Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Leovardia

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:11:25
Waarom de Leeuw en Smand??Henk ohhh Henk ohhh Henk  :_schater

Nieling stond op skerp of niet juh?
Kent skele juh.

Noordcambuur

Citaat van: Leovardia op maart 15, 2025, 19:28:51
Nieling stond op skerp of niet juh?
ja maar is toch al geschorst zijn 5e kaart.
Er stonden meer op scherp?.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:36:13
ja maar is toch al geschorst zijn 5e kaart.
Er stonden meer op scherp?.

5e gele kaart? Waar hestou t over? :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 19:38:20
5e gele kaart? Waar hestou t over? :_schater
er zijn 3 spelers die op scherp stonden van Cambuur Souren,Mercera en Nieling.

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:39:51
er zijn 3 spelers die op scherp stonden van Cambuur Souren,Mercera en Nieling.

Daarom werd Nieling er ook uitgehaald.

YellowBlue

Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 19:28:21
Flikker even op met die stemmingmakerij.
slechte beurt van Henk. Net als de rest. Bijtekenen en door!

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 19:46:04
Daarom werd Nieling er ook uitgehaald.
oke dan zit ik mis sorry. :gelekaart

Poetser

Citaat van: YellowBlue op maart 15, 2025, 19:46:54
slechte beurt van Henk. Net als de rest. Bijtekenen en door!

Omdat de wissels niet goed uitpakten? Wat kan Henk daar aan doen?

Als de Leeuw er twee maakt en Afolabi 2 dan waren het gouden wissels.

Daarom kappen met die stemmingmakerij.

Specuveter

Wie je ook had gewisseld of ingebracht
Kansloze nederlaag
Diemers viel me trouwens wel ?rg tegen.
Maar dat mag ook ??n keer natuurlijk

Bankzitter

Hilterman had last dus snap ik dat ze die sparen. Mooi ook thuis houden voor de interland periode dan.
Kan nog niet eens 90 minuten volhouden maar wordt wel opgeroepen  8P


Specuveter

Citaat van: Bankzitter op maart 15, 2025, 20:24:17
Hilterman had last dus snap ik dat ze die sparen. Mooi ook thuis houden voor de interland periode dan.
Kan nog niet eens 90 minuten volhouden maar wordt wel opgeroepen  8P
tsja....lekker weekje naar Suriname mooi man

mark1989

Citaat van: YellowBlue op maart 15, 2025, 19:46:54
slechte beurt van Henk. Net als de rest. Bijtekenen en door!

Helemaal niet slechte beurt. Probeer eens realistisch te zijn ipv steeds af te zeiken. Tegenstander was gewoon veel beter. Dat viel iedereen tegen. Ik had ook verwacht dat het team verder zou zijn en dat we kans hadden. Verder viel ook alles even verkeerd.
We weten al heel lang dat we niet de beste ploeg hebben dus logisch dat je ook een keer verliest.

wiekie1969

Iedereen wist hoe Volendam ging spelen. Henk, Diemers en Balk zeiden dat na afloop voor de espn camera. Dan vind ik het vreemd dat je je zo laat aftroeven vanaf minuut 1. Heeft ook met scherpte en passie te maken. Dat moet je uit jezelf halen voor zo'n wedstrijd.

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2025, 21:54:26
Iedereen wist hoe Volendam ging spelen. Henk, Diemers en Balk zeiden dat na afloop voor de espn camera. Dan vind ik het vreemd dat je je zo laat aftroeven vanaf minuut 1. Heeft ook met scherpte en passie te maken. Dat moet je uit jezelf halen voor zo'n wedstrijd.

Dat is gewoon echt flauwekul. Volendam wist ook hoe Cambuur ging spelen. De conclusie is gewoon dat Volendam op alle fronten beter is. Fysiek sterker, beter op elkaar ingespeeld. Ze speelden thuis op hun vertrouwde kunstgras. Heeft niks met passie te maken. Dat zijn van die loze kreten als je verliest. De spelers waren tot op het bot gemotiveerd om hier te winnen.

wiekie1969

Dat was anders niet te zien. 16 overtredingen in de hele wedstrijd.