Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

mark1989

Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2025, 23:01:08
Henk de jong heeft uitgehaald naar Bert v/d Brink :0=

Ja en terecht. De tekst van Bert van den Brink sloeg ook nergens op. Onze trainer die de meest succesvolle trainer is van Cambuur uit de hele clubgeschiedenis. met 3 kampioenschappen (corona meegeteld). En die 100% voor de club door het vuur gaat.  En dan hem even uitmaken voor een oude man die niet presteert maar tonnen verdiend. Dat is echt een hele trieste opmerkingen en zegt meer over hemzelf. Als je mensen zo persoonlijk afvalt kun je iets terugverwachten.
En Henk heeft nog gelijk ook. Bert heeft nul komma nul verstand van voetbal. Als je denkt dat elke keer dat je verliest komt omdat je te weinig inzet hebt snap je weinig van voetbal.

wiekie1969


Specuveter

Wat betreft de wedstrijd gisteren...
Waarom Rolke erin?
Hield geen bal vast, zette helemaal geen druk meer en liep meer op het middenveld of in de achterhoede dan in de spits
Vanaf dat moment nam de Graafschap wedstrijd over en was het wachten op de 2-2.

Poetser

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 07:12:30
Wat betreft de wedstrijd gisteren...
Waarom Rolke erin?
Hield geen bal vast, zette helemaal geen druk meer en liep meer op het middenveld of in de achterhoede dan in de spits
Vanaf dat moment nam de Graafschap wedstrijd over en was het wachten op de 2-2.

Dat zei ik ook al tegen m'n maat. Diepgang was meteen weg. Stond op een gegeven moment rechtsback  8P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wat ik vreemd vind is het volgende. Je hebt wissels klaar staan bij een stand van 2-1 voor. Ik neem aan met een plan om die voorsprong te verdedigen en de kans te vergoten op een countertje. Dan valt de 2-2 en je gaat door met precies dezelfde wissels. Dan zou je toch direct moeten aanpassen op de nieuwe situatie?
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 29, 2025, 08:44:13
Wat ik vreemd vind is het volgende. Je hebt wissels klaar staan bij een stand van 2-1 voor. Ik neem aan met een plan om die voorsprong te verdedigen en de kans te vergoten op een countertje. Dan valt de 2-2 en je gaat door met precies dezelfde wissels. Dan zou je toch direct moeten aanpassen op de nieuwe situatie?

Dit verbaasde mij ook enorm. Misschien mag je niet meer veranderen nadat de wissels zijn doorgegeven?

Destroyer

Citaat van: mark1989 op maart 29, 2025, 01:21:42
Ja en terecht. De tekst van Bert van den Brink sloeg ook nergens op. Onze trainer die de meest succesvolle trainer is van Cambuur uit de hele clubgeschiedenis. met 3 kampioenschappen (corona meegeteld). En die 100% voor de club door het vuur gaat.  En dan hem even uitmaken voor een oude man die niet presteert maar tonnen verdiend. Dat is echt een hele trieste opmerkingen en zegt meer over hemzelf. Als je mensen zo persoonlijk afvalt kun je iets terugverwachten.
En Henk heeft nog gelijk ook. Bert heeft nul komma nul verstand van voetbal. Als je denkt dat elke keer dat je verliest komt omdat je te weinig inzet hebt snap je weinig van voetbal.
ik vond dat Henk een heel politiek correcte reactie gaf. Hij hield zich best in. Hilarisch is de term kippenvanger. Maar als het Bert allemaal niet zint gaat ie toch lekker anders ergens zich bemoeien met randzaken?! Erg kinderachtig die reacties die hij post.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 07:12:30
Wat betreft de wedstrijd gisteren...
Waarom Rolke erin?
Hield geen bal vast, zette helemaal geen druk meer en liep meer op het middenveld of in de achterhoede dan in de spits
Vanaf dat moment nam de Graafschap wedstrijd over en was het wachten op de 2-2.

Ik vond R?lke ook slecht invallen. Waarom de Leeuw niet al op dat moment voor Hilterman?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Bert zal zijn certificaten wel in de verkoop gooien.
Kan het netwerk van Kooi mooi instappen.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

De kritiek is ook onterecht. Na VVV hebben we wel eens een zepert gehad, maar nooit 2 wedstrijden achter elkaar.
Daarna pakken we steeds de draad weer op en zetten een nieuwe serie neer.

Tegengoals komen vooral uit persoonlijke fouten en niet uit gebrek aan inzet of verkeerde taktiek (gisteren ook weer).
Mischien 3 keer overklast, voor de rest altijd gelijkwaardig of beter.

En dan ook nog met wat jonge spelers/eigen jeugd die hun ups and downs hebben, maar over het hele seizoen wel beter worden.


michello

Heb het idee dat Bertje nog pissed is over de grote flop Van de Water en de schuld (deels) bij Henk neerlegt en elke gelegenheid aangrijpt om ?m even op z?n plek te zetten.

michello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 29, 2025, 08:44:13
Wat ik vreemd vind is het volgende. Je hebt wissels klaar staan bij een stand van 2-1 voor. Ik neem aan met een plan om die voorsprong te verdedigen en de kans te vergoten op een countertje. Dan valt de 2-2 en je gaat door met precies dezelfde wissels. Dan zou je toch direct moeten aanpassen op de nieuwe situatie?

Het ging juist na de 2-2 wel weer beter lopen en konden toen opeens wel weer vooruit denken. Weet zo niet precies meer wie er toen in en uitgingen, maar Henk gaf bij de Omrop ook aan dat er pijntjes waren her en der.

Bernardo

Was Afolabi weer niet fit genoeg?  :X
Anders toch onbegrijpelijk dat R?lke erin kwam ipv Afolabi

KlinkHamer


Bankzitter

Ik denk dat Henk dit ook een wel bewust doet... eenheid in de selectie kweken door wat te roepen over de boze bobo met kritiek op de mentaliteit van de spelersgroep.