Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op mei 03, 2025, 23:08:39
Ik ben  met Lambooij totaal niet bang dat er niet stevig wordt doorgeselecteerd.
Die pakt door.
Stevig doorselecteren met een beperkt budget lijkt mij onmogelijk.

Bankzitter

Het is hem vorig seizoen ook gelukt. We zouden niet van v OSch, vd Water en v Kaam afkomen... dat heeft 'ie toch keurig voor elkaar gekregen.
Oa Diemers en Jansen ervoor terug. Met als gevolg zo'n 10 plaatsen hoger op de ranglijst.

En we zullen er ook nog wel eentje verkopen tegen het juiste bod  (Mercera, Jansen, Balk, Nieling en/of Pauwels).

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op mei 04, 2025, 09:08:28
Het is hem vorig seizoen ook gelukt. We zouden niet van v OSch, vd Water en v Kaam afkomen... dat heeft 'ie toch keurig voor elkaar gekregen.
Oa Diemers en Jansen ervoor terug. Met als gevolg zo'n 10 plaatsen hoger op de ranglijst.
En we zullen er ook nog wel eentje verkopen tegen het juiste bod  (Mercera, Jansen, Balk, Nieling en/of Pauwels).
Een aanzienlijk deel van de opbrengst is de club verplicht aan te wenden voor aflossing van de aangegane leningen.

Lore

Citaat van: Vlampiep op mei 04, 2025, 09:16:40
Een aanzienlijk deel van de opbrengst is de club verplicht aan te wenden voor aflossing van de aangegane leningen.

Klopt, zou wel goed zijn voor de solvabiliteit van de club.

Andy King

Er moet gewoon een spits bij. En dan fit!
Hopelijk gaan er vlak voor de competitiestart geen spelers weg. Anders krijg je weer van die noodoplossingen.

mark1989

Citaat van: Vlampiep op mei 04, 2025, 08:48:12
Stevig doorselecteren met een beperkt budget lijkt mij onmogelijk.

Het budget is niet beperkt als je het vergelijkt met andere KKD clubs. Dan zit Cambuur in de top 5 qua budget denk ik.
En daarbij is Cambuur de meest aantrekkelijke club in de KKD met elke keer 14.000 toeschouwers thuis. Dat is voor veel spelers een pre.
En we hebben een van de beste velden.

sunderland

Gaat weer erg over geld. Lambooij weet precies wat wel en niet kan en wij gaan zien wat en wie er komt. Is het net iets boven budget met een spits valt daar over te praten met kooi denk ik. De grote sponsors willen mee helpen hoorde ik .

Andy King

Citaat van: sunderland op mei 04, 2025, 15:44:33
Gaat weer erg over geld. Lambooij weet precies wat wel en niet kan en wij gaan zien wat en wie er komt. Is het net iets boven budget met een spits valt daar over te praten met kooi denk ik. De grote sponsors willen mee helpen hoorde ik .

Die Cambuur-pot van Kooi zal ook wel een bodem hebben.

wiekie1969

Balk in de punt vrijdag. Mullem op middenveld. Dank u.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op mei 13, 2025, 19:54:13
Balk in de punt vrijdag. Mullem op middenveld. Dank u.

Balk rendeert het best met ruimte achter de verdediging die er niet zal zijn als den Bosch hier komt om de voorsprong te verdedigen
Area 58

De Gast

Tsja ten koste van alles 3de willen worden en dan speel je dus tegen een anti-voetbal club en vlieg je er gelijk uit.


Destroyer

Citaat van: De Gast op mei 16, 2025, 23:51:55
Tsja ten koste van alles 3de willen worden en dan speel je dus tegen een anti-voetbal club en vlieg je er gelijk uit.

Is een probleem waar we al jaren geen oplossing voor hebben.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: De Gast op mei 16, 2025, 23:51:55
Tsja ten koste van alles 3de willen worden en dan speel je dus tegen een anti-voetbal club en vlieg je er gelijk uit.

Misschien was als 4e eindigen beter geweest.
Tegen anti voetballende ploegen heeft Cambuur het moeilijk.

Johan-12

Citaat van: PePe op mei 17, 2025, 11:23:07
Misschien was als 4e eindigen beter geweest.
Tegen anti voetballende ploegen heeft Cambuur het moeilijk.
Anti voetbal viel toch wel mee, we missen gewoon mensen die ten koste van alles die goal willen maken.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op mei 16, 2025, 23:51:55
Tsja ten koste van alles 3de willen worden en dan speel je dus tegen een anti-voetbal club en vlieg je er gelijk uit.

Wat een geleuter man. Het heeft met passie en kwaliteit te maken. Niet omdat die lui anti- voetbal spelen.