Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: nee,wel? op september 24, 2024, 00:22:29
bitsie at ut kalf verzopen is dempt men de put,tis oek mar net hoe zwaar je er aan tille at iemand commentaar op je het,denk dat ut negatievisme oek inherrent is aan hoe ut met ut clubke gaat  dan binne sommigen wat earder aanbrand as anders
kest nou wel posts verwijdere mar die het iedereen al lezen......  tis en blieft een forum bin hier niet in china  staan we oek bekend om toch dat we een bitsje een rauwe kant hewwe hoort er een bitsju bij kest dat niet appriciere dan must niet verder leze dan ut koffie topic.

_O_ _O_ _O_

wiekie1969

In Henk we trust.   :proost

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 23, 2024, 19:00:28
Beste mensen ik ga hier en daar wat berichten verwijderen, was een tijdje zelf ook hier wat minder omdat ik soms zelf niet vrolijk van wordt wat ik lees.
Zowiezo ben ik al minder vrolijk als het niet goed met mn cluppie gaat, maar hou altijd respect naar Cambuur trainers en spelers. Tuurlijk mag je rustig kritiek hebben, maar hou het alsjeblieft een beetje in het fatsoenlijke.
Behandel ook een ander hier op het forum waar je het niet mee eens bent normaal. Hou op elkaar af te zeiken en af te branden dat is voor niemand leuk. Helemaal die personen die iedere keer met geslepen en getrokken messen op elkaar gaan hakken STOP daarmee. Langzaam maar zeker verzieken jullie het hele forum en de leuke forumgasten gaan weg.

Dit zegt mij genoeg...                            Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren.
Dus kijk niet raar op als er wat postings verdwijnen.
Ik ga me voorbereiden op de wedstrijd nu!
Eindelijk eens 3 punten    ...

Perfect! Gewoon je eigen lijn trekken in de moderatie. Je kan het toch niet bij iedereen goed doen.  _O_

beam

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 23, 2024, 19:00:28
Beste mensen ik ga hier en daar wat berichten verwijderen, was een tijdje zelf ook hier wat minder omdat ik soms zelf niet vrolijk van wordt wat ik lees.
Zowiezo ben ik al minder vrolijk als het niet goed met mn cluppie gaat, maar hou altijd respect naar Cambuur trainers en spelers. Tuurlijk mag je rustig kritiek hebben, maar hou het alsjeblieft een beetje in het fatsoenlijke.
Behandel ook een ander hier op het forum waar je het niet mee eens bent normaal. Hou op elkaar af te zeiken en af te branden dat is voor niemand leuk. Helemaal die personen die iedere keer met geslepen en getrokken messen op elkaar gaan hakken STOP daarmee. Langzaam maar zeker verzieken jullie het hele forum en de leuke forumgasten gaan weg.

Dit zegt mij genoeg...                            Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren.
Dus kijk niet raar op als er wat postings verdwijnen.
Ik ga me voorbereiden op de wedstrijd nu!
Eindelijk eens 3 punten    ...
Je hebt gelijk! Misschien is het kalf al verdronken maar het signaal wat je hiermee afgeeft moet al voldoende zijn. Discussie is prima en dat dat soms verzand in bekvechten ok?. Maar het op de man spelen van forummers  :R :R.

Lore

Citaat van: beam op september 24, 2024, 09:55:30
Je hebt gelijk! Misschien is het kalf al verdronken maar het signaal wat je hiermee afgeeft moet al voldoende zijn. Discussie is prima en dat dat soms verzand in bekvechten ok?. Maar het op de man spelen van forummers  :R :R.

