Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Johan058...

Citaat van: oost op september 17, 2024, 16:03:51
Er is zoveel meer aan de hand dat alleen een falende trainer. Eigelijk is het al mis sinds het eerste duel van Ultee volendam thuis (kansloos 0-3 eraf) sindsdien is er amper meer aandacht besteed aan het samenstellen van een goede selectie. Plus dat ze te lang door gingen met Ultee is de negatieve sfeer blijven hangen.
In mijn ogen moet een TD en het bestuur voor een goede selectie zorgen. Bij die selectie zoek je dan een trainer. Henk is en blijft geweldige vent maar ik vrees dat zijn houdbaarheidsdatum is verstreken.
Behalve een  niet fitte voorhoede en de spelers die wel fit zijn gewoon te weinig niveau heeft, zijn de extreem vele wisselingen echt niet uit te leggen. Mochten we de komende weken geen punten em goals maken mag er wel eens zeer kritisch naar boven worden gekeken.
Dus niet alleen De Jong eruit maar ook scouting etc.
Ik hoop natuurlijk dat wij nu het diepte punt hebben bereikt maar ik betwijfel of wij met deze selectie bij de eerste 8 gaan eindigen
Volgens mij ging het voor uitee al in een negatieve spiraal. Snap de haat richting ultee niet zo.

D.H.Skolten

Citaat van: oost op september 17, 2024, 16:03:51
Er is zoveel meer aan de hand dat alleen een falende trainer. Eigelijk is het al mis sinds het eerste duel van Ultee volendam thuis (kansloos 0-3 eraf) sindsdien is er amper meer aandacht besteed aan het samenstellen van een goede selectie. Plus dat ze te lang door gingen met Ultee is de negatieve sfeer blijven hangen.
In mijn ogen moet een TD en het bestuur voor een goede selectie zorgen. Bij die selectie zoek je dan een trainer. Henk is en blijft geweldige vent maar ik vrees dat zijn houdbaarheidsdatum is verstreken.
Behalve een  niet fitte voorhoede en de spelers die wel fit zijn gewoon te weinig niveau heeft, zijn de extreem vele wisselingen echt niet uit te leggen. Mochten we de komende weken geen punten em goals maken mag er wel eens zeer kritisch naar boven worden gekeken.
Dus niet alleen De Jong eruit maar ook scouting etc.
Ik hoop natuurlijk dat wij nu het diepte punt hebben bereikt maar ik betwijfel of wij met deze selectie bij de eerste 8 gaan eindigen
Scouting? Hebben wij scouting? Volgens mij halen ze alleen spelers die bij alle andere clubs geweigerd worden qua gebrek aan kwaliteit of blessures. En het straalt er ook vanaf.

denistel

gaar idd al 2 jaar niet goed en het wordt nog niet echt beter. ze zijn te lief voor elkaar
blijft mijn mening. over gister zegt henk ik kan mijn jongens niks kwalijk nemen
alleen het missen van de lansen maar er waren toch een paar die geen bal raakten
doe kun je dat wel kwalijk nemen vind ik en ze er op aanspreken maar ja zo werkt
schijnbaar niet meer in de voetballerij,,v persie na een 9-1 nederlaag zegt ook
ik ben trots op mijn spelers pfff als supporter ga je dat toch niet begrijpen.

janou

#3513
Citaat van: denistel op september 17, 2024, 16:17:47
gaar idd al 2 jaar niet goed en het wordt nog niet echt beter. ze zijn te lief voor elkaar
blijft mijn mening. over gister zegt henk ik kan mijn jongens niks kwalijk nemen
alleen het missen van de lansen maar er waren toch een paar die geen bal raakten
doe kun je dat wel kwalijk nemen vind ik en ze er op aanspreken maar ja zo werkt
schijnbaar niet meer in de voetballerij,,v persie na een 9-1 nederlaag zegt ook
ik ben trots op mijn spelers pfff als supporter ga je dat toch niet begrijpen.

Zulke dingen worden echt wel besproken hoor. Alleen heb je er niets aan om spelers af te vallen tijdens een interview. Gaat af en toe echt wel hard tekeer, maar zoals Henk ook wel zegt. Je kan elke keer boos worden, maar dat wordt alleen serieus genomen als dat af en toe gebeurd. Tijdens analyses van wedstrijden worden spelers echt wel aangesproken op acties. Boos worden heeft alleen nut als er slap gespeeld wordt en/of er geen lef is. Dat is iets mentaal. Tegen Helmond scheen ie boos te zijn geweest tijdens de rust, omdat het angstig was. Daarnaast wisselde Henk tegen Dordrecht al voor de rust, vind ik nou niet een teken van dat er te lief gedaan wordt.

