Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: wiekie1969 op september 26, 2024, 10:09:32
We mutte doorgaan op de ingeslagen weg. Afolabi maakte het verschil maandag. Het niveau in de kkd is dit seizoen nog nooit zo laag geweest. Iedereen wint van iedereen. Als je een serie overwinningen neerzet dan zit je zo bij de eerste 3. Kom aan scc.

Ik geniet van deze Afolabi adoratie van Wiekie  |:)

janou

Citaat van: wiekie1969 op september 26, 2024, 10:09:32
We mutte doorgaan op de ingeslagen weg. Afolabi maakte het verschil maandag. Het niveau in de kkd is dit seizoen nog nooit zo laag geweest. Iedereen wint van iedereen. Als je een serie overwinningen neerzet dan zit je zo bij de eerste 3. Kom aan scc.

Mooi om die 360 graden omslag bij jou te zien haha  :proost Nu voel ik haast de neiging om te zeggen dat het slechts ??n wedstrijd was. Maar alle vertrouwen in dat wij een serie kunnen gaan neerzetten! Daarnaast hebben wij echt wel wedstrijden beter gevoetbald dan in de eerste helft tegen Jong Utrecht, verschil was dat we nu wel scoorden en zij met 10 man kwamen te staan. Afolabi maakte inderdaad regelmatig een prima indruk.

Zin in zondag!!

Ghost lwd

360  graden omslag .. hoe ist jong

YellowBlue

Citaat van: Ghost lwd op september 26, 2024, 11:37:01
360  graden omslag .. hoe ist jong
hahaha weer terug bij af

janou

Citaat van: Ghost lwd op september 26, 2024, 11:37:01
360  graden omslag .. hoe ist jong

Oeps. 180 graden draai.  :_schater

Iedereen heeft wel eens een mindere dag gelukkig  8P

Destroyer

Ja mist een maatje Henk
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: wiekie1969 op september 26, 2024, 10:09:32
We mutte doorgaan op de ingeslagen weg. Afolabi maakte het verschil maandag. Het niveau in de kkd is dit seizoen nog nooit zo laag geweest. Iedereen wint van iedereen. Als je een serie overwinningen neerzet dan zit je zo bij de eerste 3. Kom aan scc.

Iedereen wint van iedereen. Dat klopt.

AL

Zonde voor Henk, maar dit is echt einde oefening.
In ieder geval als hoofdtrainer.

Destroyer

Lijdensweg voor deze man
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bens

Henk de Jong en Lambooij zijn toch verantwoordelijk voor het samenstellen van deze selectie. Zij hebben gewoon gefaald. Graag een andere TS.

Thijs09876

Je gaat toch niet HdJ en lambooij ontslaan, lambooij waar je net een ton voor hebt neergeled, nu ontslaan en dus een afkoopsom moet meegeven? Dat zal de club vast goed doen  :y

Je zit nu even in een slechte periode omdat je een gehele nieuwe as hebt. Een reeks overwinningen komt echt wel en dan doet cambuur gewoon mee met de play-offs

Bens

Citaat van: Thijs09876 op september 29, 2024, 18:55:56
Je gaat toch niet HdJ en lambooij ontslaan, lambooij waar je net een ton voor hebt neergeled, nu ontslaan en dus een afkoopsom moet meegeven? Dat zal de club vast goed doen  :y

Je zit nu even in een slechte periode omdat je een gehele nieuwe as hebt. Een reeks overwinningen komt echt wel en dan doet cambuur gewoon mee met de play-offs
. Ik help het je hopen.

DayDreamer

Ik snap dat deze selectie ronduit slecht is, maar er zijn ook heel veel aspecten die gewoon trainbaar zijn, niet dekken op 4 of 5 meter bijvoorbeeld.
Ik heb er een hard hoofd in dat we met deze ts dit nog gaan omdraaien, bij de assistenten veel te weinig ervaring.

Werkelijk, waar heb ik naar zitten kijken, het is al 1.5 jaar kut voetbal, maar vandaag was echt schandalig.

Sakas

Dit komt niet meer goed #henkout!
Ook geen gevaarlijk moment ontstaan uit een vrije trap of corner, Diemers verzuipt! En niemand grijpt in, wie is de tweede persoon die vrije trappen of corners mag nemen! Probeer in ieder geval iets maar nee lekker verder breien  :wall
Laat sien ast foor Cambuur bist!

NRG

Citaat van: Thijs09876 op september 29, 2024, 18:55:56
Je gaat toch niet HdJ en lambooij ontslaan, lambooij waar je net een ton voor hebt neergeled, nu ontslaan en dus een afkoopsom moet meegeven? Dat zal de club vast goed doen  :y

Je zit nu even in een slechte periode omdat je een gehele nieuwe as hebt. Een reeks overwinningen komt echt wel en dan doet cambuur gewoon mee met de play-offs


Ik bewonder je optimisme. Ik zie werkelijk niet ??n lichtpuntje. Deze selectie gaat de play offs never nooit niet halen. En met alle respect voor Henk de Jong, iedere andere trainer was maanden geleden al ontslagen.