Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: michello op april 19, 2025, 09:23:46
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat Henk op zo?n belangrijk moment een Daan Visser inbrengt, terwijl een De Leeuw bijvoorbeeld nog op de bank zit. Totaal niet het moment om dat te doen waarin je alles op alles zet om in de race voor directe promotie te blijven.
ach...het is zo'n lieverd h?
Allemaal schatten :X

Destroyer

Citaat van: michello op april 19, 2025, 09:23:46
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat Henk op zo?n belangrijk moment een Daan Visser inbrengt, terwijl een De Leeuw bijvoorbeeld nog op de bank zit. Totaal niet het moment om dat te doen waarin je alles op alles zet om in de race voor directe promotie te blijven.

Nou daar was ik ook stom verbaasd over, maar ach het gaat maar om de tweede plaats h?. Nu kunnen we rustig ons kruit verschieten in de nacompetitie  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Nou ja, dan mag je voorzichtig concluderen dat Daan Visser volgend jaar bij de selectie zit en Michael De Leeuw niet meer.
Anders kun je dit niet verklaren.

Die jongen heeft een langdurig contract gekregen tijdens zijn revalidatie dus ze zien wel wat in hem.

De Gast

Citaat van: Destroyer op april 19, 2025, 09:53:04
Nou daar was ik ook stom verbaasd over, maar ach het gaat maar om de tweede plaats h?. Nu kunnen we rustig ons kruit verschieten in de nacompetitie  ;(

Kunnen de po trauma?s de komende weken langzaamaan weer opgerakeld worden.

sunderland

Wmb is nu de belangrijkste positie een echt goede assistent. Nog belangrijker dan een goede speler. Gisteren wederom tactisch niet goed kunnen anticiperen op de tegenstander. 1 op 1 pas in 88 ste minuut.

denistel

Citaat van: Bankzitter op april 19, 2025, 10:28:26
Nou ja, dan mag je voorzichtig concluderen dat Daan Visser volgend jaar bij de selectie zit en Michael De Leeuw niet meer.
Anders kun je dit niet verklaren.

Die jongen heeft een langdurig contract gekregen tijdens zijn revalidatie dus ze zien wel wat in hem.

is ook zeker een groot talent maar we moesten winnen dus dan zet je leeuw naast hilterman
en dan maar op goed geluk pompen en zien of ie goed valt,

nee,wel?

ach jim mutte allemaal niet su seure mien jongens he lekker traind der gaat ut om,anders mutte jim der self maar gaan staan 8P

Arno A

Bosschaart niet toegelaten tot cursus: "Uit zijn verband gerukt"

Pascal Bosschaart hoopt zo snel mogelijk aan de slag te kunnen als hoofdtrainer. De trainer van Feyenoord Onder 21, die eerder dit jaar tijdelijk voor de hoofdmacht stond, mag dat momenteel nog niet, omdat hij niet over de juiste papieren beschikt.

"Ik heb zeker toekomstplannen. Ik wil uiteindelijk dat papiertje halen. Maar daar moet je de cursus voor volgen", merkt Bosschaart op bij VoetbalPrimeur. Eerder dit jaar was er veel te doen om de KNVB-cursus, aangezien Bosschaart niet werd toegelaten. "Dat is allemaal een beetje uit zijn verband gerukt de laatste weken. Ik heb de KNVB nooit bekritiseerd. Dat hebben andere mensen gedaan."

"Zij (de KNVB, red.) hebben de richtlijnen gevolgd. Ik wil die cursus graag volgen. Als die kans er komt, ga ik die cursus volgen. Zo snel mogelijk, hopelijk. Ik heb zeker ambitie om als hoofdtrainer verder te gaan", zegt Bosschaart.

De KNVB zou wel kijken naar de mogelijkheden om de toelatingseisen te versoepelen. "Ik weet niet zozeer of het te maken heeft met de toelatingseisen. Op zich voldoe ik aan alle eisen die ze stellen aan een cursist. Alleen dan is het nog steeds de keuze vanuit een docent of ze een cursist er klaar genoeg voor vinden."

Bosschaart vervolgt: "Bij mij hebben ze op dat moment blijkbaar gedacht dat ze mij er nog niet klaar genoeg voor vonden. Dat is hun goed recht. Een trainer van tegenwoordig moet veel meer in zijn mars hebben dan alleen trainer zijn. De laatste jaren is alles digitaal. Laptopwerk is voor mij nog steeds een beetje, ik ben me daar wel in aan het ontwikkelen... Voor mij is wat ik doe en zie op het veld leidend. Maar er zijn veel meer factoren waar je rekening mee moet houden. Misschien is dat stukje volgens de KNVB nog niet goed genoeg. Dan is aan mij de taak om mezelf nog verder te ontwikkelen."

Dat laptopverhaal is bijna identiek aan interview Henk na zijn contractverlenging. Te toevallig?

NRG

Ik weet dat kritiek op Henk de Jong hier altijd gevoelig ligt, maar toch. Henk is geen tactisch meesterbrein. Henk is een people manager die spelers altijd in hun kracht laat spelen. Dat uitgebluste, energieloze gehuppel van de laatste weken neem ik hem toch wel mede kwalijk. Het lukt hem niet om het heilige vuur nog wat op te stoken. Misschien in de PO. In dat geval neem ik alles terug.

Bankzitter

Lopen er in de KKD dan tactische meesterbreinen rond?
En is dat nodig met het matige niveau van de KKD?
Het is geen Champions League.

Wel eens dat ik had gehoopt dat er nog wat extra?s uitgeperst kon worden in de slotfase.
Het is niet gelukt in een flow te komen. Kan ook zomaar wel in de PO?s.

Lore

Citaat van: Bankzitter op april 26, 2025, 09:58:46
Lopen er in de KKD dan tactische meesterbreinen rond?
En is dat nodig met het matige niveau van de KKD?
Het is geen Champions League.

Wel eens dat ik had gehoopt dat er nog wat extra?s uitgeperst kon worden in de slotfase.
Het is niet gelukt in een flow te komen. Kan ook zomaar wel in de PO?s.

Dat ligt aan je definitie van meesterbrein. Maar het was wel fijn geweest als (bijvoorbeeld) je een spits brengt als je tegen Helmond voor je laatste kans op de tweede plek knokt ipv een middenvelder zijn debuut gunt.

Arno A

Qua punten stabieler dan een jaar terug.

nu voor winterstop 19=32 / 17=33

jaar terug 19=31 / 19=16 ( hoe? citroentheorie? )

nee,wel?

nog suggesties voor iemand met tactisch vernuft die plaats nimt naast henk op de bank?

Andy King

Citaat van: nee,wel? op april 28, 2025, 07:56:28
nog suggesties voor iemand met tactisch vernuft die plaats nimt naast henk op de bank?

Bosschaart dus.

Arno A

Citaat van: Andy King op april 29, 2025, 10:49:07
Bosschaart dus.

Hij komt hier in juni toch? Kan je hem mooi presenteren! En dan maar direct aanmelden voor de cursus. Sipke, Dennis, Arne en Henk geven wel goede referenties en tips.