Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Hele elftal weer omgooien
Nou...zal mij benieuwen.

Bankzitter

Diemers middenveld. Kooistra en Balk vleugel, R?lke nu spits.

Noordcambuur

Spelers geen vertrouwen en nog lang niet fit.

Bernardo

Onbegrijpelijke keuzes vanavond, kan er niets anders van maken.

Inferno-058

Henk is een beste man maar de krediet raakt op

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op september 16, 2024, 22:47:47
Henk is een beste man maar de krediet raakt op
je hebt niks ze zijn niet fit.
De Leeuw geblesseerd,Pauwels priv? omstandigheden de 2 nieuwe aanwinsten nog lang niet fit.

nee,wel?

Dat henk nog niet kan beschikken over een volledig fitte selectie,daar valt nog wel wat voor te zeggen, ondanks dit word een trainer afgerekend op resultaten mocht alles uiteindelijk het cong? van henk  betekenen,dan komt gelijk de volgende vraag wie is er dan geschikt om het over te nemen? Weer ??n of andere blaaskaak uit het westland of ??n of andere maf uit het buitenland?
Of is cambuur gewoon een moeilijke club om trainer van te zijn?

beam

Man man ik zou toch graag eens in Henk zijn hoofd willen kijken en zien wat zijn gedachten waren bij deze opstelling en wissels tijdens deze wedstrijd. Wat voor voetbal idee enz. Er was geen pijl op te trekken deze avond. En er zit ook geen lijn in het voetbal.

Ik zou graag nu wel eens de mening/analyse van Sandor willen horen.

wiekie1969

Citaat van: nee,wel? op september 16, 2024, 23:41:45
Dat henk nog niet kan beschikken over een volledig fitte selectie,daar valt nog wel wat voor te zeggen, ondanks dit word een trainer afgerekend op resultaten mocht alles uiteindelijk het cong? van henk  betekenen,dan komt gelijk de volgende vraag wie is er dan geschikt om het over te nemen? Weer ??n of andere blaaskaak uit het westland of ??n of andere maf uit het buitenland?
Of is cambuur gewoon een moeilijke club om trainer van te zijn?

Wim Jonk. Enigste optie.

wiekie1969

Citaat van: AL op september 16, 2024, 19:19:54
Totaal de kluts kwijt of niet dan?

Al vanaf januari

De Gast

Ze zijn allemaal de kluts kwijt, tm Ard aan toe. Henk weg dan ook schoon schip tm Ard aan toe. Totaal geen vertrouwen in die man.

Overigens zie ik Henk graag blijven.

Bankzitter

#3476
Waar vind je iemand die zo verschrikkelijk veel geld binnenhaalt voor de club als Ard?

Voorbeeldje begin dit jaar.
Er was 21 miljoen nodig voor financi?ring eigen stadion.
26 januari 2024 was er nog een tekort voor 13,75 voor afbouw nieuw stadion
12 maart 2024 was dit bedrag binnengehaald en was de financiering rond.

Kooij heeft vertrouwen in Ard en verbind de voorwaarde dat Ard moet blijven, maar jij wilt hem weghebben?

Er moet wel iemand zichtbaar in de directie zijn die verantwoordelijkheid neemt naar buiten toe voor het voetbal technische gedeelte.
Lambooij is nog te jong voor zo'n rol en Ard moet als leek ook niet over voetbal praten.

De Gast

Het doormodderen met Foeke, de jonkies Etienne en Lambooij, op Henk na er een trainerskerkhof van maken. Het begint bij Ard en die zet het voetballend niet meer op de rit. Je kunt er een andere trainer neerzetten die het weer moet doen met het spul van Lambooij.. enzovoort enzovoort. We takelen alleen maar verder af.

michello

Citaat van: De Gast op september 17, 2024, 07:07:53
Ze zijn allemaal de kluts kwijt, tm Ard aan toe. Henk weg dan ook schoon schip tm Ard aan toe. Totaal geen vertrouwen in die man.

Overigens zie ik Henk graag blijven.

Geen vertrouwen in Ard de Graaf? Na 18 jaar nog steeds niet? Hij heeft er voor gezorgd dat het stadion er staat en onze geldschieters zijn binnengehaald. Wat moet hij nog meer doen?

De Gast

Hoelang wil je daar op teren? Wanneer je fonkelnieuwe fabriekshal hebt waar een slecht product wordt gemaakt ga je het niet lang volhouden.