Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Bernardo op maart 29, 2025, 10:16:09
Was Afolabi weer niet fit genoeg?  :X
Anders toch onbegrijpelijk dat R?lke erin kwam ipv Afolabi
afolabi is gewoon ingevallen hoor  :devil

diekhuzen

Wat een ophef over een kippenboer met te veel geld. ESPN maakt er weer een spektakel van en dan moet je er toch gewoon voor kiezen om het te negeren.

PePe

Citaat van: Eewal op maart 29, 2025, 10:58:11
afolabi is gewoon ingevallen hoor  :devil

Hij liep warm, is niet ingevallen.

YellowBlue

Citaat van: PePe op maart 29, 2025, 11:31:07
Hij liep warm, is niet ingevallen.
volgens Rein de speaker wel ;)

YellowBlue

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 07:12:30
Wat betreft de wedstrijd gisteren...
Waarom Rolke erin?
Hield geen bal vast, zette helemaal geen druk meer en liep meer op het middenveld of in de achterhoede dan in de spits
Vanaf dat moment nam de Graafschap wedstrijd over en was het wachten op de 2-2.
ik zou het liefste zien dat als Hilterman niet meer kan, Alhaft er in komt op rechts en dan Balkie in de spits

Lore

Citaat van: michello op maart 29, 2025, 09:59:54
Het ging juist na de 2-2 wel weer beter lopen en konden toen opeens wel weer vooruit denken. Weet zo niet precies meer wie er toen in en uitgingen, maar Henk gaf bij de Omrop ook aan dat er pijntjes waren her en der.

Maar dat is het het punt voor volgens mij. Het punt is dat de wissels waren bedacht voor een ander scenario

Benniepos

Citaat van: YellowBlue op maart 29, 2025, 11:34:51
volgens Rein de speaker wel ;)
Nou als het voor ??n het laatste seizoen moet zijn is het wel voor Rein. Bedankt voor de fijne jaren. Ook bij een wissel van de Graafschap zat hij mis

Noordcambuur

Citaat van: Benniepos op maart 29, 2025, 13:26:46
Nou als het voor ??n het laatste seizoen moet zijn is het wel voor Rein. Bedankt voor de fijne jaren. Ook bij een wissel van de Graafschap zat hij mis
zoek maar iemand die zo iets wil en kan doen.

Specuveter

Ik denk dat Geert van Tuinen dat gaat doen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op maart 29, 2025, 16:24:54
Ik denk dat Geert van Tuinen dat gaat doen.

Daar zat ik idd ook al aan te denken.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

eerder fred van dijk hoor.

Specuveter


PePe

#4677
Citaat van: Specuveter op maart 30, 2025, 16:52:15
alsjeblieft niet....

die moet het echt niet worden. (Blij dat ie er vrijdag niet was)

YellowBlue


Noordcambuur