Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

James

Citaat van: De Gast op september 17, 2024, 09:44:50
Gaan we nu twijfelen aan de capaciteiten van Henk?  De beste man probeert wat omdat er geen doelpunten worden gemaakt. Al vind ik dat gedoe op de linksback wel onnodig. Had Poll daar gewoon laten staan en vertrouwen gegeven.
Nu stond Kooistra dus in de spits? Of was het Rolke? Ik weet het niet.. het maakt ook niet uit want ze zijn niet goed genoeg. Balk is ook niet goed genoeg.
Dat we niet scoren is een gebrek aan kwaliteit en neem ik Henk niet kwalijk. Een technisch manager hoort een goede selectie neer te zetten en Ard hoort een goeie technisch manager aan te stellen. Hij zet er het liefst onervaren mensen neer. Prima, maar neem dan ook je verantwoordelijkheid als het slecht uitpakt.

Ja de twijfel over Henk zijn trainers capaciteiten zijn onnodig als je ziet wat hij als trainer heeft gepresteerd. Alleen een vaste back zou wel helpen. Poll zelfvertrouwen geven en het zal vast een beetje beter hem gaan. Het is gewoon jammer dat er geen ervaren verdediger naast hem staat die hem net wat op weg zou kunnen helpen. Aan wie moeten de jonge spelers zich optrekken?!

Ik vind ook dat iedereen echt z?n best doet maar het is allemaal te jong en je mist kwaliteit. Als je Diemers ziet, die steekt er toch met kop en schouders bovenuit. Aan hem zie je al dat hij ook niet lijkt te geloven in z?n teamgenoten want de eerste helft kwam ie van de zijkant in een 1 vs 1 en had de bal kunnen afgeven maar je zag dat ie voor een eigen schot ging. Ik geloof niet als er een goede speler naast hem staat dat ie dan ook voor een schot was gegaan en anders was ie wel gecorrigeerd.

Je mist kwaliteit en als trainer wil je dat niet accepteren en door rouleren wordt het ook niet beter. Je moet hopen dat Nieling straks de rots in de branding is en dat de spits echt wat te weeg brengt anders zal het dit niveau blijven. Behalve tegen Dordrecht, toen ze werden weggespeeld, hadden ze ook verdiend om iedere wedstrijd minimaal gelijk te spelen en ik denk zelfs winnen maar daarvoor is er een gebrek aan ervaring/kwaliteit. Meer dan een wisselvallig seizoen verwacht ik niet, dan kan het alleen maar meevallen.

Johan058...

Citaat van: papier op september 17, 2024, 09:59:09
Henk heeft in zijn twee eerdere periodes al voldoende aangetoond capaciteiten te hebben die het team en ons kan helpen. Alleen zoveel gewissel dat kan ik me niet herinneren uit zijn eerdere periodes. Maar idd wat Michello aangeeft, we zijn ook nog maar net begonnen. De selectie moet nog fit en compleet worden (ook wel apart maar het is niet anders).
Toen had henk ook OA een Sandor/Arne Slot/ boschaard naast m staan.. ook aan die assistenten hadden we het succes te danken. Niet alleen aan henk. Ik heb veel respect voor henk daar niet van. Maar als het zo doorgaat is het seizoen snel voorbij.

Vlampiep

Citaat van: Johan058... op september 17, 2024, 12:07:56
Toen had henk ook OA een Sandor/Arne Slot/ boschaard naast m staan.. ook aan die assistenten hadden we het succes te danken. Niet alleen aan henk. Ik heb veel respect voor henk daar niet van. Maar als het zo doorgaat is het seizoen snel voorbij.
Hoorde op omropm Frl Henk zeggen dat als hij Muhren zou hebben  gehad er wel 10 in hadden gelegen.
Met dit soort uitspraken maakt hij zich zelf volledig ongeloofwaardig als hij volledig voorbij gaat aan de beperkte  kwaliteit van de selectie en opstelling hiervan. Henk dacht met Diemers zijn probleem te hebben opgelost, maar niets is minder waar. Een sterke assistent die hem corrigeert en ondersteunt, want met de huidige "happy familiy" gaat het een heel lang en naar seizoen worden.

papier

Laten we maar eerst even wachten tot we een selectie hebben waar op maximaal 3 spelers na we een 'fitte' selectie hebben. Ben echt geen voorstander van de vele wisselingen maar goed als Afolabi niet kan spelen en De Leeuw is er uberhaupt niet bij, tsja ik zou het niet doen maar snap het ook wel weer.