En waarom moet Henk boos worden als iemand een slechte bal speelt, heeft 0.0 toegevoegde waarde. Weet je als speler zelf donders goed. Mocht een speler een afspraak niet nakomen is het een ander verhaal uiteraard.

Cambuur Groningen

Ik heb toch kennelijk een andere wedstrijd gezien dan een aantal hier. Okay.. opstelling was verrassend, ik had zeker de Leeuw verwacht. Maar verder vond ik het idee niet verkeerd. Beginnen meteen met opjagen, resulteert onmiddellijk in een penalty. Zonde (en tekenend voor de situatie waar we in zitten), die gaat er niet in.

Ik hoor vervolgens alleen maar hoe slecht alles is, Henk, de spelers, het bestuur, de scouting, de verlichting, de muziek. Alles is kut. Ik heb echter eigenlijk best wel een leuke wedstrijd gezien, we hebben voldoende kansen gecreerd. Sommigen zeggen dat Roda (veel) sterker was, dat vind ik dan weer niet. Wat mij betreft was het gelijkwaardig en heeft onze keeper ons een aantal keren gered, maar dat geldt andersom ook. Ik vond Roda gewoon een prima tegenstander, dus positief geredeneerd: goed resultaat.

Natuurlijk ben ik ook niet blind en zie ik ook dat 5 wedstrijden 0 doelpunten meer dan bijzonder teleurstellend is. Toch geloof ik er echt in dat we binnenkort op stoom komen. Afolabi er van de start in, Balk laten draven en aan de andere kant Pauwels of Alhaft. Middenveld met Diemers, Souren en Nartey.

Achterin Mercera, Nieling, Casas, Marsman (kan mij het schelen dat er dan geen ervaring staat, die doen ze wel op).

Volgende 2 wedstijden 6 punten erbij en we staan weer 4e...


nee,wel?

Henk zal toch resultaten moeten boeken de komende periode(s)  we hopen met zijn allen al meerdere seizoenen op de ommekeer.......
gouden toekomst, cambuur komt eraan,  de slapend reus ontwaakt........ allemaal van die loze kreten als je straks het lachertje van de kkd binne met een nieuw stadion en met doen voor spek en bonen ........

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 12:18:53
Hoorde op omropm Frl Henk zeggen dat als hij Muhren zou hebben  gehad er wel 10 in hadden gelegen

2 penaltys; 2 kansen van De Leeuw; vast wel 1 of 2 goaltjes uit onze 168 corners tot nu toe; nog een paar uit normaal spel.

Ik denk dat Muhren idd al aardig bij die 10 in de buurt zou zijn hoor  w:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: D.H.Skolten op september 17, 2024, 16:17:41
Scouting? Hebben wij scouting? Volgens mij halen ze alleen spelers die bij alle andere clubs geweigerd worden qua gebrek aan kwaliteit of blessures. En het straalt er ook vanaf.

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/16511202/hoe-zoon-ruben-vader-henk-de-jong-aan-promotie-moet-helpen-bij-cambuur
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: HanBerger058 op september 17, 2024, 19:06:06
Mogen we hier iets van vinden ??

Daar is een forum voor, heb ik elders gelezen  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

#3519
Ik vind het onverklaarbaar waarom dit team geen punten pakt? Technisch goede spelers. Het is wel een compleet nieuw team dat nog moet wennen, en nog niet in de gewenste opstelling heeft kunnen spelen. Met een beetje meer geluk had Cambuur er echt wel beter voor gestaan.

Galdiano

Soms zijn dingen ongrijpbaar. Zie de bal van Poll in de 95ste minuut. Iedereen voor de goal en Poll legt hem terug. Henk de Jong ontplofte aan de zijlaan. En terecht!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Dit seizoen heeft wel wat overeenkomsten met 2 jaar geleden. Verdedigend prima, geen scorend vermogen. Veel wedstrijden met 1 goal verschil verliezen. Dan ben je kansloos.
Dat sommigen hier nog over play offs praten. Je mag blij zij dat je niet kunt degraderen. Dan was het pas echt paniek.


denistel

mooie verhalen maar waarom dat zo veel spelers die nog niet fit zijn als ze binnen
komen?? hoe scout je ze dan??

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op september 19, 2024, 20:31:24
mooie verhalen maar waarom dat zo veel spelers die nog niet fit zijn als ze binnen
komen?? hoe scout je ze dan??
Er is dus geen scouting zoals ik al dacht. Onze club gaat ten onder aan vriendjes politiek. Volgens het artikel heeft de aanstelling van de zoon van Henk als hoofd scouting niets te maken met zijn vader  :_schater