Het is toch eigenlijk best zielig dat hij moet ingrijpen, omdat anderen zich niet kunnen gedragen. Als je je zo gedraagt als sommigen hier dan wordt je bij elke baan ontslagen

waldkip

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 23, 2024, 19:00:28
Beste mensen ik ga hier en daar wat berichten verwijderen, was een tijdje zelf ook hier wat minder omdat ik soms zelf niet vrolijk van wordt wat ik lees.
Zowiezo ben ik al minder vrolijk als het niet goed met mn cluppie gaat, maar hou altijd respect naar Cambuur trainers en spelers. Tuurlijk mag je rustig kritiek hebben, maar hou het alsjeblieft een beetje in het fatsoenlijke.
Behandel ook een ander hier op het forum waar je het niet mee eens bent normaal. Hou op elkaar af te zeiken en af te branden dat is voor niemand leuk. Helemaal die personen die iedere keer met geslepen en getrokken messen op elkaar gaan hakken STOP daarmee. Langzaam maar zeker verzieken jullie het hele forum en de leuke forumgasten gaan weg.

Dit zegt mij genoeg...                            Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren.
Dus kijk niet raar op als er wat postings verdwijnen.
Ik ga me voorbereiden op de wedstrijd nu!
Eindelijk eens 3 punten    ...

Groot gelijk, ik post weinig maar lees wel een hoop mee. Haal mijn nieuwtjes liever hier dan op social media want dan beland je zomaar in de raarste complotten. Alleen dat gezeik van een paar lieden hier de laatste weken is me wel flink de strot uit gaan hangen

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Andy King

Citaat van: nee,wel? op september 24, 2024, 00:22:29
bitsie at ut kalf verzopen is dempt men de put,tis oek mar net hoe zwaar je er aan tille at iemand commentaar op je het,denk dat ut negatievisme oek inherrent is aan hoe ut met ut clubke gaat  dan binne sommigen wat earder aanbrand as anders
kest nou wel posts verwijdere mar die het iedereen al lezen......  tis en blieft een forum bin hier niet in china  staan we oek bekend om toch dat we een bitsje een rauwe kant hewwe hoort er een bitsju bij kest dat niet appriciere dan must niet verder leze dan ut koffie topic.

Kritiek moet kunnen, maar elkaar beledigen is wat anders. Dan inderdaad maar het bericht verwijderen. Sterker nog, als een deelnemer dat blijft doen, zou ik hem een tijdje blokkeren. Beetje fatsoen in de bealch!

Amekkis

Kijk de terugblik van Cambuur TV even terug met de Jong en Pauwels, echt kippenvel!

Tanjajeah

Citaat van: Amekkis op september 24, 2024, 13:12:22
Kijk de terugblik van Cambuur TV even terug met de Jong en Pauwels, echt kippenvel!

Je ziet dat Henk even emotioneel wordt op het eind. Prachtig moment.

Stiens

Mooi om te zien inderdaad. Henk is toch wel ??n van de allerbeste people managers op de Nederlandse velden.

AL

Citaat van: Amekkis op september 24, 2024, 13:12:22
Kijk de terugblik van Cambuur TV even terug met de Jong en Pauwels, echt kippenvel!

Prachtig!!

CambuurArnhem

Citaat van: Amekkis op september 24, 2024, 13:12:22
Kijk de terugblik van Cambuur TV even terug met de Jong en Pauwels, echt kippenvel!

Oh, dat was echt een h??l mooi moment. Geweldig!

nee,wel?

hoop voor ons allemaal en henk dat henk binnenkort kan beskikke over een vaste basis 11 en dat de resultaten dan oek langzamerhand de goeie kant op gaan,en tuurlijk gaan we nog us op oans bek mar dat hoort erbij. maar dat gewissel de hele tied afgelopen wedstriiden wat ze mooi verwoorden in de podcast alszijnde een wijfelende trainer en spelers zonder zelfvertrouwen.......

hope dat we zondag emmen pakken en dat jong fc utrecht  de ommekeer was.

wiekie1969

We mutte doorgaan op de ingeslagen weg. Afolabi maakte het verschil maandag. Het niveau in de kkd is dit seizoen nog nooit zo laag geweest. Iedereen wint van iedereen. Als je een serie overwinningen neerzet dan zit je zo bij de eerste 3. Kom aan scc.