Vlampiep

Henk krijgt heel veel krediet bij de supporters en bestuur, maar dan moeten ze mij maar eens uitleggen,,waarom Dijkhuizen is weggestuurd en idem Ultee. Deze trainers hadden betere resultaten en het voetbal leek ook nog op betaald voetbal. Nu is er een selectie gecre?erd waarin je onzekere spelers ziet ballen, geen keuzes durven te maken en om de week op een andere positie moetenspelen of op de bank zitten.
Ben er echt wel klaar  met dit beleid en ben er overigens wel van bewust dater geen kwalitatief beter spelers kunnen worden aangetrokken. Henk doet nu het zelfde wat Ultee, overigens terecht is verweten, spelers slachtofferen , onzeker maken door onbegrijpelijke keuzes enz.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 12:18:53
Hoorde op omropm Frl Henk zeggen dat als hij Muhren zou hebben  gehad er wel 10 in hadden gelegen.
Met dit soort uitspraken maakt hij zich zelf volledig ongeloofwaardig als hij volledig voorbij gaat aan de beperkte  kwaliteit van de selectie (en opstelling hiervan.)

8P daar gaat het toch juist om
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 17, 2024, 12:39:16
8P daar gaat het toch juist om
Maar ook Muhren is afhankelijk van de assist zoals Uldrikus dat ook was.
Want als, mijn tante kloten had, was het mijn oom, maar het blijft mijn tante  8P

janou

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 12:35:53
Henk krijgt heel veel krediet bij de supporters en bestuur, maar dan moeten ze mij maar eens uitleggen,,waarom Dijkhuizen is weggestuurd en idem Ultee. Deze trainers hadden betere resultaten en het voetbal leek ook nog op betaald voetbal. Nu is er een selectie gecre?erd waarin je onzekere spelers ziet ballen, geen keuzes durven te maken en om de week op een andere positie moetenspelen of op de bank zitten.
Ben er echt wel klaar  met dit beleid en ben er overigens wel van bewust dater geen kwalitatief beter spelers kunnen worden aangetrokken. Henk doet nu het zelfde wat Ultee, overigens terecht is verweten, spelers slachtofferen , onzeker maken door onbegrijpelijke keuzes enz.

Ben het eens met dat wisselen voor onzekerheid zorgt. Dat begrijp ik dus ook niet. Aan de andere kant hadden we voorin nu gewoon weinig opties. 

W.b.t. vergelijking met andere trainers ben ik het ook met je eens dat die andere dr voor minder uitgegooid zijn. Zelf bekijk ik het op een andere manier, ik vind dat ze die trainers gewoon moeten laten zitten. Het gras is niet groener aan de overkant. Net zoals ik tegen het ontslag was van Ultee, ben ik nu ook tegen ontslag van Henk. Daarbij cree?ren we een stuk meer op dit moment en hebben we wedstrijden wel meer onder controle dan vorig jaar in mijn optiek. Een andere trainer of assistent zorgt er niet voor dat we opeens Manchester City zijn.

Daarbij kunnen we denk ik pas oordelen als de volledige selectie fit is en we naar een basiself kunnen toewerken, dat helpt ook simpelweg niet mee. Feit is dat er wel punten gepakt moeten gaan worden om niet te ver achter de feiten aan te gaan lopen en daar heb ik alle vertrouwen in. Ben wel bang dat indien we nog wat verliezen, het vertrouwen nog verder zakt waardoor we ook minder gaan cree?ren.

fred

Het knuffelen is nu al overgegaan in "geilheid" aldus HdJ  :_schater

Vlampiep

Citaat van: janou op september 17, 2024, 12:57:19
Ben het eens met dat wisselen voor onzekerheid zorgt. Dat begrijp ik dus ook niet. Aan de andere kant hadden we voorin nu gewoon weinig opties. 

W.b.t. vergelijking met andere trainers ben ik het ook met je eens dat die andere dr voor minder uitgegooid zijn. Zelf bekijk ik het op een andere manier, ik vind dat ze die trainers gewoon moeten laten zitten. Het gras is niet groener aan de overkant. Net zoals ik tegen het ontslag was van Ultee, ben ik nu ook tegen ontslag van Henk. Daarbij cree?ren we een stuk meer op dit moment en hebben we wedstrijden wel meer onder controle dan vorig jaar in mijn optiek. Een andere trainer of assistent zorgt er niet voor dat we opeens Manchester City zijn.

