Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Lore op september 21, 2024, 08:58:55
Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren. Er is gewoon een groepje dat dit forum niet gebruikt als platform om over Cambuur te praten, maar voornamelijk om hun gelijk te verkondigen. Zij denk een monopolie op gelijk te hebben.

Dat mag, maar het blijft echt jammer voor wat een leuk forum kan zijn.
Mooi verwoord, helemaal eens

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op september 21, 2024, 08:58:55
Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren. Er is gewoon een groepje dat dit forum niet gebruikt als platform om over Cambuur te praten, maar voornamelijk om hun gelijk te verkondigen. Zij denk een monopolie op gelijk te hebben.

Dat mag, maar het blijft echt jammer voor wat een leuk forum kan zijn.

_O_ _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: Specuveter op september 21, 2024, 08:06:52
Vreselijk dit niveau....
Ga toch lekker priv? samen kletsen

Hoeven wij die flauwekul niet te lezen
:_schater
mag ik bedanken?
online is al erg genoeg.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Je bent er even niet, en dan zie ik hier allemaal zielige flauwekul. Ben er wel even klaar mee. Misschien kunnen ze beter dit forum een maandje offline gooien. Kunnen sommigen even afkicken en hun echte leven oppakken als ze die al hebben.

De groeten.  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op september 21, 2024, 10:45:11
Je bent er even niet, en dan zie ik hier allemaal zielige flauwekul. Ben er wel even klaar mee. Misschien kunnen ze beter dit forum een maandje offline gooien. Kunnen sommigen even afkicken en hun echte leven oppakken als ze die al hebben.

De groeten.  ;(

Ik sta voorlopig toe dat je even de stilte zoekt, maar als je ook niet meer meedoet met de Pool zie ik me toch genoodzaakt om jouw titels wegens grensoverschreidend gedrag een voor een af te nemen  l8l. Je weet hoe ik er over denk dat je meer titels hebt dan ik.

Je hebt de keuze kortom, ga er verstandig mee om
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: De Gast op september 21, 2024, 08:54:45
Iedereen het commentaar hier op iedereen.. en vaak komt men niet verder dan volzinnen als ?wat een onzin? of ?negativisme?.. en juist die hewwe het vaak over het niveau hier.
tja als jij dit al schrijft heb je weinig zelfbeeld. Iedereen heeft commentaar op iedereen. Tis net de maatschappij van tegenwoordig met het kabinet voorop. Als je nu heel duidelijk uitlegt waarom je iets vind over een speler of trainer of tactiek dan zou het al een stuk beter zijn hier. ( even niet op jou gericht de gast) maar algemeen

Mattias

Grijskijkert gebleven?

nee,wel?

Citaat van: Mattias op september 21, 2024, 14:22:01
Grijskijkert gebleven?

het zichzelf opheven  normaal iedere dag van de partij maar nu al tijdje niet meer

Vlampiep

Citaat van: nee,wel? op september 23, 2024, 00:22:50
het zichzelf opheven  normaal iedere dag van de partij maar nu al tijdje niet meer
Hoop niet dat het weg blijven een akelige reden heeft.

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op september 23, 2024, 00:22:50
het zichzelf opheven  normaal iedere dag van de partij maar nu al tijdje niet meer
klopt hoop dat het niet ernstig is met Grijskijkert.

Oud Cambuur

Is gewoon op twitter actief alleen niet hier meer zal wel zijn omdat hij altijd wordt afgezeken

sunderland

#3551
Citaat van: Oud Cambuur op september 23, 2024, 08:51:55
Is gewoon op twitter actief alleen niet hier meer zal wel zijn omdat hij altijd wordt afgezeken
dat is niet de reden. Hij zeikt juist zelf altijd anderen af en kan er wel tegen.
Denk dat hij sien nogt het van de uber negativiteit hier.

Delfzijl/Cambuur

Beste mensen ik ga hier en daar wat berichten verwijderen, was een tijdje zelf ook hier wat minder omdat ik soms zelf niet vrolijk van wordt wat ik lees.
Zowiezo ben ik al minder vrolijk als het niet goed met mn cluppie gaat, maar hou altijd respect naar Cambuur trainers en spelers. Tuurlijk mag je rustig kritiek hebben, maar hou het alsjeblieft een beetje in het fatsoenlijke.
Behandel ook een ander hier op het forum waar je het niet mee eens bent normaal. Hou op elkaar af te zeiken en af te branden dat is voor niemand leuk. Helemaal die personen die iedere keer met geslepen en getrokken messen op elkaar gaan hakken STOP daarmee. Langzaam maar zeker verzieken jullie het hele forum en de leuke forumgasten gaan weg.

Dit zegt mij genoeg...                            Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren.
Dus kijk niet raar op als er wat postings verdwijnen.
Ik ga me voorbereiden op de wedstrijd nu!
Eindelijk eens 3 punten    ...

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

nee,wel?

bitsie at ut kalf verzopen is dempt men de put,tis oek mar net hoe zwaar je er aan tille at iemand commentaar op je het,denk dat ut negatievisme oek inherrent is aan hoe ut met ut clubke gaat  dan binne sommigen wat earder aanbrand as anders
kest nou wel posts verwijdere mar die het iedereen al lezen......  tis en blieft een forum bin hier niet in china  staan we oek bekend om toch dat we een bitsje een rauwe kant hewwe hoort er een bitsju bij kest dat niet appriciere dan must niet verder leze dan ut koffie topic.