Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Galvez raar?
2 hele rare dribbels achterin met balverlies.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op april 18, 2025, 22:10:48
Galvez raar?
2 hele rare dribbels achterin met balverlies.

Tsja, maar het alternatief is Poll...... ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 18, 2025, 22:12:23
Tsja, maar het alternatief is Poll...... ;(

Dat is geen alternatief, zit bij harkema gewoon op het bankje

Delamere

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 18, 2025, 22:08:02
Alleen Galvez toch? Als daar niks mee aan de hand was, was dat een vreemde wissel.


Maar het wekelijks wisselen van Galvez door onze o zo populaire trainer hangt me zo langzamerhand wel mijlenver de strot uit.

De Gast

Citaat van: Delamere op april 18, 2025, 22:16:27
Maar het wekelijks wisselen van Galvez door onze o zo populaire trainer hangt me zo langzamerhand wel mijlenver de strot uit.

Snap daar ook niks van. Moet blijkbaar spelen maar vaak als eerste op het lijstje om te wisselen.

Galdiano

Citaat van: Delamere op april 18, 2025, 22:16:27
Maar het wekelijks wisselen van Galvez door onze o zo populaire trainer hangt me zo langzamerhand wel mijlenver de strot uit.

Cambuur kon Galvez alleen halen als er aan bepaalde schema's werd gehouden geloof ik. Alles moet bijgehouden en geregistreerd worden en doorgestuurd worden aan City. Als Cambuur hier aan voldoet mag hij hier contractueel nog een jaar blijven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delamere

Dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk. Maar als het inderdaad wel zo is, zou men dat ook eens met het publiek kunnen communiceren.

mark1989

Deze wedstrijd ook weer duidelijk dat je op verschillende posities kwaliteit te kort komt om echt beter te zijn dan helmond sport.
Er lagen overigens genoeg mogelijkheden voor Cambuur. Maar het wordt voorin ook dramatisch slecht uitgespeeld. Verkeerde keuzes. Alhaft staat 2 keer volkomen onnodig buitenspel. Staat gewoon te slapen. Terwijl daar gewoon twee mogelijkheden lagen om gevaarlijk te worden.
En ik vind het schieten op de goal om te huilen bij sommige spelers. Ik begrijp niet dat als je bijna elke dag met voetbal bezig bent je nog steeds een belabberd schot hebt.

Heeft allemaal niks met tactiek te maken en ook niet welke assistent er op de bank zit.

wiekie1969

Dat klopt. Het heeft met te weinig kwaliteit in alle linies te maken. Wedstrijd lezen, overtreding maken als het moet, instappen, passing, steekballetjes, spelhervattingen. Ik zie het niet bij Cambuur.

Vlampiep

#4764
Wie kan mij vertellen welke spelers de Ts dit seizoen beter heeft laten spelen.
In mijn optiek zijn Jansen, Diemers, Nieling, Souren, Pauwels, Hilterman enz. dit seizoen met eens een uitzondering onder de maat gebleven of steeds slechter gaan presteren
Mijn conc.usie over dit seizoen is dat Henk zijn praatjes erbij ieder??n in gaat als een preek bij een ouderling, maar niet in staat is geweest om met zijn assistenten een elftal op het veld neer te zetten wat kon imponeren. De meeste wedstrijden zijn dan ook gewonnen omdat de tegenstander het slecht afmaakte, maar niet omdat Cambuur zogoed speelde.


Harry L.

#4765
Citaat van: Vlampiep op april 19, 2025, 07:28:55
Wie kan mij vertellen welke spelers de Ts dit seizoen beter heeft laten spelen.
In mijn optiek zijn Jansen, Diemers, Nieling, Souren, Pauwels, Hilterman enz. dit seizoen met eens een uitzondering onder de maat gebleven.
Mijn conc.usie over dit seizoen is dat Henk beter is gaan lullen, maar niet in staat is geweest om met zijn assistenten een elftal op het veld neer te zetten die kon imponeren. De meeste wedstrijden zijn dan ook gewonnen omdat de tegenstander het slecht afmaakte, maar niet omdat Cambuur zogoed speelde.

Helemaal mee eens, maar dat willen de meesten niet zien/horen. Die leven allemaal in het verleden en zijn er vooral niet van gediend dat er aan de poten van Henk gezaagd wordt (want heilig) en zijn bang voor verandering.
Neem nou Nieling als voorbeeld, deze man geeft in een wedstrijd 20 lange ballen waarvan 90% in niemandsland terecht komt en waar spelers lopen van 1.65 meter, hier moet de TS toch wat mee doen. En zo zijn er nog tal van voorbeelden die ik al veel vaker benoemd heb (geen beweging zonder bal, stroperige opbouw wat veel te doorzichtig is, altijd achter de man spelen zodat ze gedwongen worden weer terug te lopen/spelen, altijd iemand aanspelen die met de rug naar de goal van de tegenstander staat etc.) Waar ik me ook dood aan heb ge?rgerd is dat Henk een aantal weken geleden al riep blij te zijn met een plek bij de eerste vijf, in plaats van een over mijn lijk mentaliteit te cre?ren. In mijn optiek een gemiste kans omdat we nog volop in de race waren voor directe promotie.

Ik hoop dat de selectie een flinke impuls krijgt, maar wil het eerst wel eens zien. Ik ben er in ieder geval nog niet van overtuigd dat we wel even promoveren in de komende jaren

De Gast

Het bijzondere is dat Henk wel overtuigd is. Terwijl wanneer we 4 punten van promotie af staan, we dit weekend echt goede zaken hadden kunnen doen Henk nergens meer in gelooft.

fred

Dordrecht den haag en excelsior verliezen alle 3 geen 2 maal punten.
Doelsaldo hebben we vanaf ronde 1 al verknald.

Flink doorselecteren. Inzetten op voetballend vermogen en volgend seizoen promoveren.

carlo de leeuw

Citaat van: De Gast op april 19, 2025, 08:57:32
Het bijzondere is dat Henk wel overtuigd is. Terwijl wanneer we 4 punten van promotie af staan, we dit weekend echt goede zaken hadden kunnen doen Henk nergens meer in gelooft.
Citaat van: carlo de leeuw op april 19, 2025, 09:07:11
Dat is het em nou juist. Dat laten we veel te vaak na door gebrek aan een heleboel!

michello

#4769
Wat ik onbegrijpelijk vind is dat Henk op zo?n belangrijk moment een Daan Visser inbrengt, terwijl een De Leeuw bijvoorbeeld nog op de bank zit. Totaal niet het moment om dat te doen waarin je alles op alles zet om in de race voor directe promotie te blijven.