Daarbij kunnen we denk ik pas oordelen als de volledige selectie fit is en we naar een basiself kunnen toewerken, dat helpt ook simpoelweg niet mee. Feit is dat er wel punten gepakt moeten gaan worden om niet te ver achter de feiten aan te gaan lopen en daar heb ik alle vertrouwen in. Ben wel bang dat indien we nog wat verliezen, het vertrouwen nog verder zakt waardoor we ook minder gaan cree?ren.
Henk moet binnen de club een andere functie krijgen of een hele sterke assistent. Maar betwijfel of hij over voldoende zelfreflectie beschikt om hierin mee te gaan. Zal denk ik voor hem zelf, club en supporters wel eens een naar seizoen zou kunnen worden.

janou

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2024, 14:00:12
Henk moet binnen de club een andere functie krijgen of een hele sterke assistent. Maar betwijfel of hij over voldoende zelfreflectie beschikt om hierin mee te gaan. Zal denk ik voor hem zelf, club en supporters wel eens een naar seizoen zou kunnen worden.

Mag jij zeker vinden. Ik denk niet dat het ook maar iets oplost. En heb nog steeds vertrouwen in een stijgende lijn. We zullen zien :proost

denistel

Citaat van: janou op september 17, 2024, 15:09:32
Mag jij zeker vinden. Ik denk niet dat het ook maar iets oplost. En heb nog steeds vertrouwen in een stijgende lijn. We zullen zien :proost

stijgende lijn ken oek bijna niet anders maar er zal wel wat moeten gebeuren want
wachten tot de hele selectie eens compleet fit is duurt nog wel ff en je moet maandag
wel weer aan de bak.

janou

Citaat van: denistel op september 17, 2024, 15:16:04
stijgende lijn ken oek bijna niet anders maar er zal wel wat moeten gebeuren want
wachten tot de hele selectie eens compleet fit is duurt nog wel ff en je moet maandag
wel weer aan de bak.

Klopt, je moet nu echt punten gaan pakken. Vooral voor het vertrouwen binnen de groep. Maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat we met het huidige spel/aantal kansen blijven verliezen/gelijkspelen. Tuurlijk zeggen cijfers lang niet alles, maar als je 94 keer schiet en niet scoort is dat gebrek aan kwaliteit/vertrouwen maar ook zeker een deel pech. Daar moeten we het zeker weten niet op gooien want daar heb je geen invloed op, maar ??n doelpunt/overwinning kan er wel voor zorgen dat er een deel van die ballen er daarna wel in gaan vliegen en dan kan je zomaar een goede reeks neerzetten.

Hopen dat Afolabi straks kan starten en dat ie zijn doelpuntjes gaat meepikken. Dan heb je ook nog De Leeuw als prima pinchhitter voor de laatste 20 minuten. En komt er uberhaupt wat minder druk op de basis te staan omdat er goede invallers zijn. Stel dat Alhaft straks basis kan spelen, is het wel lekker dat je Balk nog achter de hand hebt die nog volle bak kan gaan, lijkt mij niet lekker als back zijnde.

oost

Er is zoveel meer aan de hand dat alleen een falende trainer. Eigelijk is het al mis sinds het eerste duel van Ultee volendam thuis (kansloos 0-3 eraf) sindsdien is er amper meer aandacht besteed aan het samenstellen van een goede selectie. Plus dat ze te lang door gingen met Ultee is de negatieve sfeer blijven hangen.
In mijn ogen moet een TD en het bestuur voor een goede selectie zorgen. Bij die selectie zoek je dan een trainer. Henk is en blijft geweldige vent maar ik vrees dat zijn houdbaarheidsdatum is verstreken.
Behalve een  niet fitte voorhoede en de spelers die wel fit zijn gewoon te weinig niveau heeft, zijn de extreem vele wisselingen echt niet uit te leggen. Mochten we de komende weken geen punten em goals maken mag er wel eens zeer kritisch naar boven worden gekeken.
Dus niet alleen De Jong eruit maar ook scouting etc.
Ik hoop natuurlijk dat wij nu het diepte punt hebben bereikt maar ik betwijfel of wij met deze selectie bij de eerste 8 gaan eindigen

D.H.Skolten

Citaat van: papier op september 17, 2024, 09:59:09
Henk heeft in zijn twee eerdere periodes al voldoende aangetoond capaciteiten te hebben die het team en ons kan helpen. Alleen zoveel gewissel dat kan ik me niet herinneren uit zijn eerdere periodes. Maar idd wat Michello aangeeft, we zijn ook nog maar net begonnen. De selectie moet nog fit en compleet worden (ook wel apart maar het is niet anders).
Dat Henk het hier een tijd goed heeft gedaan kwam door zijn assistenten en een hele goede selectie. Nu valt hij compleet door de mand. Waardeloze trainer! Hij is alleen van waarde om sponsoren binnen te halen en als aanspreekpunt, meer niet.