Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: nee,wel? op april 28, 2025, 07:56:28
nog suggesties voor iemand met tactisch vernuft die plaats nimt naast henk op de bank?
peter vd berg werd genoemd ?

sunderland

Citaat van: NRG op april 26, 2025, 09:32:12
Ik weet dat kritiek op Henk de Jong hier altijd gevoelig ligt, maar toch. Henk is geen tactisch meesterbrein. Henk is een people manager die spelers altijd in hun kracht laat spelen. Dat uitgebluste, energieloze gehuppel van de laatste weken neem ik hem toch wel mede kwalijk. Het lukt hem niet om het heilige vuur nog wat op te stoken. Misschien in de PO. In dat geval neem ik alles terug.
je hebt gewoon gelijk. Iedereen ziet het

Gabster

Mooi gedaan Henk & staf tegen ADO.
Complimenten.
In Henk we trust!

Bankzitter

Maar even de balans opmaken.
We hadden 3 doelstellingen, in volgorde van belangrijkheid.

- Presteren: Nacompetie  (of eerste 5). Ruimschoots gehaald met waarschijnlijk een 3e plaats.

- Jeugd inpassen : Gelukt met Nartey en Mercera en daarnaast nog Jansen, Nieling, Pauwels en R?lke. Met als kritiekpuntje dat ze niet heel veel groeien tijdens het seizoen.

- Publiek vermaken: weinig aanvallend en herkenbaar voetbal, onvoldoende gelukt maar publiek is ook wel heel erg kritisch.

Perssoonlijk denk ik dat het onmogelijk is om alle drie te doen als trainer, dus wat mij betreft een geslaagd seizoen dat alleen nog maar mooier kan worden in de NC.

Josli

Ik snap je redenatie hoor. En dat klopt ook gewoon. Maar ik vind het echt een uitdaging om een hele wedstrijd te kijken op het moment. Ik vind het echt hemeltergend. Zo'n wedstrijd vandaag ook. Er zitten een paar prima momenten in, maar eigenlijk is het 85 minuten lang echt van een dramatisch nivo. En ik vind dat allemaal prima als we promoveren. Maar anders ben ik gewoon bang dat dit een beetje de standaard wordt en dat iedereen binnen de club denkt dat het wel goed is of zo.

Lore

Citaat van: Josli op mei 02, 2025, 23:13:19
Ik snap je redenatie hoor. En dat klopt ook gewoon. Maar ik vind het echt een uitdaging om een hele wedstrijd te kijken op het moment. Ik vind het echt hemeltergend. Zo'n wedstrijd vandaag ook. Er zitten een paar prima momenten in, maar eigenlijk is het 85 minuten lang echt van een dramatisch nivo. En ik vind dat allemaal prima als we promoveren. Maar anders ben ik gewoon bang dat dit een beetje de standaard wordt en dat iedereen binnen de club denkt dat het wel goed is of zo.

Promotie leidt toch tot een nieuw elftal? Hoe eerder wij promoveren hoe beter het is.  Zeker met de financi?le risico?s op dit moment

Lore

Citaat van: Bankzitter op mei 02, 2025, 22:38:31

- Presteren: Nacompetie  (of eerste 5). Ruimschoots gehaald met waarschijnlijk een 3e plaats.

- Jeugd inpassen : Gelukt met Nartey en Mercera en daarnaast nog Jansen, Nieling, Pauwels en R?lke. Met als kritiekpuntje dat ze niet heel veel groeien tijdens het seizoen.

- Publiek vermaken: weinig aanvallend en herkenbaar voetbal, onvoldoende gelukt maar publiek is ook wel heel erg kritisch.

Perssoonlijk denk ik dat het onmogelijk is om alle drie te doen als trainer, dus wat mij betreft een geslaagd seizoen dat alleen nog maar mooier kan worden in de NC.

Eens, topprestatie! Heel lang mee gedaan om directe promotie. Nu knallen in de NC

EdsjeSCC

Promotie zou het doorselecteren wel een stuk gemakkelijker maken natuurlijk.. Uitblinkers van andere KKD teams zijn moeilijk te strikken (El Kachati, Burgering bijvoorbeeld) als jij ook KKD speelt. Mocht je naar de eredivisie gaan zijn het beide toch ook weer gokjes of ze het een stap hoger ook kunnen dus zal je ook een aanvaller moeten halen die het wel heeft laten zien

denistel

Citaat van: Bankzitter op mei 02, 2025, 22:38:31

de doelstellingen van de club in belangrijkheid bedoel je dan, ik draai het om
als ke leuk herkenbaar en super aanvallend speelt haal je de po volgens mij
ook zo wie zo wel.

mark1989

Citaat van: denistel op mei 03, 2025, 13:09:22
de doelstellingen van de club in belangrijkheid bedoel je dan, ik draai het om
als ke leuk herkenbaar en super aanvallend speelt haal je de po volgens mij
ook zo wie zo wel.

Het is toch niet zo dat je er voor kan kiezen om leuk herkenbaar en super aanvallend te spelen. Dat hangt af van je selectie. En ook van de tegenstander. Henk wil echt wel aanvallen spelen en dat heeft ie geprobeerd in de eerste wedstrijden. maar omdat iedereen geen geduld heeft. Toch maar omgezet en ook omdat het team kwaliteiten mist. Met name voorin.

Bankzitter

Hij mist een stabiele kern van spelers van 23-27. En goede assistenten en een spits.
Team speelt ook het beste in de omschakeling, niet als we dominant proberen te zijn.

Ik zie ook liever ander spel maar ik snap wel waarom we zo gespeeld hebben.

sunderland

Om een lang verhaal kort te maken;
Iedere trainer heeft zijn eigen voetbal opvatting en de beste trainers houden zich vast aan die filosofie.
Bij Henk is dat 4-3-3 . Hij krijgt daar spelers bij en voert dat zo goed mogelijk uit. De belangrijkste posities daarin zijn keeper Centrum en spits. Die laatste positie heeft Henk niet gekregen. Anders waren we gepromoveerd.
Aan het begin dacht ik al plek 3 en hoopte 2.

Josli

Citaat van: Lore op mei 03, 2025, 09:03:02
Promotie leidt toch tot een nieuw elftal? Hoe eerder wij promoveren hoe beter het is.  Zeker met de financi?le risico?s op dit moment

Dat is precies wat ik bedoel. Maar als we dus niet promoveren, ben ik bang dat het gewoon weer een beetje zo verder gaat.

Bankzitter

Ik ben  met Lambooij totaal niet bang dat er niet stevig wordt doorgeselecteerd.
Die pakt door.

mark1989

Citaat van: Josli op mei 03, 2025, 22:00:57
Dat is precies wat ik bedoel. Maar als we dus niet promoveren, ben ik bang dat het gewoon weer een beetje zo verder gaat.

Het gaat zeker niet zo een beetje een verder. Cambuur maakt vanaf nu elk jaar kans op promotie. Vanwege het budget dat er is.
Het is zaak om steeds goed door te selecteren. Het is een kwestie van tijd voor Cambuur promoveert. Je hebt een seizoen nodig waarin je wat geluk hebt. En alles even op zijn plek valt.
Dat was dit seizoen zeker niet zo, maar het kan zo in de nacompetitie. Want eigenlijk is dat een loterij en vaakt wint niet de beste ploeg. Vaak moet er dan een speler echt top zijn. Dat kan zomaar Rolke of pauwels zijn. Daarnaast hebben we met Galvez echt een speler van top kwaliteit.