Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Mp

Ik begrijp dat er belangrijkere dingen zijn. Thuis situatie van Henk uiteraard veel belangrijker.

Aan de andere kant: een krabbel zetten en je hebt weer 2 jaar zekerheid als trainer? Of zie ik het verkeerd?

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 11, 2025, 07:48:27
"Niet snel gebeuren"
"Deze of volgende week naar buiten"

8P

Ze citeren hem verkeerd in dat artikel, op camera zegt Henk dat zal nu snel gebeuren. Komt er dus op neer dat Henk heeft afgelopen weken even geparkeerd heeft, ze maken er een mooie clickbait kop van bij ESPN.

Galdiano

Citaat van: michello op maart 08, 2025, 10:10:42
Ren? Grotenhuis zit in ieder geval zonder club. (Keeperstrainer)

Gelijk halen!
Al zullen ze wel jong talent willen vastleggen.

Dan zou Harm Zeinstra een optie kunnen zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Gewoon Sierd vd Berg halen |:)

Zuid1991

Citaat van: Specuveter op maart 11, 2025, 16:15:35
Gewoon Sierd vd Berg halen |:)
Hoe weten jullie of Sierd en Harm over de benodigde, vereiste papieren beschikken?

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op maart 11, 2025, 16:22:44
Hoe weten jullie of Sierd en Harm over de benodigde, vereiste papieren beschikken?

Zeinstra werd genoemd bij geloof ik de sportcast of hertenkamp.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2025, 16:23:44
Zeinstra werd genoemd bij geloof ik de sportcast of hertenkamp.
Dat begrijp ik en heb ik ook gehoord.
Maar het is maar net of zij over de papieren beschikken die vanaf volgend seizoen verplicht zijn.
Zeinstra is immers geen keeperstrainer bij een bvo. Dus zo aannemelijk is het dus niet dat deze heren, ondanks de nodige ervaring, de papieren hebben.

Vlampiep

Wat mij al een tijdje bezighoudt is het volgende; Dit seizoen begon dramatisch en Henk zijn positie bleef niet onomstreden. Hij gaf aan behoefte te hebben aan een assistent die een aantal taken van hem kon overnemen en hij zelf aannde pijnpunten kon werken nadat Bosschaart geen verlenging van zijn contract kreeg.mSandor gaf aan wel voor een betaalde functie open te staan, maar hiervoor was geen budget liet het bestuur weten. In mijn beleving liet het bestuur Henk zwemmen tot het moment waarop zij een aanleiding konden hebben om Henk te ontslaan, wat de wedstrijd tegen VVV zou zijn. We wonnen en Henk ontslaan zou dan ook bij de supporters en sposoren verkeerd kunnen vallen. De samenwerking tussen Henk en Burghout begon ook zijn vruchten af te werpen, waarna Burghout geen verlenging kreeg aangeboden. ( ben mij wel bewust dat de opleiding die hij gaat volgen wel tijd gaat vergen)
Daarom zou het toch de moeite waard zijn dat het bestuur Sandor polst omtrent zijn wensen om hem terug in zijn oude functie te krijgen. Ik heb begrepen dat Sandor zijn eerdere nee gebaseerd was op een aanbod wat wij als Liwwadders uutlegge as un Joade fooi. Ik snap werkelijk niet waarom er vanuit het bestuur geen stappen worden ondernomen om het Gouden koppel weer bij elkaar te krijgen.
Met deze gedachtengang lijkt mij dat met de geweldige sportieve prestaties van de laatste tijd Henk wederom onomstreden is, maar nog steeds door het bestuur niet wordt gefasiliteerd in zijn wensen.

Bankzitter

Sandor heeft totaal geen interesse om
nog in het voetbal te werken. En we zoeken ook iemand die hoofdtrainer kan worden op termijn. Sandor heeft de papieren niet daarvoor.

Stiens

Bel nou gewoon Ren? vd Weij op. Nog 2 jaar onder de vleugels van Henk, daarna op eigen benen. Snapt het spelletje, is een Cambuur man. Tactisch goed onderlegd. Wat houdt het bestuur tegen..

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2025, 19:10:11
Sandor heeft totaal geen interesse om
nog in het voetbal te werken. En we zoeken ook iemand die hoofdtrainer kan worden op termijn. Sandor heeft de papieren niet daarvoor.
Het blijft voor mij echter schimmig of het bestuur oprecht achter de verlenging van Henk staat, of door de omstandigheden gedwongen is over te gaan tot verlenging.

michello

#4601
Citaat van: Stiens op maart 11, 2025, 19:19:07
Bel nou gewoon Ren? vd Weij op. Nog 2 jaar onder de vleugels van Henk, daarna op eigen benen. Snapt het spelletje, is een Cambuur man. Tactisch goed onderlegd. Wat houdt het bestuur tegen..

Wel leuk een oud-Stienzer als assistent   :proost, alleen heeft Ren? de papieren (nog) niet om hoofdcoach te worden.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op maart 11, 2025, 19:26:23
Het blijft voor mij echter schimmig of het bestuur oprecht achter de verlenging van Henk staat, of door de omstandigheden gedwongen is over te gaan tot verlenging.
wat is dit nu weer? Alles is duidelijk toch. Het hoe en waarom is nu al zo vaak uitgelegd

Bankzitter

Er is niet echt een alternatief voor Henk , een andere trainer krijgt hier geen krediet.

Henk heeft meegeschreven aan het 5 jaren plan en krijgt volgend jaar de TS die hij wil.
Daar gaat het uiteindelijk om.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2025, 19:58:58
Er is niet echt een alternatief voor Henk , een andere trainer krijgt hier geen krediet.
Henk heeft meegeschreven aan het 5 jaren plan en krijgt volgend jaar de TS die hij wil.
Daar gaat het uiteindelijk om.
Als dit inderdaad gebeurt is er geen vuiltje aan lucht toch ?