Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

We worden gewoon de gek aangestoken als supporters. Zo voelde het al met die achterlijke opmerkingen van Henk na elke wedstrijd. Maar flik het niet om ook maar het minste kritiek te uiten op Henk want dan wordt je hier meteen als verrader gezien. Het begint hier telkens meer op een Henk de Jong cult te lijken.

okkele

het interesseert me geen reet hoe bepaalde types mij zien.
henkie is untouchable en iedereen die niet henkie heet moet gelynched na 3 slechte potjes.
henkie heeft mazzel dat het zo`n goeie vent is, dan hoef je geen goeie trainer te zijn als hake of hulshoff.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op september 19, 2024, 20:59:34
het interesseert me geen reet hoe bepaalde types mij zien.
henkie is untouchable en iedereen die niet henkie heet moet gelynched na 3 slechte potjes.
henkie heeft mazzel dat het zo`n goeie vent is, dan hoef je geen goeie trainer te zijn als hake of hulshoff.
De Henk cult is al in zo?n verre staat dat niemand meer kan inschatten of een opmerking satire is of niet.

oscarsielstra

#3528
Citaat van: D.H.Skolten op september 19, 2024, 20:20:04
Dat meen je niet?! Dit is een grap toch?

Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 19:06:06
Mogen we hier iets van vinden ??

Laat ik het netjes zeggen :
Deze vorm van organisatie moet je niet willen, dit wekt de schijn van belangenverstrengeling.
Je krijgt dan geen onafhankelijke meningen, meer op den duur ja knikkers  :y en vriendjes  :D.
Een gezonde organisatie is gebaat bij veel verschillende meningen, houdt iedereen scherp.
Hier kom je als organisatie verder mee.


Mike SCC

Ruben was al in dienst voordat Henk hier terugkeerde als trainer. Maar verder hest helemaal een punt Skolten  8P

Poetser


Bankzitter

We zijn hard aan wat (doel)punten toe.

papier

Citaat van: Poetser op september 20, 2024, 06:42:34
Wat een niveau..  ;(

Eigenlijk wel lachen. Een ridicuul stukje midden in de nacht posten na waarschijnlijk iets teveel te hebben gedronken oid. En dan een klein uur later het bericht nog bewerken ook. Terwijl een normaal persoon toch wel tot inkeer was gekomen en het had verwijderd.

papier

Citaat van: Galdiano op september 17, 2024, 20:43:56
Soms zijn dingen ongrijpbaar. Zie de bal van Poll in de 95ste minuut. Iedereen voor de goal en Poll legt hem terug. Henk de Jong ontplofte aan de zijlaan. En terecht!

Wat dacht je van de bal van Poll op Diemers in de laatste minuut van de eerste helft. Ging gewoon echt anderhalf meter langs Diemers en rolde over de zijlijn. Leuk dat hij kan draven maar helaas voor Poll is de bal een essentieel onderdeel van het spel.

Bankzitter

In de blessuere tijd ook zo'n simpele bal die Poll over de zijlijn speelt langs Diemers.
En dan is de reactie van Diemers ook wel mooi... niet schelden of zo'n achterlijk duimpje.
Gewoon niet reageren en doorvoetballen.

sunderland

Mooi nivo hier en daarom was ik ook tijdje weg. Hoorde zelfs iemand bij de training zeggen dat ze goed moesten kijken waar iemand vandaan kwam. Niet uit Holland zei die :_schater en Muhren dan..,

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op september 20, 2024, 08:06:56
Leuk dat hij kan draven maar helaas voor Poll is de bal een essentieel onderdeel van het spel.

Ow dit ging niet over Balk?! :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Vreselijk dit niveau....
Ga toch lekker priv? samen kletsen
Hoeven wij die flauwekul niet te lezen

De Gast

Iedereen het commentaar hier op iedereen.. en vaak komt men niet verder dan volzinnen als ?wat een onzin? of ?negativisme?.. en juist die hewwe het vaak over het niveau hier.

Lore

Citaat van: De Gast op september 21, 2024, 08:11:02
Beetje satire.. niet erg toch.

En dat commentaar erop komt dan vervolgens van de grootste schijnheiligen.

Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen dit soort kinderachtig gedoe negeren, maar zich er aan irriteren. Er is gewoon een groepje dat dit forum niet gebruikt als platform om over Cambuur te praten, maar voornamelijk om hun gelijk te verkondigen. Zij denk een monopolie op gelijk te hebben.

Dat mag, maar het blijft echt jammer voor wat een leuk forum kan zijn.