Gelukkig is de schade beperkt gebleven ondanks dat Martijn weg moest.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

De Gast

Wat een zonde. De mooiste wedstrijd van het jaar missen door een totaal overbodige onbezonnen actie. En we hadden hem zo goed kunnen gebruiken

gewoon een fan

Citaat van: De Gast op september 21, 2013, 09:22:48
Wat een zonde. De mooiste wedstrijd van het jaar missen door een totaal overbodige onbezonnen actie. En we hadden hem zo goed kunnen gebruiken
Dat klopt niet, de mooiste wedstrijd is als die stinkboeren hier komen  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: gewoon een fan op september 21, 2013, 09:40:01
Dat klopt niet, de mooiste wedstrijd is als die stinkboeren hier komen  :proost

Nou, ik weet niet, als we komende zondag met die 0-3 in de binnenzak de bussen instappen, ga ik daar wel aan twijfelen denk ik. _O_ _O_ _O_
Henk, held, bedankt